reklama - zainteresowany?

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku - Helion

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
ebook
Autor: Jaime Levy
Tytuł oryginału: UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-2942-3
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tagi: Funkcjonalność stron i UX

Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
  • Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.
Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

„Jaime już od 1993 roku zadziwia mnie swoimi zachwycającymi produktami cyfrowymi. Przeczytaj przytaczane przez nią ciekawe historie, zapoznaj się z jej lekcjami, a też będziesz umiał stworzyć coś niesamowitego”.

— Mark Frauenfelder, założyciel firmy Boing Boing, redaktor magazynu „Make”

„Jaime tworzyła przełomowe rozwiązania z zakresu UX na długo przed tym, zanim dziedzinę tę w ogóle nazwano UX. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zejść z drogo swoim klientom i samemu sobie, a także jak tworzyć wartość dla wszystkich, którzy mają kontakt z Twoim produktem lub usługą”.

— Douglas Rushkoff, autor książek Present Shock oraz Program or Be Programmed

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

 

Osoby które kupowały "Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku", wybierały także:

  • Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
  • Wirtualna rzeczywistość. Doznanie na żądanie
  • Od pomysłu do przemysłu. Projekty IT w praktyce
  • D3.js w akcji
  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Spis treści

Strategia UX. Jak tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, ktre spotkaj si z uznaniem rynku eBook -- spis treci

Przedmowa (5)

Wstp (7)

1. Strategia UX - co to takiego? (11)

  • Bdne przekonania dotyczce strategii UX (12)
  • No to czym, u licha, jest ta strategia UX? (16)
  • Dlaczego strategia UX jest tak wana? (17)

2. Cztery elementy skadowe strategii UX (19)

  • W jaki sposób stworzyam swój model strategii UX? (20)
  • Element skadowy nr 1: strategia biznesowa (23)
  • Element skadowy nr 2: innowacja w zakresie wartoci (28)
  • Element skadowy nr 3: zweryfikowane badania z udziaem uytkowników (32)
  • Element skadowy nr 4: zabójczy projekt UX (34)
  • Podsumowanie (38)

3. Weryfikacja propozycji wartoci (39)

  • Hitowa propozycja wartoci (40)
  • Propozycja wartoci (41)
  • Podsumowanie (58)

4. Badania na potrzeby analizy konkurencji (59)

  • Nauka na wasnych bdach (60)
  • Macierz analizy konkurencji (61)
  • Konkurencja i jej znaczenie (62)
  • Podsumowanie (80)

5. Analiza konkurencji (81)

  • Hitowa propozycja wartoci, cz druga (82)
  • Analiza - co to takiego? (83)
  • Podsumowanie (99)

6. Innowacja w zakresie wartoci na scenopisie obrazkowym (101)

  • Liczy si przede wszystkim czas, naprawd! (102)
  • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartoci (105)
  • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartoci (119)
  • Podsumowanie (121)

7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów (123)

  • Daj z siebie wszystko (124)
  • Jak uzaleniam si od eksperymentów (127)
  • Testowanie dopasowania produktu i rynku z wykorzystaniem prototypów (136)
  • Podsumowanie (149)

8. Partyzanckie badania z udziaem uytkowników (151)

  • Partyzanckie badania z udziaem uytkowników - operacja Silver Lake Café (152)
  • Badania z udziaem uytkowników a partyzanckie badania z udziaem uytkowników (155)
  • Podsumowanie (175)

9. Projektowanie pod ktem konwersji (177)

  • Na tropie hakerów wzrostu (178)
  • Macierz lejka (181)
  • Eksperymenty ze stron docelow na etapie potencjalnego zainteresowanego (196)
  • Podsumowanie (204)

10. Stratedzy w swoim rodowisku naturalnym (205)

  • Holly North (206)
  • Peter Merholz (214)
  • Milana Sobol (223)
  • Geoff Katz (230)

11. Na zakoczenie (239)

Skorowidz (243)

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.