Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - Helion
Tytuł oryginału: Marketing and Management Mistakes and Successes, 7th Edition
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń, Marzena Witek, Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-7361-318-8
stron: 536, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-04-23
Księgarnia: Helion
Cena książki: 49,00 zł
Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych przynosiło czasem opłakane efekty. Historie, których autorem jest samo życie, dostarczają wielu praktycznych porad i wniosków płynących z bogatych doświadczeń.
Aby wzbogacić swoją wiedzę zajrzyj za kulisy niektórych spośród najgłośniejszych marketingowych sukcesów i porażek. To już dziewiąte wydanie tej bestsellerowej książki, ukazujące się 25 lat po pierwszej edycji. Książka pomoże podejmować lepsze decyzje, wdrażać strategie, unikać pułapek i pełniej wykorzystywać możliwości.
Książka jest również doskonałą pomocą w zajęciach dydaktycznych z zakresu marketingu i zarządzania. Szczegółowa analiza marketingowych strategii, technik zarządzania pozwala na praktyczne zastosowanie zdobytych umiejętności przez przyszłych menadżerów.
Robert Hartley przedstawia i analizuje decyzje oraz działania, które wywołały najgłośniejsze wojny marketingowe, powroty, kryzysy i triumfy pośród największych korporacji. Ćwiczenia i dyskusje dotyczą różnorodnych sytuacji, co gwarantuje wciągającą intelektualną rozrywkę.
- Poznaj kulisty najboleśniejszych wpadek marketingowych
- Ucz się na błędach największych światowych firm
- Dowiedz siÄ™, co decyduje o sukcesie strategii marketingowej
- Zapoznaj się z najgłośniejszymi kampaniami marketingowymi, które tworzą historię tej dziedziny
Osoby które kupowały "Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)