reklama - zainteresowany?

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - Helion

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
ebook
Autor: Kristina Cutura
Tytuł oryginału: Advertising on Google: The High Performance Cookbook
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-246-8771-8
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)

Dodaj do koszyka Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

Tagi: Marketing | Prezenty dla Niej

Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzÄ™dzie, dziÄ™ki któremu każdy może zareklamować siÄ™ w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiÄ…tki opcji, które majÄ… znaczÄ…cy wpÅ‚yw na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz siÄ™, jak optymalnie wykorzystać Twoje Å›rodki na reklamÄ™.

W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolÄ… Ci zoptymalizować Twoje dziaÅ‚ania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz siÄ™ badać rynek i konkurencjÄ™ oraz ustalać cele. Dowiesz siÄ™, jak zaÅ‚ożyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ…. Istotne jest, żebyÅ› wiedziaÅ‚, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy wspóÅ‚czynników konwersji pomogÄ… Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytaÅ„. W kolejnych rozdziaÅ‚ach zobaczysz, w jaki sposób wybierać sÅ‚owa kluczowe, okreÅ›lać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródÅ‚em informacji dla wszystkich Czytelników majÄ…cych ambicjÄ™ poprowadzić wÅ‚asnÄ…, skutecznÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ… w Google Adwords.

Dzięki tej książce:

  • zaÅ‚ożysz konto w Google Adwords
  • przygotujesz pierwszÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ…
  • zmierzysz skuteczność reklamy
  • wykorzystasz możliwoÅ›ci remarketingu
  • poznasz tajniki Google Adwords

Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!

Dodaj do koszyka Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

 

Osoby które kupowały "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady", wybierały także:

  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

Spis treści

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady eBook -- spis treści

O autorce (9)

O recenzentach (11)

Wprowadzenie (13)

RozdziaÅ‚ 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)

  • WstÄ™p (17)
  • Koncentracja na trafnoÅ›ci (18)
  • Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
  • Korzystanie z narzÄ™dzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
  • Analizowanie budżetu i ofert w celu okreÅ›lenia nasycenia rynku (23)
  • Ustalanie celów reklamowych (26)
  • Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)

Rozdział 2. Zakładanie konta (31)

  • WstÄ™p (31)
  • Tworzenie konta w AdWords (31)
  • Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji pÅ‚atnoÅ›ci (33)
  • Udzielanie innym użytkownikom dostÄ™pu do Twojego konta (36)
  • Zmienianie poziomu dostÄ™pu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
  • Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
  • Zmienianie ustawieÅ„ powiadomieÅ„ (41)

Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)

  • WstÄ™p (45)
  • PowiÄ…zanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
  • Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalajÄ…cego Å›ledzić sprzedaż lub potencjalnÄ… sprzedaż (49)
  • Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
  • Sprawdzenie, czy Å›ledzenie konwersji dziaÅ‚a poprawnie (54)
  • Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
  • Analizowanie kliknięć i wyÅ›wietleÅ„ wspomagajÄ…cych (60)
  • Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
  • Analizowanie danych zwiÄ…zanych z czasem odwiedzin i wspóÅ‚czynnikiem odrzuceÅ„ (66)

Rozdział 4. Struktura konta (69)

  • WstÄ™p (69)
  • Planowanie struktury konta (70)
  • Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
  • Wybór miejsca wyÅ›wietlania reklam (74)
  • Opcje kierowania reklam na urzÄ…dzenia (77)
  • Wybór lokalizacji docelowych (79)
  • Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
  • Wybór jÄ™zyków docelowych (84)
  • Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
  • Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)

RozdziaÅ‚ 5. Tworzenie trafnych sÅ‚ów kluczowych (91)

  • WstÄ™p (91)
  • Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania sÅ‚ów kluczowych (92)
  • Znajdowanie trafnych sÅ‚ów kluczowych (95)
  • Analizowanie sÅ‚ów kluczowych konkurentów za pomocÄ… spyfu.com i podobnych narzÄ™dzi (100)
  • Generowanie wykluczajÄ…cych sÅ‚ów kluczowych (102)
  • Identyfikowanie duplikatów sÅ‚ów kluczowych (107)
  • Powielanie wyrażeÅ„ kluczowych (109)
  • Zmienianie sÅ‚ów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
  • Dodawanie nowych sÅ‚ów kluczowych do istniejÄ…cej grupy reklam (113)
  • Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie sÅ‚ów kluczowych (116)

Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)

  • WstÄ™p (119)
  • Badanie reklam konkurentów (120)
  • Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
  • Tworzenie skutecznych ogÅ‚oszeÅ„ reklamowych (124)
  • Wybieranie strony docelowej (127)
  • Implementowanie dynamicznego wstawienia sÅ‚owa kluczowego w reklamach (129)
  • Unikanie popularnych bÅ‚Ä™dów w ogÅ‚oszeniach reklamowych (132)
  • Przeprowadzanie testów A/B ogÅ‚oszeÅ„ reklamowych (134)
  • Edytowanie reklamy tekstowej (137)
  • Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)

Rozdział 7. Budżety i stawki (141)

  • WstÄ™p (141)
  • Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
  • Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
  • Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie sÅ‚owa kluczowego (147)
  • Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
  • Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
  • Dostosowywanie stawek CPA (153)
  • Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
  • Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
  • Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
  • Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
  • Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)

Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)

  • WstÄ™p (167)
  • Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
  • Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
  • Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
  • Wykluczanie nietrafionych i źle dziaÅ‚ajÄ…cych miejsc docelowych (179)
  • Unikanie wyÅ›wietlania reklam na okreÅ›lonych stronach (182)
  • Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
  • Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
  • Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocÄ… NarzÄ™dzia do tworzenia reklam displayowych (189)
  • Analizowanie wzglÄ™dnego CTR jako miary skutecznoÅ›ci reklam w sieci reklamowej (192)

RozdziaÅ‚ 9. Docieranie do osób, które odwiedziÅ‚y TwojÄ… stronÄ™, za pomocÄ… remarketingu (195)

  • WstÄ™p (195)
  • Generowanie kodu remarketingowego (196)
  • Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
  • Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocÄ… reguÅ‚ (203)
  • Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
  • Ustawianie stawek remarketingowych (209)
  • Ustawianie ograniczenia liczby wyÅ›wietleÅ„ reklam (211)
  • ZwiÄ™kszanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
  • Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocÄ… remarketingu (214)

Rozdział 10. Raporty i analizy (219)

  • WstÄ™p (219)
  • ZarzÄ…dzanie raportami i ich harmonogramem (220)
  • Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
  • Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzÄ… (226)
  • Analizowanie danych geograficznych (227)
  • PrzeglÄ…danie danych dotyczÄ…cych rozmów telefonicznych (229)
  • Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiajÄ… siÄ™ Twoje ogÅ‚oszenia (232)
  • PodziaÅ‚ raportów z wynikami na segmenty (234)
  • Tworzenie filtrów w raportach (236)
  • PrzeglÄ…danie danych w formie wykresów (239)
  • Ocenianie rozszerzeÅ„ linków do podstron (240)
  • Korzystanie ze wskaźników Å›ledzenia udziaÅ‚u w wyÅ›wietleniach w celu zwiÄ™kszenia liczby konwersji (242)

RozdziaÅ‚ 11. Optymalizacja wyników (247)

  • WstÄ™p (247)
  • Ulepszanie trafnoÅ›ci i Wyniku JakoÅ›ci (248)
  • Ulepszanie pozycji reklamy (252)
  • Zmienianie typu dopasowania sÅ‚ów kluczowych (254)
  • Ustawianie harmonogramu reklam pod kÄ…tem kluczowych dni i godzin (256)
  • Rozszerzanie listy sÅ‚ów kluczowych (258)
  • Analizowanie skutecznoÅ›ci ogÅ‚oszeÅ„ reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
  • Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
  • Wskazówki pomocne w zwiÄ™kszaniu ruchu (265)
  • Analizowanie raportów wyszukiwanych haseÅ‚ w celu zoptymalizowania sÅ‚ów kluczowych (268)
  • Optymalizowanie stawek w celu zwiÄ™kszenia zwrotów z inwestycji (271)
  • Optymalizowanie sÅ‚ów kluczowych w celu zwiÄ™kszenia zwrotów z inwestycji (273)
  • Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
  • Optymalizowanie stron docelowych (277)

Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)

  • WstÄ™p (279)
  • Tworzenie linków do podstron (280)
  • Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
  • Implementowanie rozszerzeÅ„ spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (286)
  • Ustawianie rozszerzeÅ„ lokalizacji (288)
  • Promowanie pobierania aplikacji (290)
  • Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
  • Tworzenie reklam produktu (296)
  • Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
  • Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczajÄ…cego sÅ‚ów kluczowych (305)
  • Akcje automatyczne oparte na reguÅ‚ach i celach (308)
  • Popularne bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niane w AdWords (311)

Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)

  • WstÄ™p (315)
  • RozwiÄ…zywanie problemów z niewyÅ›wietlaniem reklam (316)
  • Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
  • Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ (319)
  • PrzeglÄ…danie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
  • WyÅ›wietlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniÄ™tych elementów (324)
  • Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
  • Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za poÅ›rednictwem Edytora AdWords (328)
  • PrzeglÄ…danie statystyk konta za pomocÄ… Edytora AdWords (330)
  • Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocÄ… Edytora AdWords (332)
  • Zbiorcze dodawanie sÅ‚ów kluczowych za pomocÄ… Edytora AdWords (334)
  • Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocÄ… Edytora AdWords (338)

Skorowidz (343)

Dodaj do koszyka Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.