Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - Helion
ISBN: 978-83-246-2840-7
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2011-03-21
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,90 zł
Sprawdź swojÄ… wiedzÄ™ z SM! Rozwiąż quiz, na zwyciÄ™zców czeka nagroda »
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!
Ludzie korzystajÄ… z internetu nie tylko w pracy i domu. DziÅ› robiÄ… to wszÄ™dzie i o każdej porze — leżąc w łóżku, odpisujÄ… na e-maile; siedzÄ…c na Å‚awce w parku, przeglÄ…dajÄ… repertuar kin; podróżujÄ…c pociÄ…giem, sprawdzajÄ…, co nowego na Facebooku; robiÄ…c zakupy, porównujÄ… ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteÅ›my zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tÄ™, której wÅ‚aÅ›nie szukamy. To dlatego coraz mniejszÄ… moc majÄ… tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.
Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
- Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
- Ucz siÄ™ na cudzych bÅ‚Ä™dach — przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
- Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
- Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
- Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
Osoby które kupowały "Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media -- spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowego (7)
- 1.1. Najważniejsze definicje (7)
- 1.2. Media społecznościowe - chwilowa moda czy nieunikniony trend? (12)
- 1.3. Jacy są użytkownicy serwisów społecznościowych? (18)
- 1.4. Twoja firma w serwisach społecznościowych (24)
Rozdział 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe (33)
- 2.1. Duże portale - masowe społeczności (36)
- 2.2. Portale biznesowe - społeczności profesjonalistów (46)
- 2.3. Portale z filmami - darmowa reklama Twojej firmy (50)
- 2.4. Blogowanie - dziel siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… (57)
- 2.5. Portale z artykułami - kreuj się na eksperta (60)
- 2.6. Wykopywarki - pokaż całemu światu swoje artykuły (63)
- 2.7. Mikroblogowanie - krótkie informacje dla Twoich klientów (69)
- 2.8. Własny portal społecznościowy (79)
Rozdział 3. Optymalizacja (Social Media Optimization) (81)
- 3.1. Integracja strony z serwisami typu social media (81)
- 3.2. Automatyczne dodawarki (83)
- 3.3. Zrób to sam - własny widget (93)
Rozdział 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing) (111)
- 4.1. Jak działać w sieciach społecznościowych? (111)
- 4.2. Społeczności a SEO (115)
- 4.3. Nie spamuj, bo Twój żywot będzie krótki (116)
- 4.4. Istota gravatarów w społecznościach (119)
- 4.5. Dawanie wartości użytkownikom (122)
- 4.6. Budowanie wizerunku i kreowanie siÄ™ na eksperta (124)
- 4.7. Co zrobić, aby dostać się na stronę główną Wykopu? (125)
- 4.8. Marketing wirusowy na YouTube (128)
- 4.9. Pepsi w "społecznościówkach" (131)
- 4.10. Działalność charytatywna a social media (134)
- 4.11. Mierzenie wyników (136)
- 4.12. Społecznościowa automatyzacja (138)
Rozdział 5. Marketing społecznościowy na Facebooku (143)
- 5.1. Założenie i prowadzenie profilu na Facebooku (144)
- 5.2. Zasada "LubiÄ™ to" (146)
- 5.3. Jak założyć Fan Page? (148)
- 5.4. Jak pozyskiwać fanów na Facebooku? (152)
- 5.5. Automatyczny import wpisów z bloga do serwisu Facebook (155)
- 5.6. PÅ‚atna reklama na Facebooku (159)
- 5.7. Facebook API - dla zaawansowanych (164)
- 5.8. Tak to robiÄ… inni (166)
Zakończenie (173)
Bibliografia (174)