Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Helion

ISBN: 978-83-283-7072-2
stron: 336, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-11
Księgarnia: Helion
Cena książki: 15,00 zł (poprzednio: 48,39 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,39 zł)
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchajÄ…ce zÅ‚oÅ›liwie w piÄ…tki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używajÄ… profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleÅ„. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekajÄ… na takÄ… okazjÄ™. Aby siÄ™ wyżyć. Dowalić. Zgrillować markÄ™ czy firmÄ™, która popeÅ‚niÅ‚a błąd. Czasem maÅ‚y, czasem wiÄ™kszy, ale przecież niecelowy - potkniÄ™cia siÄ™ zdarzajÄ…. Tylko ten siÄ™ nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczajÄ…. One z tego żyjÄ…. A z nich inspiracjÄ™ czerpiÄ… dziennikarze, gotowi w nieskoÅ„czoność podgrzewać atmosferÄ™ porażki wokóÅ‚ firmy, która nie dość szybko albo niewystarczajÄ…co mocno zareagowaÅ‚a na kryzys w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.
Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej siÄ™ wycofać do swojskiego offline?
Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe to wciąż bardzo skuteczne narzÄ™dzie sÅ‚użące komunikacji z klientem i nawiÄ…zywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzÄ™dzie obowiÄ…zkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekujÄ…, że ich ulubiona marka bÄ™dzie tam obecna. OczywiÅ›cie, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiÄ…zania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale siÄ™ uczyć, by nadążać za zmianami, które sÄ… jedynÄ… pewnÄ… rzeczÄ… w tym Å›rodowisku. Warto korzystać z przykÅ‚adów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla wiÄ™kszoÅ›ci dzisiejszych przedsiÄ™biorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć siÄ™ w nim pÅ‚ywać...
Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,75 zł, (15,00 zł -84%)
- Prawa ludzkiej natury 75,00 zł, (15,00 zł -80%)
- 68,18 zł, (15,00 zł -78%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
Spis treści
Skuteczne social media. Prowad¼ dzia³ania, osi±gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis tre¶ci
Wstêp do wydania drugiego (7)
Wstêp do wydania pierwszego (13)
Rozdzia³ 1. Social media jako narzêdzie komunikacji (21)
- Pojawienie siê i rozwój mediów spo³eczno¶ciowych (21)
- Social media w biznesie (26)
- Krajobraz social media (28)
- Wybrane serwisy/ aplikacje spo³eczno¶ciowe (43)
- Komunikacja w social media (52)
- U¿ytkownicy internetu i mediów spo³eczno¶ciowych (55)
- Warto doczytaæ (63)
- Lista linków (64)
- Przyk³ad 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
- Przyk³ad 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
- Przyk³ad 3. Herbatnikiem przez polskê - jutrzenka petit beurre (69)
Rozdzia³ 2. Organizacja w social media (71)
- Social media w ró¿nych obszarach dzia³alno¶ci organizacji (72)
- Czy organizacje s± gotowe na korzystanie z mediów spo³eczno¶ciowych? (81)
- Przygotowanie do obecno¶ci w social media (87)
- Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
- Social media - tylko dla firm? (92)
- Czy social media s± dla wszystkich? (94)
- Warto doczytaæ (96)
- Lista linków (98)
- Przyk³ad 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
- Przyk³ad 5. Promocja bloga - rysujê fejsbuki (102)
- Przyk³ad 6. Kampania spo³eczna - #liniaprosta (104)
Rozdzia³ 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)
- Planowanie w biznesie (108)
- Strategia dzia³añ w social media (109)
- Kilka warunków mierzenia skuteczno¶ci dzia³añ (114)
- Przyk³ady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
- Warto doczytaæ (145)
- Lista linków (145)
- Przyk³ad 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
- Przyk³ad 8. Kampania spo³eczna - karmimy psiaki (149)
- Przyk³ad 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #p±czkowanie (154)
Rozdzia³ 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)
- Lejek marketingowy (160)
- Model Dona Bartholomewa (161)
- Model Kami Huyse (165)
- Model Jima Sterne'a (167)
- Model Johna Lovetta (167)
- Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
- Model ZMOT (172)
- Warto doczytaæ (175)
- Lista linków (177)
- Przyk³ad 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
- Przyk³ad 11. Marketing miejsc - ma³opolska - tu mieszka szczê¶cie. Poczuj ducha ¶wi±t! (181)
- Przyk³ad 12. Kampania spo³eczna - zdecydowa³em, #niezabieram! (184)
Rozdzia³ 5. W tym szaleñstwie jest metoda (187)
- Jajko czy kura? (187)
- Badania w strategii social media (189)
- Metody badania social media (191)
- Warto doczytaæ (201)
- Lista linków (206)
- Przyk³ad 13. Kampania spo³eczna - #oddajserce (207)
- Przyk³ad 14. Promocja wydarzenia - og³oszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
- Przyk³ad 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)
Rozdzia³ 6. Narzêdzia (215)
- Narzêdzia pomocnicze (216)
- Jak wybraæ narzêdzie i wspó³pracowaæ z dostawc±? (228)
- Przyk³adowe programy mierzenia social media (236)
- Warto doczytaæ (240)
- Lista linków (241)
- Przyk³ad 16. Zakrêcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
- Przyk³ad 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa ¿ywiec (246)
- Przyk³ad 18. Dziki sad - sprzymje¿eñcy (249)
Rozdzia³ 7. Obszar niejasno¶ci (253)
- Aspekty etyczne (254)
- Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
- Czy mierzenie komunikacji w social media da siê ca³kowicie ustandaryzowaæ? (263)
- Problemy (266)
- Mity pomiaru social media (271)
- Kwestie sporne (274)
- Warto doczytaæ (295)
- Lista linków (296)
- Przyk³ad 19. Promocja dzia³añ charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przysz³o¶ci (297)
- Przyk³ad 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z u¿ytkownikami (299)
Rozdzia³ 8. Trendy w mierzeniu social media (301)
- Zmiany na rynku mediów spo³eczno¶ciowych (301)
- Nowe funkcje dla biznesu (306)
- Rozwój analityki (308)
- Badanie ró¿nych typów tre¶ci (310)
- Standaryzacja (312)
- Nauka (312)
- Warto doczytaæ (313)
- Lista linków (313)
- Przyk³ad 21. Wdro¿enie sztucznej inteligencji do obs³ugi wiadomo¶ci na facebooku (315)
- Przyk³ad 22. #cyberstra¿nik pko banku polskiego (317)
Zakoñczenie (320)
Podziêkowania (321)
Bibliografia (323)