Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - Helion

Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-246-9500-3
stron: 224, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-02-06
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
ISBN: 978-83-246-9500-3
stron: 224, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-02-06
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
Osoby które kupowały "Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,14 zł, (12,90 zł -86%)
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych -- spis treści
O autorce (5)
1. Wprowadzenie, czyli jak analizować w świecie wielokanałowości (7)
2. Universal Analytics - nowy standard analityki od Google (11)
3. Google Tag Manager - uniezależnij się od pomocy IT! (41)
4. Pomiar aplikacji mobilnych (101)
5. Jak Google Analytics może pomóc rozwinąć biznes? (113)
6. Podsumowanie (215)