Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa - Helion
Autor: Tomasz Dmuchowski
ISBN: 978-83-289-0410-1
stron: 168, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-01-23
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,94 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,96 zł)
ISBN: 978-83-289-0410-1
stron: 168, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-01-23
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,94 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,96 zł)
Tagi: Marketing
Osoby które kupowały "Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych -- spis treści
Część I. Podstawy growth hackingu
- Rozdział 1. Co to jest growth hacking
- Rozdział 2. Podstawy growth hackingu
- Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu
Część II. Pozyskiwanie nowych klientów
- Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu
- Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona)
- RozdziaÅ‚ 6. Pozyskiwanie nowych klientów
- Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie
- Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych
- RozdziaÅ‚ 9. Techniki generowania leadów
- Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać
- RozdziaÅ‚ 11. Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w pozyskiwaniu klientów
Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
- RozdziaÅ‚ 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
- RozdziaÅ‚ 13. Techniki zwiÄ™kszania zaangażowania klientów
- Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing
Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
- Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
- Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces
- Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie
- Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu
- RozdziaÅ‚ 19. Optymalizacja procesów i ciÄ…gÅ‚e doskonalenie
Część V. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu
- RozdziaÅ‚ 20. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu
- Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu
- Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy
Dodatek A. Narzędzia growth hackingu
Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem
Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania
Dodatek D. Podziękowania