E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - Helion
ISBN: 978-83-283-5223-0
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 23,40 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,60 zł)
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu
WokóÅ‚ e-mail marketingu narosÅ‚o tak wiele mitów, że wypaczyÅ‚y one jego prawidÅ‚owy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing byÅ‚ uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie caÅ‚a wiedza o nim pochodzi niemal wyÅ‚Ä…cznie od dostawców narzÄ™dzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wrÄ™cz maÅ‚o kto wie, jak robić to dobrze.
Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeÅ›li chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie siÄ™ z odbiorcami poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniÄ™dzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing staÅ‚ siÄ™ narzÄ™dziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy Å›pisz, w przenoÅ›ni i dosÅ‚ownie (choć nie jest to tak proste, jak mówiÄ… o tym dostawcy narzÄ™dzi).
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia siÄ™ z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. JeÅ›li tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawÄ… e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziaÅ‚ach poprowadzimy CiÄ™ za rÄ™kÄ™ i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalnoÅ›ci klientów.
Autorzy książki od poczÄ…tku 2016 roku wspóÅ‚tworzÄ… i rozwijajÄ… agencjÄ™ e-mail marketingowÄ… Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. CaÅ‚y czas sÄ… gÅ‚odni nowych wyzwaÅ„.
Osoby które kupowały "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda eBook -- spis treści
Wstęp (5)
- Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
- O czym więc traktuje ta książka? (7)
Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)
- Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
- Staruszek czy nie? (10)
- Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
- Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
- Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)
Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)
- Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
- Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)
Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)
- Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
- Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
- Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
- Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
- Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
- Higiena bazy danych (76)
- Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)
Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)
- Opracowujemy szablon wiadomości (83)
- Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)
Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)
- Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
- Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
- Z życia praktyka: 5 puÅ‚apek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)
RozdziaÅ‚ 6. Wybór narzÄ™dzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagÄ™ (161)
- Dostarczalność (163)
- Aspekty, które uÅ‚atwiajÄ… start (164)
- Aspekty, które wpÅ‚ywajÄ… na komfort i efektywność pracy (166)
Rozdział 7. Marketing automation (173)
- Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
- GÅ‚ówny mit zwiÄ…zany z marketing automation (175)
- Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
- Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)
Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)
- Czym jest cold mailing? (181)
- Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
- Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
- Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
- 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
- Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)