reklama - zainteresowany?

MARKETING INTERNETOWY. Jak znale - Helion

MARKETING INTERNETOWY. Jak znale
ebook
Autor: Robert Duda
ISBN: 978-83-951938-6-6
stron: 363, Format: ebook
Data wydania: 2023-12-19
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka MARKETING INTERNETOWY. Jak znale

Tagi: Marketing

Marketing Internetowy. Jak znale

Dodaj do koszyka MARKETING INTERNETOWY. Jak znale

 

Osoby które kupowały "MARKETING INTERNETOWY. Jak znale", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka MARKETING INTERNETOWY. Jak znale

Spis treści

MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 eBook -- spis treści

Spis treści:
Wprowadzenie do marketingu Internetowego    6
RozdziaÅ‚ 1. WstÄ™p. NarzÄ™dzia i kanaÅ‚y sprzedaży internetowej.    42
1.1.    KanaÅ‚y na pozyskanie Klienta w Internecie.    56
1.2.     Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy.    76
1.3.     Sprawdź co robi Twoja konkurencja.    94
RozdziaÅ‚ 2. Hosting, domena i certyfikat SSL.    102
RozdziaÅ‚ 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci.    112
3.1.     Dlaczego wybór WordPress bÄ™dzie dla Ciebie najlepszy.    118
3.2.     Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu.    128
3.3.     Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbÄ™dnik?    164
RozdziaÅ‚ 4. TreÅ›ci, grafiki, zdjÄ™cia – fundament sukcesu w Internecie    170
4.1.     Dlaczego treÅ›ci sÄ… dziÅ› najważniejsze?    174
4.2.     Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzÄ…cego Google.    182
4.3.     VII przykazanie w Internetach.    190
RozdziaÅ‚ 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu!    194
5.1.     Jak w 2024 roku zaczynamy drogÄ™ do zakupów?    198
5.2.     Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO).    212
5.3.     Jak najlepiej wykorzystać pÅ‚atne reklamy w wyszukiwarce?    228
RozdziaÅ‚ 6. Sieć reklamowa Google – zbuduj zasiÄ™gi i rozpoznawalność.    244
6.1.     Budowanie zasiÄ™gu i rozpoznawalnoÅ›ci za pomocÄ… GDN.    248
6.2.     Kampanie remarketingowe w GDN.    252
6.3.     Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN.    256
6.4.     Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube.    260
RozdziaÅ‚ 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniÄ™dzy w bÅ‚oto bez mierzenia i analizy    264
7.1.     Historia Google Analytics.    268
7.2.     Integracja Google Analytics z Innymi NarzÄ™dziami.    272
7.3.        Integracja z Looker Studio (wczeÅ›niej Google Data Studio).    276
7.4.        Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads.    280
7.5.        Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie.    284
RozdziaÅ‚ 8. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe – niezbÄ™dnik czy niepotrzebne wydatki?    288
8.1.        Social Media, a dynamika zmian.    296
8.2.        Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, a Twój Biznes.    306
8.3.        Krótka charakterystyka popularnych platform social media    314
8.4.        Social Media. Podsumowanie.    334
RozdziaÅ‚ 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przeglÄ…d narzÄ™dzi.    338
9.1.        NarzÄ™dzia AI w marketingu. WstÄ™p.    344
9.2.        Graficzne NarzÄ™dzia AI do zastosowania w marketingu.    348
9.3.        NarzÄ™dzia AI do pisania i analiz w e-marketingu.    352
9.4.        NarzÄ™dzia AI dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.    356
ZakoÅ„czenie.    360
 

Dodaj do koszyka MARKETING INTERNETOWY. Jak znale

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.