Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe - Helion
ISBN: 978-83-246-6248-7
stron: 200, Format: 200x230, okładka: miękka
Data wydania: 2014-04-15
Księgarnia: Helion
Cena książki: 89,00 zł
"CzÄ…stki przyciÄ…gania" z nagrodÄ… My Company Polska Choice!
Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice.
Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…
Czy zastanawialiÅ›cie siÄ™ kiedyÅ› nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? ByÅ‚y lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W wiÄ™kszym stopniu odpowiadaÅ‚y na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi sÅ‚owy – ktoÅ› skutecznie uÅ›wiadomiÅ‚ konsumentom, że pragnÄ… wÅ‚aÅ›nie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamÄ™ tych produktów okazaÅ‚a siÄ™ na tyle interesujÄ…ca, by zwrócić na siebie uwagÄ™ odbiorcy. Na tyle frapujÄ…ca, by zostać zapamiÄ™tana. Na tyle noÅ›na, by odbiorca reklamy zechciaÅ‚ przekazać dalej myÅ›l stojÄ…cÄ… za reklamowanym dobrem. Wytwór umysÅ‚u marketera zostaÅ‚ niczym wirus rozniesiony po caÅ‚ym Å›wiecie i zainfekowaÅ‚ ludzkie gÅ‚owy - jednÄ… po drugiej.
Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to siÄ™ udaje. Album, który macie PaÅ„stwo przed sobÄ… i w którym znalazÅ‚o siÄ™ 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachÄ™cać marketerów do podejmowania niestandardowych dziaÅ‚aÅ„ reklamowych. Ma być także próbÄ… odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć siÄ™ w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko jÄ… zauważyÅ‚ i zapamiÄ™taÅ‚, ale przede wszystkim, żeby chciaÅ‚ o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywoÅ‚ujÄ…c w ten sposób epidemiÄ™ spoÅ‚ecznÄ…?
ZachÄ™camy do odwiedzenia strony książki http://czastkiprzyciagania.pl/. Znajdziecie tam m.in. wypowiedzi Mariusza Pitury z JWT Warszawa, Wojciecha Dagiela z Havas Worldwide oraz PrzemysÅ‚awa Wojaka z Q&A Communications wokóÅ‚ albumu "CzÄ…stki przyciÄ…gania".
Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu GdaÅ„skiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowaÅ‚a również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowaÅ‚a dziaÅ‚em komunikacji w Wirtualnej Polsce. WczeÅ›niej zajmowaÅ‚a stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie wspóÅ‚pracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysÅ‚odawczyniÄ… wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych dziaÅ‚aniach reklamowych, a także jurorkÄ… w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest czÅ‚onkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz czÅ‚onkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku zostaÅ‚a nagrodzona przez Geek Girls Carrots SrebrnÄ… MarchewkÄ… za bycie wzorem kobiety zajmujÄ…cej siÄ™ nowymi technologiami. Prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpÅ‚ywowych blogów w Polsce.
Osoby które kupowały "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe -- spis treści
Wstęp (9)
Wartość informacji, memy a niestandardowe formy komunikacji marketingowej (13)
Specyfika niestandardowych form komunikacji marketingowej (17)
1. Zaangażowanie (21)
2. Bliskość (57)
3. Użyteczność (79)
4. Emocje (101)
5. Kontekst (121)
6. Czas (141)
7. Zaskoczenie (151)
SÅ‚ownik (195)