reklama - zainteresowany?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Helion

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
mp3
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-283-7072-2
stron: 336, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 15,00 zł (poprzednio: 48,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,39 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: E-biznes | Prezenty dla Niej | Social Media | Wydawnictwo Naukowe Helion

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Skuteczne social media. Prowad dziaania, osigaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treci

Wstp do wydania drugiego (7)

Wstp do wydania pierwszego (13)

Rozdzia 1. Social media jako narzdzie komunikacji (21)

  • Pojawienie si i rozwój mediów spoecznociowych (21)
  • Social media w biznesie (26)
  • Krajobraz social media (28)
  • Wybrane serwisy/ aplikacje spoecznociowe (43)
  • Komunikacja w social media (52)
  • Uytkownicy internetu i mediów spoecznociowych (55)
  • Warto doczyta (63)
  • Lista linków (64)
  • Przykad 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
  • Przykad 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
  • Przykad 3. Herbatnikiem przez polsk - jutrzenka petit beurre (69)

Rozdzia 2. Organizacja w social media (71)

  • Social media w rónych obszarach dziaalnoci organizacji (72)
  • Czy organizacje s gotowe na korzystanie z mediów spoecznociowych? (81)
  • Przygotowanie do obecnoci w social media (87)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
  • Social media - tylko dla firm? (92)
  • Czy social media s dla wszystkich? (94)
  • Warto doczyta (96)
  • Lista linków (98)
  • Przykad 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
  • Przykad 5. Promocja bloga - rysuj fejsbuki (102)
  • Przykad 6. Kampania spoeczna - #liniaprosta (104)

Rozdzia 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)

  • Planowanie w biznesie (108)
  • Strategia dziaa w social media (109)
  • Kilka warunków mierzenia skutecznoci dziaa (114)
  • Przykady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
  • Warto doczyta (145)
  • Lista linków (145)
  • Przykad 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
  • Przykad 8. Kampania spoeczna - karmimy psiaki (149)
  • Przykad 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pczkowanie (154)

Rozdzia 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)

  • Lejek marketingowy (160)
  • Model Dona Bartholomewa (161)
  • Model Kami Huyse (165)
  • Model Jima Sterne'a (167)
  • Model Johna Lovetta (167)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
  • Model ZMOT (172)
  • Warto doczyta (175)
  • Lista linków (177)
  • Przykad 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
  • Przykad 11. Marketing miejsc - maopolska - tu mieszka szczcie. Poczuj ducha wit! (181)
  • Przykad 12. Kampania spoeczna - zdecydowaem, #niezabieram! (184)

Rozdzia 5. W tym szalestwie jest metoda (187)

  • Jajko czy kura? (187)
  • Badania w strategii social media (189)
  • Metody badania social media (191)
  • Warto doczyta (201)
  • Lista linków (206)
  • Przykad 13. Kampania spoeczna - #oddajserce (207)
  • Przykad 14. Promocja wydarzenia - ogoszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
  • Przykad 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)

Rozdzia 6. Narzdzia (215)

  • Narzdzia pomocnicze (216)
  • Jak wybra narzdzie i wspópracowa z dostawc? (228)
  • Przykadowe programy mierzenia social media (236)
  • Warto doczyta (240)
  • Lista linków (241)
  • Przykad 16. Zakrcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
  • Przykad 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa ywiec (246)
  • Przykad 18. Dziki sad - sprzymjeecy (249)

Rozdzia 7. Obszar niejasnoci (253)

  • Aspekty etyczne (254)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da si cakowicie ustandaryzowa? (263)
  • Problemy (266)
  • Mity pomiaru social media (271)
  • Kwestie sporne (274)
  • Warto doczyta (295)
  • Lista linków (296)
  • Przykad 19. Promocja dziaa charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszoci (297)
  • Przykad 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z uytkownikami (299)

Rozdzia 8. Trendy w mierzeniu social media (301)

  • Zmiany na rynku mediów spoecznociowych (301)
  • Nowe funkcje dla biznesu (306)
  • Rozwój analityki (308)
  • Badanie rónych typów treci (310)
  • Standaryzacja (312)
  • Nauka (312)
  • Warto doczyta (313)
  • Lista linków (313)
  • Przykad 21. Wdroenie sztucznej inteligencji do obsugi wiadomoci na facebooku (315)
  • Przykad 22. #cyberstranik pko banku polskiego (317)

Zakoczenie (320)

Podzikowania (321)

Bibliografia (323)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.