Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem - Helion

Tytuł oryginału: Escaping the Build Trap: How Effective Product Management Creates Real Value
Tłumaczenie: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
ISBN: 978-83-283-6208-6
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-07
Księgarnia: Helion
Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiÄ™biorstwa czÄ™sto tracÄ… z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym poÅ›piechu wypychajÄ… kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadajÄ… odbiorcom i użytkownikom. RodzÄ… siÄ™ konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w puÅ‚apkÄ™ budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjnoÅ›ci i osiÄ…ganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie sÄ… źle przygotowane kontrakty czy sÅ‚abi pracownicy, ale niewÅ‚aÅ›ciwe podejÅ›cie do zarzÄ…dzania produktem. Innymi sÅ‚owy, konieczne jest przyjrzenie siÄ™ fundamentom dziaÅ‚ania organizacji, szczególnie strategii produktowej.
DziÄ™ki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy puÅ‚apki budowania. Dowiesz siÄ™, jak zbudować podwaliny pod takie uksztaÅ‚towanie zarzÄ…dzania produktem, aby skutecznie rozwiÄ…zywać problemy klientów i dostarczać im dokÅ‚adnie to, czego potrzebujÄ…, przy zachowaniu odpowiedniej efektywnoÅ›ci i rentownoÅ›ci firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczÄ…ce zadaÅ„ i Å›cieżki kariery menedżera produktu, a także szczegóÅ‚owe wskazówki co do zarzÄ…dzania produktem jako takim. Bardzo wartoÅ›ciowÄ… częściÄ… publikacji sÄ… rozdziaÅ‚y poÅ›wiÄ™cone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarzÄ…dzania produktem sÄ… uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!
Książka wyjaśnia:
- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu
- jak pracuje i co powinien osiągać idealny menedżer produktu
- jak integrować strategię produktową z wizją i misją firmy
- jak budować i rozwijać zarzÄ…dzanie produktem w optymalny sposób
- jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt
Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!
Osoby które kupowały "Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem", wybierały także:
- Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Wirtualna rzeczywistość. Doznanie na żądanie 44,84 zł, (13,90 zł -69%)
- Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- D3.js w akcji 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 59,00 zł, (29,50 zł -50%)
Spis treści
Ucieczka z pu³apki budowania. Efektywne zarz±dzanie produktem eBook -- spis tre¶ci
Wstêp 9
Podziêkowania 15
CZÊ¦Æ I. PU£APKA BUDOWANIA 17
1. System wymiany warto¶ci 25
2. Ograniczenia w systemie wymiany warto¶ci 29
3. Projekty versus produkty versus us³ugi 31
4. Organizacja nastawiona na produkt 33
5. Co wiem, a czego nie wiem 37
CZÊ¦Æ II. ROLA MENED¯ERA PRODUKTU 39
6. Archetypy z³ych mened¿erów produktu 43
7. ¦wietny mened¿er produktu 49
8. ¦cie¿ka kariery mened¿era produktu 59
9. Organizowanie Twoich zespo³ów 67
CZÊ¦Æ III. STRATEGIA 73
10. Czym jest strategia? 79
11. Luki strategiczne 83
12. Tworzenie dobrych strategicznych ram postêpowania 89
13. Wizja na poziomie firmy i strategiczne zamiary 97
14. Wizja produktu i portfolio produktów 103
CZÊ¦Æ IV. PROCES ZARZ¡DZANIA PRODUKTEM 109
15. Kata produktu 115
16. Zrozumienie kierunku i stworzenie mierników sukcesu 119
17. Eksplorowanie problemów 127
18. Poszukiwanie rozwi±zañ 137
19. Budowanie i optymalizacja Twojego rozwi±zania 151
CZÊ¦Æ V. ORGANIZACJA NASTAWIONA NA PRODUKT 159
20. Komunikacja ukierunkowana na efekty 163
21. Nagrody i zachêty 171
22. Bezpieczeñstwo i nauka 175
23. Bud¿etowanie 179
24. Nastawienie na klienta 181
25. Marquetly: firma nastawiona na produkt 183
Pos³owie. Ucieczka z pu³apki budowania, aby nastawiæ siê na produkt 185
Dodatek A. Sze¶æ pytañ w celu ustalenia, czy firma jest nastawiona na produkt 187
O autorce 191