Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - Helion

ISBN: 978-83-283-7007-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2020-05-26
Księgarnia: Helion
Cena książki: 13,90 zł (poprzednio: 39,71 zł)
Oszczędzasz: 65% (-25,81 zł)
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek
Kimkolwiek jesteÅ› - żonÄ…, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientkÄ…, menadżerem, influencerkÄ…, lekarzem, prawniczkÄ…, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegajÄ… CiÄ™ ludzie, wÅ›ród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale maÅ‚o kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miaÅ‚. Zbuduj wiÄ™c adekwatny personal brand - spójny z TobÄ… wizerunek, który pokaże wÅ‚aÅ›ciwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj siÄ™ na głębokÄ… podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uÅ›wiadamia czÅ‚owiekowi prawdÄ™ o nim samym. Ta wyprawa uzmysÅ‚owi Ci, kim naprawdÄ™ jesteÅ›, pozwoli uwolnić siÄ™ od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży CiÄ™ w rzetelne i przydatne narzÄ™dzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarÄ™ potrzeb wspóÅ‚czesnego rynku. W efekcie staniesz siÄ™ nowÄ…, jeszcze lepszÄ… i skuteczniejszÄ… w dziaÅ‚aniu wersjÄ… siebie, a Twoje imiÄ™ i nazwisko kojarzyć siÄ™ bÄ™dÄ… innym dokÅ‚adnie tak, jak to zaplanujesz.
Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
Zabieram CiÄ™ w drogÄ™ ku Twojej autentycznej marce osobistej!
dr Mateusz Grzesiak
Osoby które kupowały "Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 49,64 zł, (13,90 zł -72%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 47,93 zł, (13,90 zł -71%)
- Bioksi 44,67 zł, (13,40 zł -70%)
- Dzieciństwo w cieniu rózgi. Historia i oblicza przemocy wobec dzieci 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Personal branding, czyli jak skutecznie zbudowaæ autentyczn± markê osobist± Audiobook -- spis tre¶ci
- Rozdzia³ 1. Wstêp
- Rozdzia³ 2. Wprowadzenie do personal brandingu
- Rozdzia³ 3. Matryca obrazu siebie
- Æwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnêtrzny i wewnêtrzny obraz siebie? Wype³nij tabelê (patrz strona 26).
- Æwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podej¶cia do obrazu siebie
- Rozdzia³ 4. Cele personal brandingu
- Jakie obszary ¿yciowej aktywno¶ci wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
- Rozdzia³ 5. Personal brand w badaniach naukowych
- Rozdzia³ 6. Ró¿nice w obrazach marki osobistej
- Personal brand a przysz³o¶æ
- Rozdzia³ 7. Kluczowe czynniki efektywn¶ci w mediach spo³eczno¶ciowych
- YouTube
- Rozdzia³ 8. Matryca personal brandu
- Prezentacja personal brandu
- Matryca personal brandu
- Konsekwencje braku w³a¶ciwego personal brandu
- Rozdzia³ 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
- Kontekst sytuacyjny
- Kszta³towanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
- Rozdzia³ 10. Kolektywne kszta³towanie archetypów
- Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowo¶ci
- Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
- Rozdzia³ 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
- Przesz³o¶æ stworzona przez innych
- Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
- Æwiczenie 1. Wpisz wa¿ne dla Ciebie wydarzenie i wyja¶nij je w kontek¶cie tego, kim dzisiaj jeste¶.
- Rozdzia³ 12. Funkcjonowanie zwi±zków krótkoterminowych
- Wysy³anie sygna³ów innym
- Podnoszenie atrakcyjno¶ci partnera
- Prawid³owa interpretacja odpowiedzi partnera
- Rozdzia³ 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach d³ugoterminowych
- Marka osobista potencjalnego kandydata na sta³ego partnera
- Eksponowanie warto¶ci zwi±zanych z personal brandem
- Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji d³ugoterminowych
- Rozdzia³ 14. Profilowanie grupy docelowej w kontek¶cie marki osobistej
- Powstawanie nieprawdziwych opinii
- Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie do¶wiadczeñ
- Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
- Rozdzia³ 15. Korzystanie z metafor przy u¿yciu matrycy storytellingowej
- Opowiadanie historii a marka osobista
- Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
- Komunikowanie w³a¶ciwych historii a nowe mo¿liwo¶ci dla Ciebie i innych
- Matryca storytellingowa
- Rozdzia³ 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
- Ty jako pracownik
- Przedstawianie do¶wiadczenia zawodowego
- Zalety i wady
- Operacjonalizacja oczekiwañ pracodawcy
- Rozdzia³ 17. Marka osobista w relacjach miêdzyludzkich
- Nawi±zywanie kontaktów
- Uniwersalne potwierdzacze
- Na to zwracaj uwagê, nawi±zuj±c znajomo¶æ
- Cechy osób sympatycznych
- Twój archetyp w relacjach towarzyskich
- Rozdzia³ 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
- Relacje pionowe i poziome
- Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
- Styl komunikacji w relacjach pionowych
- Wspieranie okre¶lonego stanowiska w archetypach
- Rozdzia³ 19. Branding w miejscu pracy
- Komunikacja z szefem
- Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
- Personal brand ucznia
- Rozdzia³ 20. Kszta³towanie marki osobistej dziecka
- Kszta³towanie opinii dziecka na jego w³asny temat
- Samorealizacja dziecka
- Aktualizacja marki w³asnej dziecka
- Schemat komunikat realizacja
- Etapy rozwoju dziecka
- Rozdzia³ 21. Kszta³towanie polskiego brandu
- Polska w oczach innych nacji
- Nowoczesny Polak za granic±
- Przeramowanie schematów dotycz±cych Polaków i polsko¶ci
- Pamiêtaj! Jestem z Polski
- Rozdzia³ 22. Matryca wiarygodno¶ci
- Budowanie wiarygodno¶ci
- Rola liczb
- Rozdzia³ 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach ¿yciowych
- Umawianie siê na randkê
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Sprzedawanie swoich us³ug
- Rozdzia³ 24. Strategie kszta³towania marki osobistej w social mediach
- Cele marki osobistej
- W³a¶ciwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
- Czêstotliwo¶æ umieszczania komunikatów w social mediach
- D³ugo¶æ publikowanych tre¶ci
- Co publikowaæ w kanale YouTube
- Rozdzia³ 25. Zasady copywritingu
- Tworzenie perswazyjnego tytu³u
- Rola tezy w artykule
- Co powinno znale¼æ siê w body ka¿dego tekstu
- CTA w tek¶cie
- Rozdzia³ 26. Podsumowanie
- Cztery kroki prowadz±ce do stworzenia personal brandu
- Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na weso³o
- Rozdzia³ 27. Czas na Ciebie
- Krok 1. Okre¶l swoje cele
- Krok 2. Sprofiluj grupê docelow±
- Krok 3. Wype³nij matrycê tre¶ci±