reklama - zainteresowany?

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - Helion

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym
ebook
Autor: Maciej Kołodziej
ISBN: 978-83-269-4880-0
stron: 76, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-21
Księgarnia: Helion

Cena książki: 56,98 zł

Dodaj do koszyka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Tagi: Marketing

 Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzÄ… dziaÅ‚ania marketingowe z wykorzystaniem narzÄ™dzi internetowych. Trzeba pamiÄ™tać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w dziaÅ‚aniach marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych z uwzglÄ™dnieniem ochrony danych osobowych. PoczÄ…wszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na koÅ„cu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzglÄ™dnić prowadzÄ…c dziaÅ‚ania marketingowe w Internecie.

Dodaj do koszyka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

 

Osoby które kupowały "Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym", wybierały także:

  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Spis treści

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym eBook -- spis treści

 Spis treÅ›ci

Wstęp
Część I
1. Marketing nowych technologii – pozyskiwanie danych osobowych
1.1. Przepisy – niejasne albo nieprzestrzegane
1.2. Budowanie baz danych marketingowych
1.3. Dane publicznie dostępne
Część II
2. Marketing nowych technologii – podstawa przetwarzania danych osobowych
2.1. Wymogi formalne
2.2. Dane kontaktowe
2.3. Dane kontaktowe przedsiÄ™biorców
2.4. Dane osobowe
2.5. Najczęściej stosowana podstawa
2.6. Różne rodzaje zgód
2.7. Wzory zgód
2.7.1. Zgoda marketingowa
2.7.2. Zgoda wynikająca z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
2.7.4. Zgoda na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom
2.8. Przepis podstawÄ… przetwarzania danych osobowych
2.9. Uzasadniony cel administratora danych osobowych
2.10. Prawo sprzeciwu
Część III
3. Marketing nowych technologii – wskazówki praktyczne
3.1. Checkboxy w formularzach zgód
3.2. Modele zbierania i potwierdzania zgody
3.3. Modele postępowania
3.3.1. Single opt-in
3.3.2. Confirmed opt-in
3.3.3. Double opt-in
Kanał e-mail
3.3.3.2. Kanał WWW
3.3.4. Opt-out
3.4. Listy robinsonów
3.5. Dokumentowanie pozyskiwania danych osobowych
3.6. Zasady bezpiecznej wysyłki informacji
3.7. Informacje dla adresata
Część IV
4. Marketing nowych technologii – dobre praktyki
4.1. E-marketing w praktyce
4.2. Zlecenie realizowane u przedsiębiorcy
4.3. Przekazywanie danych osobowych
4.4. Obcy kod na stronach portalu/serwisu
4.5. Hosting na portalu/serwisie
4.6. Usługa na stronach portalu/serwisu
4.7. Dobre praktyki
4.7.1. Mailing na adresy dostępne publicznie
4.7.2. Jak i kiedy zbierać dane osobowe uczestników konkursów
4.7.3. Panele ankietowe
4.7.4. Promocja własnych usług swoim klientom
4.7.5. WysyÅ‚ka informacji handlowej do innych przedsiÄ™biorców (relacja B2B)
4.7.6. Licencjonowanie bazy danych osobowych
4.7.7. Sprzedaż bazy danych osobowych
4.7.8. Akwizycja/zakup serwisu z bazÄ… danych osobowych
4.7.9. Przerwana/niedokończona rejestracja w serwisie
4.7.10. Usługa w zamian za dane (zasada wzajemności) vs. serwis płatny
4.7.11. Zapytanie o zgodÄ™ na aktywność biznesowÄ… – e-mail
4.7.12. Zapytanie o zgodÄ™ na aktywność biznesowÄ… – SMS
Część V
5. Akty prawne
5.1. Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135)
5.2. Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204)

Dodaj do koszyka Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.