reklama - zainteresowany?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Helion

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-283-7072-2
stron: 336, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 15,00 zł (poprzednio: 48,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,39 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: E-biznes | Prezenty dla Niej | Social Media | Wydawnictwo Naukowe Helion

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchajÄ…ce zÅ‚oÅ›liwie w piÄ…tki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używajÄ… profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleÅ„. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekajÄ… na takÄ… okazjÄ™. Aby siÄ™ wyżyć. Dowalić. Zgrillować markÄ™ czy firmÄ™, która popeÅ‚niÅ‚a błąd. Czasem maÅ‚y, czasem wiÄ™kszy, ale przecież niecelowy - potkniÄ™cia siÄ™ zdarzajÄ…. Tylko ten siÄ™ nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczajÄ…. One z tego żyjÄ…. A z nich inspiracjÄ™ czerpiÄ… dziennikarze, gotowi w nieskoÅ„czoność podgrzewać atmosferÄ™ porażki wokóÅ‚ firmy, która nie dość szybko albo niewystarczajÄ…co mocno zareagowaÅ‚a na kryzys w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej siÄ™ wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe to wciąż bardzo skuteczne narzÄ™dzie sÅ‚użące komunikacji z klientem i nawiÄ…zywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzÄ™dzie obowiÄ…zkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekujÄ…, że ich ulubiona marka bÄ™dzie tam obecna. OczywiÅ›cie, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiÄ…zania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale siÄ™ uczyć, by nadążać za zmianami, które sÄ… jedynÄ… pewnÄ… rzeczÄ… w tym Å›rodowisku. Warto korzystać z przykÅ‚adów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla wiÄ™kszoÅ›ci dzisiejszych przedsiÄ™biorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć siÄ™ w nim pÅ‚ywać...

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Skuteczne social media. Prowad¼ dzia³ania, osi±gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis tre¶ci

Wstêp do wydania drugiego (7)

Wstêp do wydania pierwszego (13)

Rozdzia³ 1. Social media jako narzêdzie komunikacji (21)

  • Pojawienie siê i rozwój mediów spo³eczno¶ciowych (21)
  • Social media w biznesie (26)
  • Krajobraz social media (28)
  • Wybrane serwisy/ aplikacje spo³eczno¶ciowe (43)
  • Komunikacja w social media (52)
  • U¿ytkownicy internetu i mediów spo³eczno¶ciowych (55)
  • Warto doczytaæ (63)
  • Lista linków (64)
  • Przyk³ad 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
  • Przyk³ad 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
  • Przyk³ad 3. Herbatnikiem przez polskê - jutrzenka petit beurre (69)

Rozdzia³ 2. Organizacja w social media (71)

  • Social media w ró¿nych obszarach dzia³alno¶ci organizacji (72)
  • Czy organizacje s± gotowe na korzystanie z mediów spo³eczno¶ciowych? (81)
  • Przygotowanie do obecno¶ci w social media (87)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
  • Social media - tylko dla firm? (92)
  • Czy social media s± dla wszystkich? (94)
  • Warto doczytaæ (96)
  • Lista linków (98)
  • Przyk³ad 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
  • Przyk³ad 5. Promocja bloga - rysujê fejsbuki (102)
  • Przyk³ad 6. Kampania spo³eczna - #liniaprosta (104)

Rozdzia³ 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)

  • Planowanie w biznesie (108)
  • Strategia dzia³añ w social media (109)
  • Kilka warunków mierzenia skuteczno¶ci dzia³añ (114)
  • Przyk³ady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
  • Warto doczytaæ (145)
  • Lista linków (145)
  • Przyk³ad 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
  • Przyk³ad 8. Kampania spo³eczna - karmimy psiaki (149)
  • Przyk³ad 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #p±czkowanie (154)

Rozdzia³ 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)

  • Lejek marketingowy (160)
  • Model Dona Bartholomewa (161)
  • Model Kami Huyse (165)
  • Model Jima Sterne'a (167)
  • Model Johna Lovetta (167)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
  • Model ZMOT (172)
  • Warto doczytaæ (175)
  • Lista linków (177)
  • Przyk³ad 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
  • Przyk³ad 11. Marketing miejsc - ma³opolska - tu mieszka szczê¶cie. Poczuj ducha ¶wi±t! (181)
  • Przyk³ad 12. Kampania spo³eczna - zdecydowa³em, #niezabieram! (184)

Rozdzia³ 5. W tym szaleñstwie jest metoda (187)

  • Jajko czy kura? (187)
  • Badania w strategii social media (189)
  • Metody badania social media (191)
  • Warto doczytaæ (201)
  • Lista linków (206)
  • Przyk³ad 13. Kampania spo³eczna - #oddajserce (207)
  • Przyk³ad 14. Promocja wydarzenia - og³oszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
  • Przyk³ad 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)

Rozdzia³ 6. Narzêdzia (215)

  • Narzêdzia pomocnicze (216)
  • Jak wybraæ narzêdzie i wspó³pracowaæ z dostawc±? (228)
  • Przyk³adowe programy mierzenia social media (236)
  • Warto doczytaæ (240)
  • Lista linków (241)
  • Przyk³ad 16. Zakrêcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
  • Przyk³ad 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa ¿ywiec (246)
  • Przyk³ad 18. Dziki sad - sprzymje¿eñcy (249)

Rozdzia³ 7. Obszar niejasno¶ci (253)

  • Aspekty etyczne (254)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da siê ca³kowicie ustandaryzowaæ? (263)
  • Problemy (266)
  • Mity pomiaru social media (271)
  • Kwestie sporne (274)
  • Warto doczytaæ (295)
  • Lista linków (296)
  • Przyk³ad 19. Promocja dzia³añ charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przysz³o¶ci (297)
  • Przyk³ad 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z u¿ytkownikami (299)

Rozdzia³ 8. Trendy w mierzeniu social media (301)

  • Zmiany na rynku mediów spo³eczno¶ciowych (301)
  • Nowe funkcje dla biznesu (306)
  • Rozwój analityki (308)
  • Badanie ró¿nych typów tre¶ci (310)
  • Standaryzacja (312)
  • Nauka (312)
  • Warto doczytaæ (313)
  • Lista linków (313)
  • Przyk³ad 21. Wdro¿enie sztucznej inteligencji do obs³ugi wiadomo¶ci na facebooku (315)
  • Przyk³ad 22. #cyberstra¿nik pko banku polskiego (317)

Zakoñczenie (320)

Podziêkowania (321)

Bibliografia (323)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.