Data driven marketing. O logicznym podej - Helion
Autor: Adrian Andrzejczyk
ISBN: 978-83-8322-728-3
Format: 165x235, okładka: mi
Księgarnia: Helion
ISBN: 978-83-8322-728-3
Format: 165x235, okładka: mi
Księgarnia: Helion
Książka będzie dostępna od stycznia 2024
Tagi: Marketing
Jak korzysta
Zobacz także:
- Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie 77,10 zł, (23,90 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,94 zł, (17,90 zł -68%)