reklama - zainteresowany?

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - Helion

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-5859-1
stron: 232, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2019-10-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Tagi: Wydawnictwo Naukowe Helion

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteÅ› - żonÄ…, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientkÄ…, menadżerem, influencerkÄ…, lekarzem, prawniczkÄ…, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegajÄ… CiÄ™ ludzie, wÅ›ród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale maÅ‚o kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miaÅ‚. Zbuduj wiÄ™c adekwatny personal brand - spójny z TobÄ… wizerunek, który pokaże wÅ‚aÅ›ciwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj siÄ™ na gÅ‚Ä™bokÄ… podróż w gÅ‚Ä…b siebie, bo proces kreowania marki osobistej uÅ›wiadamia czÅ‚owiekowi prawdÄ™ o nim samym. Ta wyprawa uzmysÅ‚owi Ci, kim naprawdÄ™ jesteÅ›, pozwoli uwolnić siÄ™ od gÅ‚Ä™boko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży CiÄ™ w rzetelne i przydatne narzÄ™dzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarÄ™ potrzeb wspóÅ‚czesnego rynku. W efekcie staniesz siÄ™ nowÄ…, jeszcze lepszÄ… i skuteczniejszÄ… w dziaÅ‚aniu wersjÄ… siebie, a Twoje imiÄ™ i nazwisko kojarzyć siÄ™ bÄ™dÄ… innym dokÅ‚adnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram CiÄ™ w drogÄ™ ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

 

Osoby które kupowały "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku
  • Skuteczne social media. Prowadź dziaÅ‚ania, osiÄ…gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • ChÅ‚odzenie procesorów PC
  • Bioksi

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Spis treści

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą -- spis treści

  • RozdziaÅ‚ 1. WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • RozdziaÅ‚ 3. Matryca obrazu siebie
    • Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnÄ™trzny i wewnÄ™trzny obraz siebie? WypeÅ‚nij tabelÄ™ (patrz strona 26).
    • Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejÅ›cia do obrazu siebie
  • RozdziaÅ‚ 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary życiowej aktywnoÅ›ci wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • RozdziaÅ‚ 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • RozdziaÅ‚ 6. Różnice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przyszÅ‚ość
  • RozdziaÅ‚ 7. Kluczowe czynniki efektywnÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • RozdziaÅ‚ 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku wÅ‚aÅ›ciwego personal brandu
  • RozdziaÅ‚ 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • KsztaÅ‚towanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • RozdziaÅ‚ 10. Kolektywne ksztaÅ‚towanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowoÅ›ci
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • RozdziaÅ‚ 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • PrzeszÅ‚ość stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaÅ›nij je w kontekÅ›cie tego, kim dzisiaj jesteÅ›.
  • RozdziaÅ‚ 12. Funkcjonowanie zwiÄ…zków krótkoterminowych
    • WysyÅ‚anie sygnaÅ‚ów innym
    • Podnoszenie atrakcyjnoÅ›ci partnera
    • PrawidÅ‚owa interpretacja odpowiedzi partnera
  • RozdziaÅ‚ 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach dÅ‚ugoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na staÅ‚ego partnera
    • Eksponowanie wartoÅ›ci zwiÄ…zanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji dÅ‚ugoterminowych
  • RozdziaÅ‚ 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekÅ›cie marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doÅ›wiadczeÅ„
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • RozdziaÅ‚ 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie wÅ‚aÅ›ciwych historii a nowe możliwoÅ›ci dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • RozdziaÅ‚ 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie doÅ›wiadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwaÅ„ pracodawcy
  • RozdziaÅ‚ 17. Marka osobista w relacjach miÄ™dzyludzkich
    • NawiÄ…zywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwagÄ™, nawiÄ…zujÄ…c znajomość
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • RozdziaÅ‚ 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie okreÅ›lonego stanowiska w archetypach
  • RozdziaÅ‚ 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • RozdziaÅ‚ 20. KsztaÅ‚towanie marki osobistej dziecka
    • KsztaÅ‚towanie opinii dziecka na jego wÅ‚asny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki wÅ‚asnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • RozdziaÅ‚ 21. KsztaÅ‚towanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granicÄ…
    • Przeramowanie schematów dotyczÄ…cych Polaków i polskoÅ›ci
    • PamiÄ™taj! Jestem z Polski
  • RozdziaÅ‚ 22. Matryca wiarygodnoÅ›ci
    • Budowanie wiarygodnoÅ›ci
    • Rola liczb
  • RozdziaÅ‚ 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
    • Umawianie siÄ™ na randkÄ™
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich usÅ‚ug
  • RozdziaÅ‚ 24. Strategie ksztaÅ‚towania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • WÅ‚aÅ›ciwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • CzÄ™stotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
    • DÅ‚ugość publikowanych treÅ›ci
    • Co publikować w kanale YouTube
  • RozdziaÅ‚ 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytuÅ‚u
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znaleźć siÄ™ w body każdego tekstu
    • CTA w tekÅ›cie
  • RozdziaÅ‚ 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadzÄ…ce do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoÅ‚o
  • RozdziaÅ‚ 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. OkreÅ›l swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grupÄ™ docelowÄ…
    • Krok 3. WypeÅ‚nij matrycÄ™ treÅ›ciÄ…

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.