Jak wypromowa - Helion
ISBN: 978-83-65645-41-8
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2021-08-25
Księgarnia: Helion
Cena książki: 31,50 zł (poprzednio: 42,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-10,50 zł)
Osoby które kupowały "Jak wypromowa", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Jak wypromować własną grę w Internecie eBook -- spis treści
SPIS TREŚCI
1 WSTĘP ORAZ KWESTIE TECHNICZNE .................................................................. 7
1.1 DANE TECHNICZNE: ............................................................................................... 8
1.2 CEL .................................................................................................................. 10
2 PRZYGOTOWANIE DO PROMOCJI .................................................................... 17
2.1 WPROWADZENIE ................................................................................................ 17
2.2 WAŻNA UWAGA ................................................................................................. 19
2.3 UKŁADAM PLAN MARKETINGOWY .......................................................................... 22
2.4 PRZYGOTOWANIE KANAŁÓW SOCIAL MEDIA ............................................................. 30
2.5 FACEBOOK ........................................................................................................ 33
2.6 GRUPA DOCELOWA ............................................................................................. 52
2.7 USTALENIE FORMY KOMUNIKACJI Z MEDIAMI ............................................................ 55
2.8 LOGO STUDIA ORAZ GRY ....................................................................................... 61
2.9 TREŚĆ MAILA ..................................................................................................... 63
2.10 SCREENY I FILM .................................................................................................. 76
2.11 ADRESY MAILOWE............................................................................................... 86
2.12 SKLEP W STEAM .................................................................................................. 92
2.13 KOMENTARZ ...................................................................................................... 99
3 MARKETING PRZED WYDANIEM GRY ............................................................. 105
3.1 PROMOCJA FANPAGE .................................................................................. 105
3.2 FORA POŚWIĘCONE GROM .......................................................................... 115
3.3 REDDIT I WYKOP .......................................................................................... 117
3.4 GOOGLE ALERTS........................................................................................... 125
3.5 YOUTUBE ..................................................................................................... 128
3.6 BUDOWANIE WHISHLIST NA STEAM ............................................................ 133
3.7 KURATORZY ................................................................................................. 135
3.8 STATYSTYKI WHISLIST PRZED LAUNCH DAYS................................................ 138
3.9 KOMENTARZ ................................................................................................ 140
4 MARKETING PO WYDANIU GRY (OK MIESIĄCA) ............................................. 147
4.1 DZIENNIKARZE KLASY: TARGET ONE ............................................................ 147
4.2 DZIENNIKARZE KLASY: TARGET TWO ........................................................... 151
4.3 DZIENNIKARZE KLASY: TARGET THREE ......................................................... 153
4.4 KEYMAILER I INNE ........................................................................................ 155
4.5 #HASHTAGI .................................................................................................. 159
4.6 FREE GAMES COPY ....................................................................................... 162
Spis treści
4
4.7 ILE KOPII SIĘ SPRZEDAŁO? ............................................................................ 165
4.8 KOMENTARZ ................................................................................................ 167
5 MARKETING PO WYDANIU GRY (DRUGI MIESIĄC I DALEJ) .............................. 173
5.1 ZNIŻKI ........................................................................................................... 173
5.2 WYPRZEDAŻE ............................................................................................... 181
5.3 DIG I SPRZEDAŻ ............................................................................................ 183
5.4 MAIL MERGE ................................................................................................ 187
5.5 FREE GAMES COPY V.2 ................................................................................. 190
5.6 BUNDLE VS 1 DOLAR ..................................................................................... 195
5.7 AKCJE POWTÓRZONE ................................................................................... 198
5.8 NOWA CENA ................................................................................................ 199
5.9 ILE ZAROBIŁEM? ........................................................................................... 200
5.10 KOMENTARZ ................................................................................................ 203
6 PODSUMOWANIA ......................................................................................... 207
6.1 POST MORTEM ............................................................................................ 207
6.1.1 POST MORTEM UŁOŻONEGO PLANU MARKETINGOWEGO .................... 207
6.1.2 STRONA STEAM ....................................................................................... 209
6.1.3 REDDIT I WYKOP ...................................................................................... 210
6.1.4 MARKETINGU PRZED WYDANIEM GRY ................................................... 211
6.1.5 MARKETINGU PO WYDANIU GRY (DO MIESIĄCA) ................................... 213
6.1.6 MARKETING PO WYDANIU GRY (DRUGI MIESIĄC I DALEJ) ...................... 215
6.1.7 OGÓLNE PODSUMOWANIE I WNIOSKI NA PRZYSZŁOŚĆ ......................... 215
6.2 POD ROZWAGĘ NA PRZYSZŁOŚĆ .................................................................. 217
6.3 INNE STATYSTYKI ......................................................................................... 220
6.4 AKCJE PROMOCYJNE W DATACH ................................................................. 222
6.5 AKCJE NIESTANDARDOWE ........................................................................... 225
6.6 CO MOŻNA JESZCZE ZROBIĆ? ....................................................................... 227
6.7 CO DALEJ? .................................................................................................... 230
6.8 KOMENTARZ ................................................................................................ 233
6.9 BARDZO WAŻNA UWAGA NA KONIEC .......................................................... 236
6.10 PONOWNE WYKORZYSTANIE NINIEJSZEGO PLANU MARKETINGOWEGO.... 237