Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - Helion
Tytuł oryginału: Advertising on Google: The High Performance Cookbook
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-246-8771-8
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-27
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,50 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-34,50 zł)
Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzÄ™dzie, dziÄ™ki któremu każdy może zareklamować siÄ™ w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiÄ…tki opcji, które majÄ… znaczÄ…cy wpÅ‚yw na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz siÄ™, jak optymalnie wykorzystać Twoje Å›rodki na reklamÄ™.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolÄ… Ci zoptymalizować Twoje dziaÅ‚ania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz siÄ™ badać rynek i konkurencjÄ™ oraz ustalać cele. Dowiesz siÄ™, jak zaÅ‚ożyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ…. Istotne jest, żebyÅ› wiedziaÅ‚, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy wspóÅ‚czynników konwersji pomogÄ… Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytaÅ„. W kolejnych rozdziaÅ‚ach zobaczysz, w jaki sposób wybierać sÅ‚owa kluczowe, okreÅ›lać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródÅ‚em informacji dla wszystkich Czytelników majÄ…cych ambicjÄ™ poprowadzić wÅ‚asnÄ…, skutecznÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ… w Google Adwords.
Dzięki tej książce:
- założysz konto w Google Adwords
- przygotujesz pierwszÄ… kampaniÄ™ reklamowÄ…
- zmierzysz skuteczność reklamy
- wykorzystasz możliwości remarketingu
- poznasz tajniki Google Adwords
Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!
Osoby które kupowały "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady eBook -- spis treści
O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wprowadzenie (13)
RozdziaÅ‚ 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)
- Wstęp (17)
- Koncentracja na trafności (18)
- Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
- Korzystanie z narzÄ™dzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
- Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
- Ustalanie celów reklamowych (26)
- Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)
Rozdział 2. Zakładanie konta (31)
- Wstęp (31)
- Tworzenie konta w AdWords (31)
- Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
- Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
- Zmienianie poziomu dostÄ™pu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
- Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
- Zmienianie ustawień powiadomień (41)
Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)
- Wstęp (45)
- PowiÄ…zanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
- Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
- Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
- Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
- Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
- Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
- Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
- Analizowanie danych zwiÄ…zanych z czasem odwiedzin i wspóÅ‚czynnikiem odrzuceÅ„ (66)
Rozdział 4. Struktura konta (69)
- Wstęp (69)
- Planowanie struktury konta (70)
- Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
- Wybór miejsca wyÅ›wietlania reklam (74)
- Opcje kierowania reklam na urzÄ…dzenia (77)
- Wybór lokalizacji docelowych (79)
- Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
- Wybór jÄ™zyków docelowych (84)
- Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
- Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)
RozdziaÅ‚ 5. Tworzenie trafnych sÅ‚ów kluczowych (91)
- Wstęp (91)
- Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania sÅ‚ów kluczowych (92)
- Znajdowanie trafnych sÅ‚ów kluczowych (95)
- Analizowanie sÅ‚ów kluczowych konkurentów za pomocÄ… spyfu.com i podobnych narzÄ™dzi (100)
- Generowanie wykluczajÄ…cych sÅ‚ów kluczowych (102)
- Identyfikowanie duplikatów sÅ‚ów kluczowych (107)
- Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
- Zmienianie sÅ‚ów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
- Dodawanie nowych sÅ‚ów kluczowych do istniejÄ…cej grupy reklam (113)
- Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie sÅ‚ów kluczowych (116)
Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)
- Wstęp (119)
- Badanie reklam konkurentów (120)
- Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
- Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
- Wybieranie strony docelowej (127)
- Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
- Unikanie popularnych bÅ‚Ä™dów w ogÅ‚oszeniach reklamowych (132)
- Przeprowadzanie testów A/B ogÅ‚oszeÅ„ reklamowych (134)
- Edytowanie reklamy tekstowej (137)
- Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)
Rozdział 7. Budżety i stawki (141)
- Wstęp (141)
- Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
- Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
- Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
- Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
- Dostosowywanie stawek CPA (153)
- Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
- Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
- Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
- Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
- Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)
Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)
- Wstęp (167)
- Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
- Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
- Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
- Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
- Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
- Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
- Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
- Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
- Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)
RozdziaÅ‚ 9. Docieranie do osób, które odwiedziÅ‚y TwojÄ… stronÄ™, za pomocÄ… remarketingu (195)
- Wstęp (195)
- Generowanie kodu remarketingowego (196)
- Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
- Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
- Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
- Ustawianie stawek remarketingowych (209)
- Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
- Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
- Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocÄ… remarketingu (214)
Rozdział 10. Raporty i analizy (219)
- Wstęp (219)
- ZarzÄ…dzanie raportami i ich harmonogramem (220)
- Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
- Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzÄ… (226)
- Analizowanie danych geograficznych (227)
- PrzeglÄ…danie danych dotyczÄ…cych rozmów telefonicznych (229)
- Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
- PodziaÅ‚ raportów z wynikami na segmenty (234)
- Tworzenie filtrów w raportach (236)
- PrzeglÄ…danie danych w formie wykresów (239)
- Ocenianie rozszerzeÅ„ linków do podstron (240)
- Korzystanie ze wskaźników Å›ledzenia udziaÅ‚u w wyÅ›wietleniach w celu zwiÄ™kszenia liczby konwersji (242)
RozdziaÅ‚ 11. Optymalizacja wyników (247)
- Wstęp (247)
- Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
- Ulepszanie pozycji reklamy (252)
- Zmienianie typu dopasowania sÅ‚ów kluczowych (254)
- Ustawianie harmonogramu reklam pod kÄ…tem kluczowych dni i godzin (256)
- Rozszerzanie listy sÅ‚ów kluczowych (258)
- Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
- Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
- Wskazówki pomocne w zwiÄ™kszaniu ruchu (265)
- Analizowanie raportów wyszukiwanych haseÅ‚ w celu zoptymalizowania sÅ‚ów kluczowych (268)
- Optymalizowanie stawek w celu zwiÄ™kszenia zwrotów z inwestycji (271)
- Optymalizowanie sÅ‚ów kluczowych w celu zwiÄ™kszenia zwrotów z inwestycji (273)
- Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
- Optymalizowanie stron docelowych (277)
Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)
- Wstęp (279)
- Tworzenie linków do podstron (280)
- Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
- Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
- Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
- Promowanie pobierania aplikacji (290)
- Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
- Tworzenie reklam produktu (296)
- Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
- Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczajÄ…cego sÅ‚ów kluczowych (305)
- Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
- Popularne błędy popełniane w AdWords (311)
Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)
- Wstęp (315)
- RozwiÄ…zywanie problemów z niewyÅ›wietlaniem reklam (316)
- Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
- Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywnoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ (319)
- PrzeglÄ…danie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
- WyÅ›wietlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniÄ™tych elementów (324)
- Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
- Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
- PrzeglÄ…danie statystyk konta za pomocÄ… Edytora AdWords (330)
- Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocÄ… Edytora AdWords (332)
- Zbiorcze dodawanie sÅ‚ów kluczowych za pomocÄ… Edytora AdWords (334)
- Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocÄ… Edytora AdWords (338)
Skorowidz (343)