reklama - zainteresowany?

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - Helion

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
stron: 312, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tagi: Marketing | Social Media

Jak to siÄ™ robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategiÄ™ obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagÄ™ odbiorców
  • Poznaj media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zmieniajÄ… zasady komunikacji miÄ™dzy firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszÄ… nauczyć siÄ™ sÅ‚uchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpoÅ›rednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane sÄ… pytania i toczy siÄ™ dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpoÅ›rednie przeÅ‚ożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to coÅ› wiÄ™cej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagajÄ…ca przemyÅ›lanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykÄ™ obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych dla wÅ‚asnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak wykorzystać dziaÅ‚ obsÅ‚ugi klienta w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak integrować tradycyjne dziaÅ‚ania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategiÄ… obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak zachować spójność dziaÅ‚aÅ„ brandingowych i przesÅ‚ania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Regu

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Spis treści

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych -- spis treści

Wprowadzenie (7)

Część I: Podstawowe informacje o mediach społecznościowych (11)

  • 1. Nie jest Å‚atwo, szybko ani tanio (13)
  • 2. Strategie obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (20)
  • 3. Koniecznie zdefiniuj swoje cele (26)
  • 4. Nie zwrot z inwestycji, a zwrot z dialogu (35)
  • 5. Poznaj swoich odbiorców i dowiedz siÄ™, co robiÄ… (42)

Część II: Najważniejszy jest dialog (51)

  • 6. Dialog i tak ma miejsce - z TobÄ… czy bez Ciebie (53)
  • 7. Nie zwlekaj, zapewnij sobie pomoc prawnÄ… (58)
  • 8. Nie obawiaj siÄ™ ludzi nastawionych negatywnie (65)
  • 9. Poznaj wszystkie spoÅ‚ecznoÅ›ci (73)
  • 10. Nie przychodź z pustymi rÄ™koma (79)
  • 11. Blogerzy nie znajÄ… granic (85)
  • 12. Nie ma dwóch takich samych firm (91)
  • 13. Nie zakochuj siÄ™ (97)
  • 14. ÅšmiaÅ‚o rezygnuj z tego, co siÄ™ nie sprawdza (104)
  • 15. Nie obawiaj siÄ™ nowoÅ›ci (ale też nie przesadzaj) (111)

Część III: Media społecznościowe od kuchni (117)

  • 16. Każdy pracownik Twojej firmy ma swój udziaÅ‚ w realizacji strategii jej obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (119)
  • 17. Opracuj polityki zwiÄ…zane z aktywnoÅ›ciÄ… pracowników w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (125)
  • 18. PamiÄ™taj o etyce (132)
  • 19. Ustal, kto odpowiada za prowadzenie dialogu (137)
  • 20. Znakomity program obsÅ‚ugi klienta jest Å›wietnym przyczółkiem do wejÅ›cia w mediasferÄ™ spoÅ‚ecznoÅ›ciowÄ… (146)
  • 21. Praktykanci sÄ… od parzenia kawy, a nie od reprezentowania firmy w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (151)
  • 22. PamiÄ™taj o spójnoÅ›ci brandingu i przekazu (157)
  • 23. BÄ…dź przejrzysty - na zaufanie i uwagÄ™ odbiorców trzeba sobie zapracować (164)
  • 24. Internauci ufajÄ… ikonom i awatarom (172)

Część IV: Nie chodzi o Ciebie (177)

  • 25. Zrezygnuj z kontroli, zapomnij o ego (179)
  • 26. Uważnie nadstawiaj uszu (187)
  • 27. Twoi klienci znajÄ… Twoje produkty lepiej od Ciebie (194)
  • 28. Wszystko sprowadza siÄ™ do pomysÅ‚u (200)
  • 29. Twoje treÅ›ci muszÄ… być wartoÅ›ciowe (206)
  • 30. Najważniejsze to dzielić siÄ™ z innymi (212)
  • 31. Chcesz odnieść sukces? Musisz być towarzyski (220)
  • 32. Zapytaj czÅ‚onków swojej spoÅ‚ecznoÅ›ci (226)
  • 33. Dostajesz to, co sam dajesz (232)

Część V: Media społecznościowe w perspektywie marketingu online (237)

  • 34. Ludzie nie chcÄ… być celem dziaÅ‚aÅ„ marketingowych (239)
  • 35. Różnica miÄ™dzy monitorowaniem dialogu a prowadzeniem badaÅ„ (244)
  • 36. Optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC) (249)
  • 37. Linki i pozycja w wynikach wyszukiwania stanowiÄ… skutek uboczny dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (255)
  • 38. Uzgodnij dziaÅ‚ania marketingowe podejmowane offline z tymi podejmowanymi w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (261)
  • 39. Stwórz przyjazny mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym pressroom i promuj tam swoje eventy (267)
  • 40. YouTube to druga co do wielkoÅ›ci wyszukiwarka internetowa (272)
  • 41. W wyszukiwaniu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych liczy siÄ™ chwila obecna (277)
  • 42. PrzeglÄ…darka internetowa to dziÅ› nie wszystko (282)
  • 43. Nowe sygnaÅ‚y dla wyszukiwarek internetowych (286)
  • 44. Wybór konsultanta ds. mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (291)
  • 45. Podsumowanie (297)

Skorowidz (303)

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.