reklama - zainteresowany?

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Helion

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
ISBN: 978-83-246-6701-7
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2014-07-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Tagi: Marketing

Lawinowy przyrost iloÅ›ci danych o klientach, spadek lojalnoÅ›ci wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to gÅ‚ówne bolÄ…czki wspóÅ‚czesnego marketera. W ciÄ…gu ostatnich kilku lat klienci siÄ™ zmienili, a sprawdzone i dziaÅ‚ajÄ…ce „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystajÄ… do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost iloÅ›ci danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostÄ™pnych informacji rozwijajÄ… siÄ™ także narzÄ™dzia informatyczne pozwalajÄ…ce te dane posegregować, uporzÄ…dkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów dziaÅ‚aÅ„ marketingowych. Systemy IT pomagajÄ… zindywidualizować ofertÄ™ kierowanÄ… do konkretnego klienta i czyniÄ… to automatycznie, bez udziaÅ‚u zespoÅ‚u analitycznego. JednoczeÅ›nie dajÄ… możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiÅ‚ków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego dziaÅ‚ania oznacza nowÄ… rolÄ™ w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzÄ™dziach i procesach. JeÅ›li umiejÄ™tnie je zastosujesz, stworzÄ… ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkujÄ… dziaÅ‚ marketingu na generowanie przychodów.


Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarzÄ…dzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsÅ‚ugi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doÅ›wiadczenie z wielu branż, firm różnej wielkoÅ›ci oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarzÄ…dzania przychodami w UPS Polska. WczeÅ›niej wprowadzaÅ‚ ofertÄ™ mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. ProwadziÅ‚ interaktywnÄ… agencjÄ™ reklamowÄ… oraz byÅ‚ odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu


Patron merytoryczny:

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

 

Osoby które kupowały "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym", wybierały także:

  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Spis treści

Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym -- spis treści

Wstęp (7)

  • Czym sÄ… projekty generowania popytu za pomocÄ… automatyzacji marketingu? (8)
  • Zmiana zachowania konsumentów (11)
  • Zwrot z inwestycji ROI jako podstawowy wskaźnik dziaÅ‚aÅ„ marketingowych (15)

1. Sojusz sprzedaży i marketingu (19)

  • Wspólny plan biznesowy (20)
  • Wspólny lejek sprzedażowy (21)
  • Wspólne definicje leadów na poszczególnych etapach (24)
  • Wspólny cel kampanii (26)
  • PodziaÅ‚ odpowiedzialnoÅ›ci za sprzedażowo zakwalifikowane leady (29)
  • Uzgodniony standard jakoÅ›ci danych (30)
  • Wspólne miary (31)
  • Podsumowanie (31)

2. Profile idealnego klienta (33)

  • Tworzenie profilu idealnego klienta (37)

3. Mierzenie efektywności działań marketingowych (45)

  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu (47)
  • Metoda szacowania wartoÅ›ci poszczególnych punktów styku (51)
  • Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu z szacowaniem wartoÅ›ci sprzedaży (53)
  • Wartość klienta w czasie (customer lifetime value, CLV) (55)
  • Metoda grupy kontrolnej (57)
  • Metoda marketing mix modeling (MMM) (58)

4. Planowanie kampanii generowania popytu (61)

  • ZaÅ‚ożenia do planowania kampanii (64)
  • Konstrukcja uzasadnienia biznesowego realizacji programów generowania popytu (70)

5. Kwalifikacja leadów (lead scoring) (75)

  • Definicja i zastosowanie kwalifikacji leadów (75)
  • Kwalifikacja negatywna (87)
  • Przygotowanie modelu kwalifikacji (89)
    • Model kwalifikacji ze wzglÄ™du na cechy demograficzne (89)
    • Model kwalifikacji ze wzglÄ™du na cechy behawioralne (91)
  • Budowanie macierzy punktowej (92)
  • Zaawansowane sposoby kwalifikacji leadów (95)
    • Kwalifikacja ze wzglÄ™du na produkt (95)
    • Kwalifikacja ze wzglÄ™du na firmÄ™ (97)
    • Zaawansowana kwalifikacja negatywna (97)
    • Analizy predykcyjne (97)
  • Najczęściej popeÅ‚niane bÅ‚Ä™dy podczas kwalifikacji leadów (98)
    • Wykorzystanie zewnÄ™trznych danych i progresywne profilowanie (100)

6. PielÄ™gnacja leadów (lead nurturing) (107)

  • Podstawy pielÄ™gnacji leadów (109)
  • UkÅ‚adanie Å›cieżek pielÄ™gnacji leadów (112)
  • Harmonogram programu pielÄ™gnowania leadów (117)
    • Studium przypadku: firma McAfee (117)
  • Uzyskanie zgody na komunikacjÄ™ (123)
  • PrzyÅ›pieszanie kampanii pielÄ™gnacji leadów (124)
  • Przekazanie leada do sprzedaży (125)
  • Lead recycling (125)

7. Inbound marketing (127)

  • Planowanie dziaÅ‚aÅ„ inbound marketingu (129)
  • NarzÄ™dzia inbound marketingu (129)
    • Blog firmowy sercem inbound marketingu (129)
    • Tworzenie posta na blogu firmowym (131)
    • Infografika (132)
    • Prezentacje PowerPointa (133)
    • Wideo (134)
    • WÅ‚asny artykuÅ‚ (135)
    • Obcy artykuÅ‚ (136)
    • Post na wÅ‚asnym blogu (137)
    • Forum branżowe i post na forum (137)
    • E-book (137)
    • Studia przypadków (138)
    • Webinar (139)
    • Wirtualne targi/konferencje (140)

8. Automatyzacja marketingu (143)

  • Technologia (145)
  • Pozyskanie danych klientów (146)
  • Integracja usÅ‚ug w systemie automatyzacji marketingu (148)
  • Funkcjonalność narzÄ™dzi e-mail marketingu w systemie automatyzacji marketingu (152)
  • Segmentacja klientów (156)
  • ReguÅ‚y automatyzacyjne i proces obiegu leadów (158)
  • Wybór systemu automatyzacji marketingu (162)

Podsumowanie (167)

Dodaj do koszyka Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.