reklama - zainteresowany?

Marketing. Wprowadzenie - Helion

Marketing. Wprowadzenie
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler
TÅ‚umaczenie: WÄ…sik Dorota
ISBN: 978-8-3633-9110-2
stron: 828, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 103,20 zł (poprzednio: 129,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-25,80 zł)

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Tagi: Marketing

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podrÄ™cznika wprowadzajÄ…cego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykÅ‚adowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykuÅ‚ów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. ProwadziÅ‚ badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzÄ…dzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona najwiÄ™kszych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” zostaÅ‚ uznany za jednego z najbardziej wpÅ‚ywowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono miÄ™dzy innymi:
– sposoby podejÅ›cia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i okreÅ›lonych segmentów rynku,
– rolÄ™ usÅ‚ug w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– wspóÅ‚czesne narzÄ™dzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziaÅ‚em klientów, internetowe kanaÅ‚y wideo, spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowe i portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcjÄ™ marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliÅ›ci do spraw marketingu zachÄ™cajÄ… klientów do aktywnoÅ›ci i udzielania informacji zwrotnej, ksztaÅ‚towania nowych produktów i wspóÅ‚tworzenia przesÅ‚ania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcjÄ™ marketingu zrównoważonego, polegajÄ…cego na prowadzeniu dziaÅ‚aÅ„ odpowiedzialnych spoÅ‚ecznie.

Nowatorski ukÅ‚ad treÅ›ci podrÄ™cznika, jego ciekawa forma i wiele odniesieÅ„ do praktyk znanych firm sÄ… pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalajÄ… na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
 

„Marketing” jest pozycjÄ… szczególnÄ… na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podrÄ™cznik o interesujÄ…cej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujÄ…cy nowoczesne rozwiÄ…zania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

 

Osoby które kupowały "Marketing. Wprowadzenie", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Marketing. Wprowadzenie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.