reklama - zainteresowany?

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku - Helion

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
ebook
Autor: Jaime Levy
Tytuł oryginału: UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-2942-3
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tagi: Funkcjonalność stron i UX

Strategia wrażeÅ„ użytkownika (UX) wymaga umiejÄ™tnego poÅ‚Ä…czenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotÄ…d brakowaÅ‚o Å‚atwego w zastosowaniu modelu Å‚Ä…czenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podrÄ™cznik zawiera nieskomplikowane narzÄ™dzia i techniki strategiczne, które pomogÄ… Twojemu zespoÅ‚owi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie bÄ™dÄ… chcieli korzystać.

Bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› przedsiÄ™biorcÄ…, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z czÅ‚onków wewnÄ™trznego zespoÅ‚u przedsiÄ™biorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które bÄ™dziesz mógÅ‚ z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykÅ‚ady z życia wziÄ™te, a ponadto dokÅ‚ada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaÅ›niajÄ…, jak oni widzÄ… zagadnienie strategii UX.

  • Zdefiniuj i zweryfikuj docelowÄ… grupÄ™ użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
  • Przeprowadź badania i analizÄ™ konkurencji w celu lepszego poznania zatÅ‚oczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejÅ› niepowtarzalnej wartoÅ›ci.
  • Pomóż czÅ‚onkom swojego zespoÅ‚u skoncentrować siÄ™ na podstawowej użytecznoÅ›ci produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporzÄ…dkowanych eksperymentów na prototypach.
  • Projektuj lejki UX zwiÄ™kszajÄ…ce zaangażowanie klientów poprzez Å‚Ä…czenie pożądanych dziaÅ‚aÅ„ użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.
Jaime Levy jest specjalistkÄ… ds. strategii UX, zamieszkaÅ‚Ä… w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsÅ‚ugujÄ…cej startupy i duże przedsiÄ™biorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysÅ‚ów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiÄ…zaÅ„ internetowych. Jaime prowadzi na caÅ‚ym Å›wiecie warsztaty poÅ›wiÄ™cone zagadnieniom UX, wykÅ‚ada również na University of Southern California.

„Jaime już od 1993 roku zadziwia mnie swoimi zachwycajÄ…cymi produktami cyfrowymi. Przeczytaj przytaczane przez niÄ… ciekawe historie, zapoznaj siÄ™ z jej lekcjami, a też bÄ™dziesz umiaÅ‚ stworzyć coÅ› niesamowitego”.

— Mark Frauenfelder, zaÅ‚ożyciel firmy Boing Boing, redaktor magazynu „Make”

„Jaime tworzyÅ‚a przeÅ‚omowe rozwiÄ…zania z zakresu UX na dÅ‚ugo przed tym, zanim dziedzinÄ™ tÄ™ w ogóle nazwano UX. Przeczytaj tÄ™ książkÄ™ i dowiedz siÄ™, jak zejść z drogo swoim klientom i samemu sobie, a także jak tworzyć wartość dla wszystkich, którzy majÄ… kontakt z Twoim produktem lub usÅ‚ugÄ…”.

— Douglas Rushkoff, autor książek Present Shock oraz Program or Be Programmed

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

 

Osoby które kupowały "Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku", wybierały także:

  • D3.js w akcji
  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
  • Jak projektować usÅ‚ugi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
  • Ucieczka z puÅ‚apki budowania. Efektywne zarzÄ…dzanie produktem
  • Projektowanie oprogramowania dla zupeÅ‚nie poczÄ…tkujÄ…cych. Owoce programowania. Wydanie V

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Spis treści

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku eBook -- spis treści

Przedmowa (5)

Wstęp (7)

1. Strategia UX - co to takiego? (11)

  • BÅ‚Ä™dne przekonania dotyczÄ…ce strategii UX (12)
  • No to czym, u licha, jest ta strategia UX? (16)
  • Dlaczego strategia UX jest tak ważna? (17)

2. Cztery elementy składowe strategii UX (19)

  • W jaki sposób stworzyÅ‚am swój model strategii UX? (20)
  • Element skÅ‚adowy nr 1: strategia biznesowa (23)
  • Element skÅ‚adowy nr 2: innowacja w zakresie wartoÅ›ci (28)
  • Element skÅ‚adowy nr 3: zweryfikowane badania z udziaÅ‚em użytkowników (32)
  • Element skÅ‚adowy nr 4: zabójczy projekt UX (34)
  • Podsumowanie (38)

3. Weryfikacja propozycji wartości (39)

  • Hitowa propozycja wartoÅ›ci (40)
  • Propozycja wartoÅ›ci (41)
  • Podsumowanie (58)

4. Badania na potrzeby analizy konkurencji (59)

  • Nauka na wÅ‚asnych bÅ‚Ä™dach (60)
  • Macierz analizy konkurencji (61)
  • Konkurencja i jej znaczenie (62)
  • Podsumowanie (80)

5. Analiza konkurencji (81)

  • Hitowa propozycja wartoÅ›ci, część druga (82)
  • Analiza - co to takiego? (83)
  • Podsumowanie (99)

6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym (101)

  • Liczy siÄ™ przede wszystkim czas, naprawdÄ™! (102)
  • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartoÅ›ci (105)
  • Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartoÅ›ci (119)
  • Podsumowanie (121)

7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów (123)

  • Daj z siebie wszystko (124)
  • Jak uzależniÅ‚am siÄ™ od eksperymentów (127)
  • Testowanie dopasowania produktu i rynku z wykorzystaniem prototypów (136)
  • Podsumowanie (149)

8. Partyzanckie badania z udziaÅ‚em użytkowników (151)

  • Partyzanckie badania z udziaÅ‚em użytkowników - operacja Silver Lake Café (152)
  • Badania z udziaÅ‚em użytkowników a partyzanckie badania z udziaÅ‚em użytkowników (155)
  • Podsumowanie (175)

9. Projektowanie pod kÄ…tem konwersji (177)

  • Na tropie hakerów wzrostu (178)
  • Macierz lejka (181)
  • Eksperymenty ze stronÄ… docelowÄ… na etapie potencjalnego zainteresowanego (196)
  • Podsumowanie (204)

10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym (205)

  • Holly North (206)
  • Peter Merholz (214)
  • Milana Sobol (223)
  • Geoff Katz (230)

11. Na zakończenie (239)

Skorowidz (243)

Dodaj do koszyka Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.