Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW - Helion
Tytuł oryginału: Neuro Web Design: What Makes Them Click?
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-2746-2
stron: 160, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2010-11-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Siła skutecznego kliknięcia
- Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
- Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
- Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysÅ‚ na książkÄ™ — Å›wietnie zrealizowany.Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
- Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
- Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
- Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
- Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
- Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
- Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
- Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
Osoby które kupowały "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW", wybierały także:
- Tkinter GUI Application Development Blueprints, Second Edition 157,37 zł, (29,90 zł -81%)
- Mastering SVG 135,91 zł, (29,90 zł -78%)
- Fixing Bad UX Designs 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
- Python Web Scraping Cookbook 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
- Hands-On Chatbots and Conversational UI Development 124,58 zł, (29,90 zł -76%)
Spis treści
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW -- spis treści
Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12)
- Jesteśmy bardzo mądrzy, ponieważ mamy trzy mózgi (14)
- Co tak naprawdę odróżnia nas od zwierząt? (16)
- Co siÄ™ dzieje, kiedy odczuwamy emocje? (18)
- Dzieje się tam całkiem sporo, choć nawet o tym nie wiemy (19)
- Zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w pełni świadomi tego, co robimy?! (20)
- Czy ostatnio przyszła Ci do głowy jakaś genialna nieświadoma myśl? (21)
- Nieświadomość jest mądrzejsza i szybsza niż świadomy umysł (22)
- Przecież wiemy, co sprawia nam przyjemność, a czego nie lubimy, prawda? (24)
- Co przekonuje nas do działania - na stronie internetowej? (24)
Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26)
- (Niezupełnie prawdziwa) tragedia Kitty Genovese (28)
- Efekt widza a pomoc online (30)
- Dlaczego słuchamy opinii obcych ludzi (30)
- Najnowsze badania nad wpływem rekomendacji produktów i usług (33)
Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40)
- Poczucie obowiÄ…zku (42)
- Wszystko ma swoje granice? (42)
- Obdarowywanie obcych ludzi: kartki świąteczne i napój za piątaka (43)
- Kiedy odmowa staje siÄ™ darem (44)
- Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania (45)
- Rozdawnictwo na stronie internetowej (46)
- Udostępnianie informacji za darmo (48)
- Nagradzanie a odwzajemnianie (49)
- W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego (50)
Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54)
- Które ciasteczka są najsmaczniejsze? (56)
- Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! (57)
- Oferta ważna do końca miesiąca (58)
- DowiedzÄ… siÄ™ o tym tylko wybrani (59)
- Skoro coś jest drogie, musi być dobre (60)
- Niestety, tego nie można dostać (61)
Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62)
- Zdradziecki róg obfitości (64)
- Te rajstopy są bardziej miękkie (65)
- Jak zniszczyć swój związek (66)
- Podglądanie pracy mózgu (68)
- Do dostania od ręki (69)
- Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem (70)
- Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności (71)
Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74)
- Zagrożenie, seks i pożywienie (76)
- Nie wolno nudzić (80)
Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84)
- Jeden mały kroczek... (87)
- Czy zgadzasz się umieścić na trawniku przed swoim domem duży, obskurny billboard? (87)
- Waga złożenia podpisu (90)
- Najpierw iPod, potem Mac... (91)
- Sytuacje najgłębszego zaangażowania (92)
- Od litra wody do wsparcia finansowego (93)
- Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą (95)
- Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją (95)
Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98)
- Ucieczka, jedzenie czy seks? (100)
- Podobne jest lepsze (101)
- Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby? (101)
- Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd (102)
- Polowanie na celebrytÄ™ (105)
- Tacy sami (106)
- Nie tylko zdjęcia (108)
Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110)
- Czy to wąż? (113)
- Lęk przed niebieskim kwadratem (114)
- Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje (115)
- Czego siÄ™ boimy? (118)
- Lęk przed stratą tego, co prawie mamy (118)
- Nie lubimy odejmować (119)
- W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe? (120)
- Lęk przed utratą prywatności (120)
- Lęk przed utratą bezpieczeństwa (121)
Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122)
- Co to jest narracja? (124)
- Każdy z nas jest narratorem (124)
- Mózg automatycznie porcjuje informacje (125)
- Współodczuwanie (126)
- Jeden obraz jest wart tysiąca słów (127)
- Wszystko sprowadza się do obrazów (127)
- Wszystko razem wzięte (128)
Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)
- W pułapce krótkowzroczności (134)
- Od prasy drukarskiej do facebook.com (134)
- Prawdziwa przyczyna powstania internetu (135)
- Komunikacja masowa na skalę międzynarodową (140)
- Masowa perswazja na skalę międzynarodową (143)
- Działanie perswazją online (144)
- Kolejny przełom (144)
- Dodatek (146)
- Skorowidz (152)