reklama - zainteresowany?

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu - Helion

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu
ebook
Autor: Marcin Paweł Sadowski
ISBN: 978-83-246-5414-7
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2012-06-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,00 zł (poprzednio: 22,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-11,00 zł)

Dodaj do koszyka Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Tagi: Marketing

Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu

  • Jak dÅ‚ugo powinna trwać prezentacja?
  • Jak dobrać kolorystykÄ™ i elementy graficzne do tematu prezentacji?
  • Jak profesjonalnie przygotować siÄ™ do prezentacji?

Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna uzupełniać wypowiedź prelegenta i pomagać mu w wystąpieniu, nie dekoncentrując słuchaczy. Aby stworzyć dobrą prezentację, wcale nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy na temat zaawansowanych opcji programów komputerowych. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad. Jakie to zasady, dowiesz się właśnie z tej książki.

Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione zadanie przedstawienia planu rozwoju firmy lub zaprezentowania nowego produktu - ta książka jest dla Ciebie. W tym poradniku otrzymujesz bowiem zbiór prostych i skutecznych wskazówek, przydatnych na każdym etapie procesu tworzenia prezentacji. Dowiesz się, jak przygotować temat, nawiązać kontakt z odbiorcą, wykorzystywać mowę ciała i wreszcie stworzyć doskonałą prezentację wizualną, spójną z całością Twojego przemówienia.

  • Części skÅ‚adowe prezentacji
  • Zasady tworzenia prezentacji
  • Rozplanowanie slajdu
  • Kolorystyka, elementy graficzne i ilustracje
  • Tabele, wykresy i schematy
  • Animacje i filmy
  • Postawa i gestykulacja
  • Miejsce prezentacji

Zaprezentuj siÄ™ z najlepszej strony!

Dodaj do koszyka Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

 

Osoby które kupowały "Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu", wybierały także:

  • 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY

Dodaj do koszyka Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Spis treści

Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu eBook -- spis treści

Przedmowa (7)

  • Dla kogo jest ta książka? (8)
  • SÅ‚ownictwo użyte w książce (10)

1. Od kredy do laptopa, czyli jak to kiedyÅ› robiono (11)

2. Co trzeba ustalić, zanim zaczniemy przygotowywać prezentację (15)

  • 2.1. Nad czym warto siÄ™ na wstÄ™pie zastanowić? (15)
    • 2.1.1. BÄ™dÄ™ mówiÅ‚ o..., czyli jaki jest temat? (16)
    • 2.1.2. BÄ™dÄ™ mówiÅ‚ do..., czyli kto jest odbiorcÄ…? (18)
    • 2.1.3. BÄ™dÄ™ mówiÅ‚ z okazji..., czyli jaka jest forma przemówienia? (19)
    • 2.1.4. BÄ™dÄ™ mówiÅ‚ z użyciem..., czyli jakich dodatków potrzebujÄ™? (21)
    • 2.1.5. Jak dÅ‚ugo bÄ™dÄ™ mówiÅ‚, czyli ile mam czasu? (22)
    • 2.1.6. BÄ™dÄ™ mówiÅ‚ w..., czyli gdzie odbÄ™dzie siÄ™ prezentacja? (23)
  • 2.2. JakÄ… funkcjÄ™ peÅ‚ni prezentacja w wiÄ™kszym wystÄ…pieniu? (25)
  • 2.3. Jak dÅ‚ugo powinna trwać prezentacja? (26)

3. Części składowe prezentacji (29)

  • 3.1. Powiedz, o czym bÄ™dziesz mówiÅ‚, czyli wstÄ™p (30)
  • 3.2. Powiedz, co masz powiedzieć, czyli rozwiniÄ™cie (31)
  • 3.3. Powiedz, co powiedziaÅ‚eÅ›, czyli zakoÅ„czenie (34)

4. Zasady tworzenia dobrej prezentacji (35)

  • 4.1. Organizacja slajdu (37)
  • 4.2. Tekst na slajdzie (40)
    • 4.2.1. WielkoÅ›ci znaków (40)
    • 4.2.2. Czcionki (42)
    • 4.2.3. Listy wypunktowane i numerowane (45)
    • 4.2.4. Korekta (46)
  • 4.3. Kolorystyka (47)
  • 4.4. Elementy graficzne (50)
    • 4.4.1. Ilustracje (51)
    • 4.4.2. Tabele i wykresy (55)
    • 4.4.3. Schematy organizacyjne (59)
    • 4.4.4. Animacje i filmy (60)

5. Weźmy na przykład przykład taki, czyli cytowania i przykłady (63)

  • 5.1. Cytowania (63)
  • 5.2. PrzykÅ‚ady (65)

6. Sprawy okołoprezentacyjne (67)

  • 6.1. Jak o wszystkim pamiÄ™tać, czyli notatki prelegenta (67)
  • 6.2. SkÄ…d wziąć pewność, że wszystko jest dobrze, czyli próby, próby i jeszcze raz próby (69)
  • 6.3. Tam, w górnym lewym rogu ekranu jest to, co ważne, czyli wskaźniki i wskazywanie (69)
  • 6.4. Kilka uwag technicznych zwiÄ…zanych z projektorem komputerowym (72)

7. Prezentacja komputerowa to nie wszystko (75)

  • 7.1. Tak mówić, aby powiedzieć, czyli jÄ™zyk i wymowa (75)
  • 7.2. Tak pokazywać, aby pokazać, czyli postawa i gestykulacja (77)
    • 7.2.1. Prelekcja na stojÄ…co (78)
    • 7.2.2. Prelekcja na siedzÄ…co (81)
    • 7.2.3. Gestykulacja prelegenta (81)
  • 7.3. Tak patrzeć, aby zobaczyć, czyli kontakt z audytorium (83)
  • 7.4. Jak CiÄ™ widzÄ…..., czyli wyglÄ…d prelegenta (85)

8. Zapinamy wszystko na ostatni guzik, czyli co należy zrobić przed prezentacją? (87)

  • 8.1. CzynnoÅ›ci, które trzeba wykonać co najmniej dzieÅ„ wczeÅ›niej (87)
  • 8.2. CzynnoÅ›ci, które można wykonać w dniu prezentacji (89)

9. A jednak o czymś zapomniałem, czyli najczęściej popełniane błędy (91)

  • Na zakoÅ„czenie (93)

A Metody "legalnego" oszukiwania podczas prezentacji (95)

B Porady dla osób organizujących prezentacje i służb odpowiedzialnych za ich stronę techniczną (99)

  • B1. Sala wykÅ‚adowa (99)
  • B2. Komputer (100)
  • B3. Projektor komputerowy (101)
  • B4. Inny sprzÄ™t (103)

C Minisłowniczek, czyli zbiór słów, których znaczenie może nie być do końca jasne (107)

Bibliografia (111)

Skorowidz (113)

Dodaj do koszyka Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.