reklama - zainteresowany?

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem - Helion

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
ebook
Autor: Melissa Perri
Tytuł oryginału: Escaping the Build Trap: How Effective Product Management Creates Real Value
Tłumaczenie: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
ISBN: 978-83-283-6208-6
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-07
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

Tagi: Funkcjonalność stron i UX | Zarządzanie projektami IT

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiÄ™biorstwa czÄ™sto tracÄ… z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym poÅ›piechu wypychajÄ… kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadajÄ… odbiorcom i użytkownikom. RodzÄ… siÄ™ konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w puÅ‚apkÄ™ budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjnoÅ›ci i osiÄ…ganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie sÄ… źle przygotowane kontrakty czy sÅ‚abi pracownicy, ale niewÅ‚aÅ›ciwe podejÅ›cie do zarzÄ…dzania produktem. Innymi sÅ‚owy, konieczne jest przyjrzenie siÄ™ fundamentom dziaÅ‚ania organizacji, szczególnie strategii produktowej.

DziÄ™ki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy puÅ‚apki budowania. Dowiesz siÄ™, jak zbudować podwaliny pod takie uksztaÅ‚towanie zarzÄ…dzania produktem, aby skutecznie rozwiÄ…zywać problemy klientów i dostarczać im dokÅ‚adnie to, czego potrzebujÄ…, przy zachowaniu odpowiedniej efektywnoÅ›ci i rentownoÅ›ci firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczÄ…ce zadaÅ„ i Å›cieżki kariery menedżera produktu, a także szczegóÅ‚owe wskazówki co do zarzÄ…dzania produktem jako takim. Bardzo wartoÅ›ciowÄ… częściÄ… publikacji sÄ… rozdziaÅ‚y poÅ›wiÄ™cone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarzÄ…dzania produktem sÄ… uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!

Książka wyjaśnia:

  • jak wpada siÄ™ w puÅ‚apkÄ™ budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiÄ™biorstwu
  • jak pracuje i co powinien osiÄ…gać idealny menedżer produktu
  • jak integrować strategiÄ™ produktowÄ… z wizjÄ… i misjÄ… firmy
  • jak budować i rozwijać zarzÄ…dzanie produktem w optymalny sposób
  • jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt

Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!

Dodaj do koszyka Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

 

Osoby które kupowały "Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem", wybierały także:

  • Ucieczka z puÅ‚apki budowania. Efektywne zarzÄ…dzanie produktem
  • Wirtualna rzeczywistość. Doznanie na żądanie
  • Od pomysÅ‚u do przemysÅ‚u. Projekty IT w praktyce
  • D3.js w akcji
  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Dodaj do koszyka Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

Spis treści

Ucieczka z pu³apki budowania. Efektywne zarz±dzanie produktem eBook -- spis tre¶ci


Wstêp 9

Podziêkowania 15

CZÊ¦Æ I. PU£APKA BUDOWANIA 17

1. System wymiany warto¶ci 25

2. Ograniczenia w systemie wymiany warto¶ci 29

3. Projekty versus produkty versus us³ugi 31

4. Organizacja nastawiona na produkt 33

5. Co wiem, a czego nie wiem 37

CZÊ¦Æ II. ROLA MENED¯ERA PRODUKTU 39

6. Archetypy z³ych mened¿erów produktu 43

7. ¦wietny mened¿er produktu 49

8. ¦cie¿ka kariery mened¿era produktu 59

9. Organizowanie Twoich zespo³ów 67

CZÊ¦Æ III. STRATEGIA 73

10. Czym jest strategia? 79

11. Luki strategiczne 83

12. Tworzenie dobrych strategicznych ram postêpowania 89

13. Wizja na poziomie firmy i strategiczne zamiary 97

14. Wizja produktu i portfolio produktów 103

CZÊ¦Æ IV. PROCES ZARZ¡DZANIA PRODUKTEM 109

15. Kata produktu 115

16. Zrozumienie kierunku i stworzenie mierników sukcesu 119

17. Eksplorowanie problemów 127

18. Poszukiwanie rozwi±zañ 137

19. Budowanie i optymalizacja Twojego rozwi±zania 151

CZÊ¦Æ V. ORGANIZACJA NASTAWIONA NA PRODUKT 159

20. Komunikacja ukierunkowana na efekty 163

21. Nagrody i zachêty 171

22. Bezpieczeñstwo i nauka 175

23. Bud¿etowanie 179

24. Nastawienie na klienta 181

25. Marquetly: firma nastawiona na produkt 183

Pos³owie. Ucieczka z pu³apki budowania, aby nastawiæ siê na produkt 185

Dodatek A. Sze¶æ pytañ w celu ustalenia, czy firma jest nastawiona na produkt 187

O autorce 191

Dodaj do koszyka Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.