Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby - Helion
ISBN: 978-83-8322-053-6
stron: 192, Format: mp3
Data wydania: 2022-11-02
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,60 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 60% (-35,40 zł)
Osoby które kupowały "Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Audiobook -- spis treści
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni
Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów
- Powód 1. Magia milionowych zasięgów
- Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję
- Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku
- Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a
- Powód 5. Marketing lubi szybkość
- Powód 6. Możesz wychować sobie klienta
- Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie!
- Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty)
- Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości
- Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach
- Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych
Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania
- Mit 1. TikTok jest dla dzieci
- Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć
- Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać
- Mit 4. TikTok nie sprzedaje
- Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz
Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku?
- Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka
- Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja
- Dlaczego warto nagrać testowy filmik?
- Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu
Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku
- Jak znaleźć wiralowy temat?
- Jak nagrać dynamiczne wideo?
- Jak zmontować filmik?
- Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy?
- Mistrzowski opis, hashtagi i okładka
- Filmik został opublikowany. i co dalej?
Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików
- Efekt Green Screen
- Sekrety funkcji Dodaj dźwięk
- Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka
- Funkcje do szybkiej edycji wideo
Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów
- Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka?
- Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka
- Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów
- Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami
- Pomysł 5. Ukryte funkcje
- Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a
- Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy)
- Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka
- Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik
- Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach
- Pomysł 11. Testowanie różnych tematów
- Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców
Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku?
- Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku
- Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat
- Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia
- Metoda, która gwarantuje setki obserwujących
- Efekt odbitego blasku
- Korzystanie z zasobów
- Systematyczność jest nagradzana
- Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie?
Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami?
- Działaj jak szachista
- Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy
- Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka?
- Magiczne Call to Action (CTA)
- Dlaczego warto czasem popełnić błąd?
Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka
- Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi?
- Co wpływa na zasięg filmiku?
- Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów
- Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy?
- Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku?
- Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik?
Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku?
- Prezenty
- Współpraca z markami
- Tworzenie własnych produktów cyfrowych
- Własna agencja social media
- Tunel sprzedażowy na TikToku
- Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka
Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku?
- Jakie jest Twoje "dlaczego"?
- Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików
- Musisz być jakiś, czyli jaki?
- Jak się wyróżnić na TikToku?
- Live to sposób na poznanie swojego plemienia
- Wirtualny uścisk dłoni
- Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta
- Efekt "a, znam cię z TikToka"
- Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej?
Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność?
- Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce?
- Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych
- Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a
- Wykorzystaj czas skarbonkowy
Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów?
- Jak nagrać filmik, który sprzedaje?
- Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie?
- Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach
- Ucz, przyciągnij i sprzedaj
- Nie zapomnij o Google
- TikTok to nieśmiertelne stories
Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy
- Czym jest opcja MV?
- Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz
- Intrygująca maska
- Siła tutoriali
Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku?
- Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów
- Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne?
- Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Zakończenie