Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - Helion
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
stron: 312, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 49,00 zł
Jak to siÄ™ robi w nowych mediach?
- Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
- Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
- Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zmieniajÄ… zasady komunikacji miÄ™dzy firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszÄ… nauczyć siÄ™ sÅ‚uchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpoÅ›rednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane sÄ… pytania i toczy siÄ™ dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpoÅ›rednie przeÅ‚ożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to coÅ› wiÄ™cej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagajÄ…ca przemyÅ›lanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
Osoby które kupowały "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Regu 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych -- spis treści
Wprowadzenie (7)
Część I: Podstawowe informacje o mediach społecznościowych (11)
- 1. Nie jest Å‚atwo, szybko ani tanio (13)
- 2. Strategie obecności w mediach społecznościowych (20)
- 3. Koniecznie zdefiniuj swoje cele (26)
- 4. Nie zwrot z inwestycji, a zwrot z dialogu (35)
- 5. Poznaj swoich odbiorców i dowiedz się, co robią (42)
Część II: Najważniejszy jest dialog (51)
- 6. Dialog i tak ma miejsce - z TobÄ… czy bez Ciebie (53)
- 7. Nie zwlekaj, zapewnij sobie pomoc prawnÄ… (58)
- 8. Nie obawiaj siÄ™ ludzi nastawionych negatywnie (65)
- 9. Poznaj wszystkie społeczności (73)
- 10. Nie przychodź z pustymi rękoma (79)
- 11. Blogerzy nie znajÄ… granic (85)
- 12. Nie ma dwóch takich samych firm (91)
- 13. Nie zakochuj siÄ™ (97)
- 14. Śmiało rezygnuj z tego, co się nie sprawdza (104)
- 15. Nie obawiaj się nowości (ale też nie przesadzaj) (111)
Część III: Media społecznościowe od kuchni (117)
- 16. Każdy pracownik Twojej firmy ma swój udział w realizacji strategii jej obecności w mediach społecznościowych (119)
- 17. Opracuj polityki związane z aktywnością pracowników w serwisach społecznościowych (125)
- 18. Pamiętaj o etyce (132)
- 19. Ustal, kto odpowiada za prowadzenie dialogu (137)
- 20. Znakomity program obsługi klienta jest świetnym przyczółkiem do wejścia w mediasferę społecznościową (146)
- 21. Praktykanci są od parzenia kawy, a nie od reprezentowania firmy w mediach społecznościowych (151)
- 22. Pamiętaj o spójności brandingu i przekazu (157)
- 23. Bądź przejrzysty - na zaufanie i uwagę odbiorców trzeba sobie zapracować (164)
- 24. Internauci ufajÄ… ikonom i awatarom (172)
Część IV: Nie chodzi o Ciebie (177)
- 25. Zrezygnuj z kontroli, zapomnij o ego (179)
- 26. Uważnie nadstawiaj uszu (187)
- 27. Twoi klienci znajÄ… Twoje produkty lepiej od Ciebie (194)
- 28. Wszystko sprowadza się do pomysłu (200)
- 29. Twoje treści muszą być wartościowe (206)
- 30. Najważniejsze to dzielić się z innymi (212)
- 31. Chcesz odnieść sukces? Musisz być towarzyski (220)
- 32. Zapytaj członków swojej społeczności (226)
- 33. Dostajesz to, co sam dajesz (232)
Część V: Media społecznościowe w perspektywie marketingu online (237)
- 34. Ludzie nie chcą być celem działań marketingowych (239)
- 35. Różnica między monitorowaniem dialogu a prowadzeniem badań (244)
- 36. Optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC) (249)
- 37. Linki i pozycja w wynikach wyszukiwania stanowią skutek uboczny działań podejmowanych w mediach społecznościowych (255)
- 38. Uzgodnij działania marketingowe podejmowane offline z tymi podejmowanymi w mediach społecznościowych (261)
- 39. Stwórz przyjazny mediom społecznościowym pressroom i promuj tam swoje eventy (267)
- 40. YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka internetowa (272)
- 41. W wyszukiwaniu w mediach społecznościowych liczy się chwila obecna (277)
- 42. PrzeglÄ…darka internetowa to dziÅ› nie wszystko (282)
- 43. Nowe sygnały dla wyszukiwarek internetowych (286)
- 44. Wybór konsultanta ds. mediów społecznościowych (291)
- 45. Podsumowanie (297)
Skorowidz (303)