MARKETING INTERNETOWY. Jak znale - Helion
ISBN: 978-83-951938-6-6
stron: 363, Format: ebook
Data wydania: 2023-12-19
Księgarnia: Helion
Cena książki: 69,00 zł
Osoby które kupowały "MARKETING INTERNETOWY. Jak znale", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 eBook -- spis treści
Spis treści:
Wprowadzenie do marketingu Internetowego 6
Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej. 42
1.1. Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie. 56
1.2. Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy. 76
1.3. Sprawdź co robi Twoja konkurencja. 94
Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL. 102
RozdziaÅ‚ 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci. 112
3.1. Dlaczego wybór WordPress bÄ™dzie dla Ciebie najlepszy. 118
3.2. Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu. 128
3.3. Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik? 164
RozdziaÅ‚ 4. TreÅ›ci, grafiki, zdjÄ™cia – fundament sukcesu w Internecie 170
4.1. Dlaczego treści są dziś najważniejsze? 174
4.2. Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzÄ…cego Google. 182
4.3. VII przykazanie w Internetach. 190
Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu! 194
5.1. Jak w 2024 roku zaczynamy drogÄ™ do zakupów? 198
5.2. Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO). 212
5.3. Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce? 228
RozdziaÅ‚ 6. Sieć reklamowa Google – zbuduj zasiÄ™gi i rozpoznawalność. 244
6.1. Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN. 248
6.2. Kampanie remarketingowe w GDN. 252
6.3. Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN. 256
6.4. Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube. 260
Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy 264
7.1. Historia Google Analytics. 268
7.2. Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami. 272
7.3. Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio). 276
7.4. Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads. 280
7.5. Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie. 284
RozdziaÅ‚ 8. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe – niezbÄ™dnik czy niepotrzebne wydatki? 288
8.1. Social Media, a dynamika zmian. 296
8.2. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, a Twój Biznes. 306
8.3. Krótka charakterystyka popularnych platform social media 314
8.4. Social Media. Podsumowanie. 334
Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi. 338
9.1. Narzędzia AI w marketingu. Wstęp. 344
9.2. Graficzne Narzędzia AI do zastosowania w marketingu. 348
9.3. Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu. 352
9.4. NarzÄ™dzia AI dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. 356
Zakończenie. 360