reklama - zainteresowany?

Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia - Helion

Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia
Autor: Julio Sanchez, Maria Canton
Tytuł oryginału: DirectX 3D Graphics Programming Bible
TÅ‚umaczenie: Marcin Pancewicz
ISBN: 83-7197-361-6
stron: 720, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2001-04-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

Tagi: DirectX

Jeśli może to DirectX, to znaczy że Ty również możesz to osiągnąć...

DirectX 7 firmy Microsoft to interfejsy API, dzięki którym możesz tworzyć w języku C/C++ nowoczesne gry i symulacje działające w systemie Windows. Dzięki pomocnym wprowadzeniom, wielu ilustracjom oraz minimalnej ilości matematyki ten unikatowy przewodnik pokaże Ci, jak opanować API w celu zwiększenia swoich umiejętności programowania grafiki -- i to bez względu na to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, czy też jesteś jej doświadczonym weteranem.

Książka daje pełny opis metod programowania trójwymiarowej grafiki z użyciem DirectX:

  • Zrozumiesz, w jaki sposób DirectX komunikuje siÄ™ z urzÄ…dzeniami graficznymi i systemem Windows.
  • Opanujesz podstawy dwu- i trójwymiarowej grafiki, od modelowania i renderowania aż do korzystania z macierzy.
  • Przejmiesz kontrolÄ™ nad operacjami przerzucania i transformowania bitmap z użyciem DirectDraw.
  • Wykorzystasz sprajty, przeÅ‚Ä…czanie buforów oraz inne techniki animacji w DirectDraw.
  • Opanujesz programowanie interfejsu Direct3D w trybie retained, w celu tworzenia prawdziwych trójwymiarowych animacji.
  • Nauczysz siÄ™ manipulować ramkami, siatkami, teksturami, mipmapami, Å›wiatÅ‚ami i cieniami.
  • Precyzyjnie dostroisz ruch wykorzystujÄ…c morfing i inne techniki animacji.
Premia w postaci płytki CD-ROM!
  • PeÅ‚ny kod źródÅ‚owy z książki.
  • Microsoft DirectX 7 Software Development Kit.

Dodaj do koszyka Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

 

Osoby które kupowały "Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia", wybierały także:

  • Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
  • Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
  • DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym
  • Aplikacje Direct3D
  • Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows

Dodaj do koszyka Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

Spis treści

Direct3D. Programowanie grafiki tr

Dodaj do koszyka Direct3D. Programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.