reklama - zainteresowany?

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Helion

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Holly Berkley
Tytuł oryginału: Low-Budget Online Marketing
TÅ‚umaczenie: Anna Kanclerz
ISBN: 978-83-246-1875-0
stron: 152, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tagi: Marketing

Sztab doradców ds. e-marketingu:

  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzÄ™dzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesujÄ…cÄ… treść na TwojÄ… stronÄ™ WWW
  • wyjaÅ›ni specyfikÄ™ programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynÄ™ w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampaniÄ™ e-mailowÄ…
  • wprowadzi CiÄ™ do spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • BezbÅ‚Ä™dne kierowanie maÅ‚Ä… firmÄ….
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiÄ™biorstwa.
  • Unikanie puÅ‚apek w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego.
dr Agnieszka Dejnaka
Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci.
dr Artur Kwasek
wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

 

Osoby które kupowały "Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane ", wybierały także:

  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Spis treści

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane -- spis treści

Wstęp (9)

1. Korzyści płynące z marketingu internetowego (11)

  • Co to jest marketing internetowy? (11)
  • Jak osiÄ…gnąć sukces? (12)
    • Odpowiedni personel (12)
    • Spójność informacji (14)
    • Produkty chÄ™tnie kupowane w internecie (15)
  • Co siÄ™ sprzedaje przez internet? (16)
  • Cel zaistnienia w sieci (18)
  • Garść statystyki (20)

2. Jak dotrzeć do grupy docelowej? (23)

  • Cechy charakterystyczne potencjalnych klientów (23)
  • Jak dotrzeć do kilku różnych grup docelowych? (24)
    • Kobiety (25)
    • Osoby starsze (25)
    • Nastolatki (26)
  • NakÅ‚oÅ„ klientów do mówienia o sobie (27)
  • Jak spersonalizować stronÄ™ internetowÄ…? (28)
    • Ucz siÄ™ na przykÅ‚adzie firmy Amazon.com (29)
    • Zorganizuj dobrze treść i dostosuj jÄ… do indywidualnych preferencji użytkownika (30)
    • Skoncentruj siÄ™ na kliencie (32)
  • Próba skutecznoÅ›ci odwoÅ‚ywania siÄ™ do grupy docelowej (33)
  • Gdzie umieszczać banery reklamowe? (33)
  • Pozycjonowanie strony (35)

3. Przygotuj odpowiednią treść (39)

  • Znaczenie internetu (39)
  • Podstawowe elementy treÅ›ci (40)
  • Jak niedrogo uaktualniać witrynÄ™? (42)
  • Zbyt czÄ™ste zmiany (43)
    • Dezorientacja użytkowników (43)
    • Spadek na liÅ›cie wyników wyszukiwarki (44)
  • KorzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z elastycznej witryny (45)
    • Kampanie próbne i Å›ledzenie ich efektów (45)
    • Skoncentruj siÄ™ na grupie docelowej (45)
  • Dla osób bez talentu (46)
    • Kupowanie treÅ›ci (46)
    • NakÅ‚oÅ„ klientów do współtworzenia serwisu (47)
    • Linki do innych stron (47)

4. Darmowa reklama (49)

  • Marketing precyzyjny a "wymuszony" (49)
    • Co to jest marketing precyzyjny? (49)
    • Marketing w paÅ›mie dziennym (50)
  • Informacje marketingowe zaÅ‚Ä…czone w treÅ›ci (51)
  • Zdobycie wiarygodnoÅ›ci (52)
    • Jak umieÅ›cić swojÄ… treść na innych witrynach? (52)
  • Wymiana reklam (54)
  • Co zrobić, żeby ludzie mówili o Twojej witrynie? (54)
    • Zaoferuj coÅ› za darmo (56)
    • Wykorzystaj fora dyskusyjne i czaty internetowe (57)
    • Wybierz domenÄ™, która zapadnie klientowi w pamięć (58)

5. Marketing e-mailowy (59)

  • Statystyki potwierdzajÄ…ce skuteczność marketingu e-mailowego (59)
  • E-maile wysyÅ‚ane za zgodÄ… odbiorcy a spam (60)
  • Tworzenie listy dystrybucyjnej (61)
  • Marketing zorientowany na cele (64)
  • Biuletyny internetowe (65)
    • Treść biuletynu (65)
    • Dlaczego krótsze jest lepsze? (65)
    • Czas i czÄ™stotliwość (66)
  • WysyÅ‚anie e-maili przez serwer hostingowy (68)
    • Testowanie i szablony (68)
    • Åšledzenie dziaÅ‚aÅ„ klienta (69)
    • Treść skierowana do konkretnego odbiorcy (69)
  • WymyÅ›lenie efektownego tytuÅ‚u (70)
    • Bierz przykÅ‚ad z wirusów (72)
    • Bierz przykÅ‚ad z firm, które odniosÅ‚y sukces (73)

6. Budowanie internetowej społeczności (79)

  • Wirtualna spoÅ‚eczność - co to jest i jakie ma znaczenie? (79)
  • Technologie i pomysÅ‚y wspierajÄ…ce budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowej (80)
    • Forum dyskusyjne (81)
    • Treść (82)
    • Kalendarium (82)
    • Konkursy (83)
    • Czat (83)
    • LivePerson - komunikacja z klientem w czasie rzeczywistym (84)
  • Redaktorzy - ochotnicy (85)
  • Wykupienie reklamy na stronie innej spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowej (86)

7. Strategia co-brandingu (87)

  • Dlaczego co-branding internetowy jest inny? (87)
  • Współpraca w sieci (88)
  • Znaczenie co-brandingu (90)
  • Zasady co-brandingu (91)
  • Jak zintegrować produkty partnerów (94)
    • Zrób to dobrze za pierwszym razem (95)
    • Weź przykÅ‚ad z gazet (95)
  • Partnerzy, którzy siÄ™ uzupeÅ‚niajÄ… (96)

8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce? (99)

  • Jak zoptymalizować witrynÄ™ internetowÄ…? (100)
    • Tekst strony głównej (100)
    • Znaczniki HTML (101)
    • Strony obfitujÄ…ce w grafikÄ™ (103)
    • Przekierowywanie Å‚Ä…cza, wyskakujÄ…ce okienka i reklama w tle (104)
    • Przyciski "Wstecz" (105)
    • Mapy serwisu (105)
    • Ramki (105)
  • Rejestracja strony w wyszukiwarce (106)
    • Program WebPosition (106)
  • PÅ‚atne pozycjonowanie (107)
    • Program pay-per-click (107)
    • Program AdWords wyszukiwarki Google (107)
  • Najlepsze sÅ‚owa kluczowe (108)
    • CPC a CPM (108)
    • Dostosowanie treÅ›ci strony do słów kluczowych (109)
    • Przygotowanie treÅ›ci reklamy (109)

9. Banery reklamowe (113)

  • PÅ‚atna reklama - CPM, CPC i CPA (113)
  • Testowanie (114)
  • Baner odnoszÄ…cy sukces (115)
  • Dlaczego reklamy banerowe siÄ™ nie opÅ‚acajÄ…? (117)
  • Kampanie skierowane do wyselekcjonowanego odbiorcy (117)
  • Åšledzenie rezultatów (118)

10. Zasady dobrego projektowania stron internetowych (121)

  • Najważniejsza prostota (121)
  • PamiÄ™taj o odbiorcy (122)
  • Zasady projektowania stron internetowych (122)

11. Współpraca z projektantem stron WWW (129)

  • Nie używaj jÄ™zyka technicznego (129)
  • Przygotuj siÄ™ i okreÅ›l swoje cele (130)
  • Przyjrzyj siÄ™ innym stronom internetowym (130)
  • Zapewnij sobie wsparcie techniczne (130)
  • Wszystkie ustalenia zachowuj w formie pisemnej (131)
  • Przekazuj informacje na bieżąco (131)
  • Koszty zaprojektowania i utrzymywania strony internetowej (131)

12. Potęga internetu (133)

  • Internet dociera wszÄ™dzie (133)
    • Przekroczenie bariery ekonomicznej (133)
    • PrzeÅ‚amanie bariery jÄ™zykowej (134)
    • Internet a Twoja maÅ‚a firma (135)
  • Główne zasady marketingu internetowego (135)

Bibliografia (137)

Skorowidz (141)

Dodaj do koszyka Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.