reklama - zainteresowany?

Content marketing. Od strategii do efektów - Helion

Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-6851-4
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-10-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Tagi: Marketing | Prezenty dla Niej

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

  • Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
  • Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
  • Czy content marketing sprzedaje?
  • Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
  • Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
  • W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
  • Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
  • Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
  • A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

 

Osoby które kupowały "Content marketing. Od strategii do efektów", wybierały także:

  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Content marketing. Od strategii do efektów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.