reklama - zainteresowany?

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - Helion

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
mp3
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-7007-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2020-05-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 39,71 zł)
Oszczędzasz: 65% (-25,81 zł)

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Tagi: Wydawnictwo Naukowe Helion

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteÅ› - żonÄ…, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientkÄ…, menadżerem, influencerkÄ…, lekarzem, prawniczkÄ…, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegajÄ… CiÄ™ ludzie, wÅ›ród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale maÅ‚o kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miaÅ‚. Zbuduj wiÄ™c adekwatny personal brand - spójny z TobÄ… wizerunek, który pokaże wÅ‚aÅ›ciwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj siÄ™ na głębokÄ… podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uÅ›wiadamia czÅ‚owiekowi prawdÄ™ o nim samym. Ta wyprawa uzmysÅ‚owi Ci, kim naprawdÄ™ jesteÅ›, pozwoli uwolnić siÄ™ od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży CiÄ™ w rzetelne i przydatne narzÄ™dzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarÄ™ potrzeb wspóÅ‚czesnego rynku. W efekcie staniesz siÄ™ nowÄ…, jeszcze lepszÄ… i skuteczniejszÄ… w dziaÅ‚aniu wersjÄ… siebie, a Twoje imiÄ™ i nazwisko kojarzyć siÄ™ bÄ™dÄ… innym dokÅ‚adnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram CiÄ™ w drogÄ™ ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

 

Osoby które kupowały "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Skuteczne social media. Prowadź dziaÅ‚ania, osiÄ…gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
  • Bioksi
  • DzieciÅ„stwo w cieniu rózgi. Historia i oblicza przemocy wobec dzieci

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Spis treści

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudowaæ autentyczn± markê osobist± Audiobook -- spis tre¶ci

  • Rozdzia³ 1. Wstêp
  • Rozdzia³ 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • Rozdzia³ 3. Matryca obrazu siebie
    • Æwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnêtrzny i wewnêtrzny obraz siebie? Wype³nij tabelê (patrz strona 26).
    • Æwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podej¶cia do obrazu siebie
  • Rozdzia³ 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary ¿yciowej aktywno¶ci wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • Rozdzia³ 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • Rozdzia³ 6. Ró¿nice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przysz³o¶æ
  • Rozdzia³ 7. Kluczowe czynniki efektywn¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Rozdzia³ 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku w³a¶ciwego personal brandu
  • Rozdzia³ 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • Kszta³towanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • Rozdzia³ 10. Kolektywne kszta³towanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowo¶ci
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • Rozdzia³ 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • Przesz³o¶æ stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • Æwiczenie 1. Wpisz wa¿ne dla Ciebie wydarzenie i wyja¶nij je w kontek¶cie tego, kim dzisiaj jeste¶.
  • Rozdzia³ 12. Funkcjonowanie zwi±zków krótkoterminowych
    • Wysy³anie sygna³ów innym
    • Podnoszenie atrakcyjno¶ci partnera
    • Prawid³owa interpretacja odpowiedzi partnera
  • Rozdzia³ 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach d³ugoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na sta³ego partnera
    • Eksponowanie warto¶ci zwi±zanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji d³ugoterminowych
  • Rozdzia³ 14. Profilowanie grupy docelowej w kontek¶cie marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie do¶wiadczeñ
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • Rozdzia³ 15. Korzystanie z metafor przy u¿yciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie w³a¶ciwych historii a nowe mo¿liwo¶ci dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • Rozdzia³ 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie do¶wiadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwañ pracodawcy
  • Rozdzia³ 17. Marka osobista w relacjach miêdzyludzkich
    • Nawi±zywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwagê, nawi±zuj±c znajomo¶æ
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • Rozdzia³ 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie okre¶lonego stanowiska w archetypach
  • Rozdzia³ 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • Rozdzia³ 20. Kszta³towanie marki osobistej dziecka
    • Kszta³towanie opinii dziecka na jego w³asny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki w³asnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • Rozdzia³ 21. Kszta³towanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granic±
    • Przeramowanie schematów dotycz±cych Polaków i polsko¶ci
    • Pamiêtaj! Jestem z Polski
  • Rozdzia³ 22. Matryca wiarygodno¶ci
    • Budowanie wiarygodno¶ci
    • Rola liczb
  • Rozdzia³ 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach ¿yciowych
    • Umawianie siê na randkê
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich us³ug
  • Rozdzia³ 24. Strategie kszta³towania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • W³a¶ciwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • Czêstotliwo¶æ umieszczania komunikatów w social mediach
    • D³ugo¶æ publikowanych tre¶ci
    • Co publikowaæ w kanale YouTube
  • Rozdzia³ 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytu³u
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znale¼æ siê w body ka¿dego tekstu
    • CTA w tek¶cie
  • Rozdzia³ 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadz±ce do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na weso³o
  • Rozdzia³ 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. Okre¶l swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grupê docelow±
    • Krok 3. Wype³nij matrycê tre¶ci±

Dodaj do koszyka Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.