Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Helion
Tytuł oryginału: Low-Budget Online Marketing
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-1875-0
stron: 152, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,90 zł
Sztab doradców ds. e-marketingu:
- dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
- pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
- wyjaśni specyfikę programów partnerskich
- podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
- zorganizuje dla Ciebie kampaniÄ™ e-mailowÄ…
- wprowadzi Cię do społeczności internetowej
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University
Patron medialny:
Osoby które kupowały "Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane ", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane -- spis treści
Wstęp (9)
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)
- Co to jest marketing internetowy? (11)
- Jak osiągnąć sukces? (12)
- Odpowiedni personel (12)
- Spójność informacji (14)
- Produkty chętnie kupowane w internecie (15)
- Co siÄ™ sprzedaje przez internet? (16)
- Cel zaistnienia w sieci (18)
- Garść statystyki (20)
2. Jak dotrzeć do grupy docelowej? (23)
- Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (23)
- Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (24)
- Kobiety (25)
- Osoby starsze (25)
- Nastolatki (26)
- Nakłoń klientów do mówienia o sobie (27)
- Jak spersonalizować stronę internetową? (28)
- Ucz się na przykładzie firmy Amazon.com (29)
- Zorganizuj dobrze treść i dostosuj ją do indywidualnych preferencji użytkownika (30)
- Skoncentruj siÄ™ na kliencie (32)
- Próba skuteczności odwoływania się do grupy docelowej (33)
- Gdzie umieszczać banery reklamowe? (33)
- Pozycjonowanie strony (35)
3. Przygotuj odpowiednią treść (39)
- Znaczenie internetu (39)
- Podstawowe elementy treści (40)
- Jak niedrogo uaktualniać witrynę? (42)
- Zbyt częste zmiany (43)
- Dezorientacja użytkowników (43)
- Spadek na liście wyników wyszukiwarki (44)
- Korzyści płynące z elastycznej witryny (45)
- Kampanie próbne i śledzenie ich efektów (45)
- Skoncentruj siÄ™ na grupie docelowej (45)
- Dla osób bez talentu (46)
- Kupowanie treści (46)
- Nakłoń klientów do współtworzenia serwisu (47)
- Linki do innych stron (47)
4. Darmowa reklama (49)
- Marketing precyzyjny a "wymuszony" (49)
- Co to jest marketing precyzyjny? (49)
- Marketing w paśmie dziennym (50)
- Informacje marketingowe załączone w treści (51)
- Zdobycie wiarygodności (52)
- Jak umieścić swoją treść na innych witrynach? (52)
- Wymiana reklam (54)
- Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (54)
- Zaoferuj coÅ› za darmo (56)
- Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (57)
- Wybierz domenę, która zapadnie klientowi w pamięć (58)
5. Marketing e-mailowy (59)
- Statystyki potwierdzające skuteczność marketingu e-mailowego (59)
- E-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam (60)
- Tworzenie listy dystrybucyjnej (61)
- Marketing zorientowany na cele (64)
- Biuletyny internetowe (65)
- Treść biuletynu (65)
- Dlaczego krótsze jest lepsze? (65)
- Czas i częstotliwość (66)
- Wysyłanie e-maili przez serwer hostingowy (68)
- Testowanie i szablony (68)
- Śledzenie działań klienta (69)
- Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (69)
- Wymyślenie efektownego tytułu (70)
- Bierz przykład z wirusów (72)
- Bierz przykład z firm, które odniosły sukces (73)
6. Budowanie internetowej społeczności (79)
- Wirtualna społeczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (79)
- Technologie i pomysły wspierające budowanie społeczności internetowej (80)
- Forum dyskusyjne (81)
- Treść (82)
- Kalendarium (82)
- Konkursy (83)
- Czat (83)
- LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (84)
- Redaktorzy - ochotnicy (85)
- Wykupienie reklamy na stronie innej społeczności internetowej (86)
7. Strategia co-brandingu (87)
- Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (87)
- Współpraca w sieci (88)
- Znaczenie co-brandingu (90)
- Zasady co-brandingu (91)
- Jak zintegrować produkty partnerów (94)
- Zrób to dobrze za pierwszym razem (95)
- Weź przykład z gazet (95)
- Partnerzy, którzy się uzupełniają (96)
8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (99)
- Jak zoptymalizować witrynę internetową? (100)
- Tekst strony głównej (100)
- Znaczniki HTML (101)
- Strony obfitujÄ…ce w grafikÄ™ (103)
- Przekierowywanie Å‚Ä…cza, wyskakujÄ…ce okienka i reklama w tle (104)
- Przyciski "Wstecz" (105)
- Mapy serwisu (105)
- Ramki (105)
- Rejestracja strony w wyszukiwarce (106)
- Program WebPosition (106)
- PÅ‚atne pozycjonowanie (107)
- Program pay-per-click (107)
- Program AdWords wyszukiwarki Google (107)
- Najlepsze słowa kluczowe (108)
- CPC a CPM (108)
- Dostosowanie treści strony do słów kluczowych (109)
- Przygotowanie treści reklamy (109)
9. Banery reklamowe (113)
- PÅ‚atna reklama - CPM, CPC i CPA (113)
- Testowanie (114)
- Baner odnoszÄ…cy sukces (115)
- Dlaczego reklamy banerowe się nie opłacają? (117)
- Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (117)
- Śledzenie rezultatów (118)
10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (121)
- Najważniejsza prostota (121)
- Pamiętaj o odbiorcy (122)
- Zasady projektowania stron internetowych (122)
11. Współpraca z projektantem stron WWW (129)
- Nie używaj języka technicznego (129)
- Przygotuj się i określ swoje cele (130)
- Przyjrzyj siÄ™ innym stronom internetowym (130)
- Zapewnij sobie wsparcie techniczne (130)
- Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (131)
- Przekazuj informacje na bieżąco (131)
- Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (131)
12. Potęga internetu (133)
- Internet dociera wszędzie (133)
- Przekroczenie bariery ekonomicznej (133)
- Przełamanie bariery językowej (134)
- Internet a Twoja mała firma (135)
- Główne zasady marketingu internetowego (135)
Bibliografia (137)
Skorowidz (141)