Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) - Helion
ISBN: 978-83-283-2718-4
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2016-04-28
Księgarnia: Helion
Nakład wyczerpany
Ponadczasowy i niezbędny! “Najbardziej znany sekret marketingu” mówi o wszystkim co powinieneś wiedzieć, robić i planować w celu napędzenia swojego biznesu i bycia o krok przed konkurencją.
- BRIAN TRACY, autor ponad 70 książek
Aż 98% przedsiębiorców polega na rekomendacjach przy rozwoju swojej firmy, ale jednocześnie tylko 3% z nich posiada strategię na rekomendacje. Według “New York Times” 65% biznesów na świecie pochodzi z rekomendacji, co tylko potwierdza słowa dr Ivana Misnera: “wszyscy chcemy robić interesy z ludźmi, których znamy i którym ufamy”. Czym jest marketing rekomendacji? To paradoks. Każdy wie, że to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych na świecie, ale zbyt mało osób potrafi ją wykorzystać w praktyce. “Najbardziej znany sekret marketingu na świecie” udowodni Ci, że rekomendacje możesz zaplanować i pokaże, w jaki sposób przygotować strategię na ich pozyskiwanie.
„Najbardziej znany sekret marketingu” to praktyczny poradnik biznesowy zawierający kompleksowe zestawienie informacji na temat budowania, planowania i organizacji strategii sprzedażowej, które każdy praktyk biznesu, od razu będzie mógł zastosować w swojej działalności.
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE ZROZUMIESZ, NA CZYM POLEGA MARKETING REKOMENDACJI, A TAKŻE DOWIESZ SIĘ:
- jak prowadzić skuteczną rozmowę biznesową?
- jak zbudować trwałą sieć kontaktów biznesowych?
- jakie są skuteczne metody zdobywania klientów z rekomendacji?
- jakie są narzędzia budowania konkurencyjnej strategii marketingowej?
- czym jest efektywny networking?
JAK RYSZARD CHMURA, PRZY POMOCY MARKETINGU REKOMENDACJI, ROZWINĄŁ SWOJĄ FIRMĘ?
ZOBACZ ZWIASTUN KSIĄŻKI!
Ta książka prezentuje nie tylko teoretyczne podejście do marketingu, zawiera także szereg praktycznych porad i wskazówek, a także gotowe scenariusze postępowania. Ta pozycja wydawnicza zmieni twoje spojrzenie ma biznesowy marketing i pozwoli Ci zrozumieć, w jaki sposób rozwijać firmę w oparciu o rekomendacje.
To kompletna instrukcja, jak stworzyć ogromny biznes oparty na rekomendacjach. Autorzy – prawdziwi wirtuozi na tym polu – podzielili się w niej swoim niesamowitym doświadczeniem i wiedzą oraz wprowadzili nas w bezbłędny plan uczynienia naszego biznesu bardziej cieszącym, mniej stresującym i zdecydowanie bardziej dochodowym!”
BOB BURG, współautor „Rozdawcy sprzedają więcej” i autor „Endless Referrals”
Autorzy
Autorami biznesowej książki “Najbardziej znany sekret marketingu” są przedsiębiorcy z wieloletnim doświadczeniem i jednocześnie eksperci w dziedzinie marketingu rekomendacji, zaangażowani w rozwój BNI - największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie napisali książkę, dzięki której wielu przedsiębiorców zrozumie, na czym polega rozwijanie firm przez rekomendacje.
Ryszard Chmura
Dyrektor Narodowy BNI Polska i prezes zarządu spółki PromoHolding. Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, ze specjalizacją: przedsiębiorczość i innowacje. Jego przygoda z biznesem rozpoczęła się jeszcze podczas studiów, kiedy założył własną agencję eventową. Swoją obecną firmę z branży marketingowej rozwinął od 1 do ponad 120 pracowników w zaledwie 4 lata. Swoim doświadczeniem dzieli się podczas licznych konferencji.
Ivan Misner
Założyciel i Dyrektor Generalny BNI, największej na świecie organizacji rekomendacji biznesowych. Ukończył Uniwersytet w Południowej Karolinie i obronił tytuł doktora nauk. Jest autorem 20 książek, które nieustannie znajdują się na liście bestsellerów New York Times. Przez stację CNN został nazwany ojcem nowoczesnego networkingu, a magazyn Forbes umieścił go na liście najważniejszych ekspertów networkingu i rekomendacji biznesowych.
Mike Macedonio
Przewodniczący The Referral Institute, organizacji wyspecjalizowanej w marketingu rekomendacji. Mike Macedonio studiował administrację biznesową na Uniwersytecie w Rhode Island. Specjalizuje się w dziedzinie networkingu i marketingu rekomendacji, jest również światowej sławy mówcą i trenerem. Jego książki widnieją na liście bestsellerów New York Times’a.
Zobacz także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) -- spis treści
ROZDZIAŁ 1. Najlepszy sposób na rozwój swojej firmy (7)
ROZDZIAŁ 2. Rekomendacje, marketing rekomendacji, networking, word of mouth, marketing szeptany i wirusowy (17)
ROZDZIAŁ 3. Biznes dzięki rekomendacjom (21)
ROZDZIAŁ 4. Twój punkt wyjścia (29)
ROZDZIAŁ 5. Networking vs pozyskiwanie klientów na zimno (39)
ROZDZIAŁ 6. Networking to bardziej uprawa niż polowanie (43)
ROZDZIAŁ 7. Siła Procesu VCP® (47)
ROZDZIAŁ 8. Dziesięć przykazań podczas sesji networkingowej (biznesmiksera) (55)
ROZDZIAŁ 9. Autoprezentacja - zostań zapamiętany (71)
ROZDZIAŁ 10. Komunikacja twojej marki (83)
ROZDZIAŁ 11. Twoja sieć informacyjna (103)
ROZDZIAŁ 12. Twoja sieć wsparcia (109)
ROZDZIAŁ 13. Twoja sieć rekomendacyjna (113)
ROZDZIAŁ 14. Uczyń swoją sieć silniejszą (121)
ROZDZIAŁ 15. Spraw, aby twoja firma stała się centrum (125)
ROZDZIAŁ 16. Siedem rodzajów sieci (131)
ROZDZIAŁ 17. Piętnaście sposobów promowania (157)
ROZDZIAŁ 18. Poznawanie członków swojej sieci (165)
ROZDZIAŁ 19. Osiemnaście sposobów na zmotywowanie swoich źródeł (183)
ROZDZIAŁ 20. Rekrutacja Źródeł Rekomendacji (209)
ROZDZIAŁ 21. Instruowanie swoich źródeł (219)
ROZDZIAŁ 22. Przygotowanie swoich potencjalnych klientów (231)
ROZDZIAŁ 23. Proszenie o rekomendacje i kontaktowanie się z potencjalnymi klientami (235)
ROZDZIAŁ 24. Docenianie i nagradzanie twoich źródeł (243)
ROZDZIAŁ 25. Planowanie wydatków na rekomendacje (247)
ROZDZIAŁ 26. Przewidywanie sprzedaży z rekomendacji (259)
ROZDZIAŁ 27. Mierzenie i ocena wyników (267)
ROZDZIAŁ 28. Nagradzanie rekomendujących (277)
ROZDZIAŁ 29. Przyciąganie atrakcyjnych rekomendacji (287)
ROZDZIAŁ 30. Ostatnia część sekretu (305)
Słownik (311)
O Autorach (315)