reklama - zainteresowany?

Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja - Helion

Blender dla kreatywnych. Modelowanie, teksturowanie, oświetlenie, rigging, animacja
Autor: Piotr Chlipalski
ISBN: 978-83-246-2571-0
stron: 880, Format: 168x237, okładka: miękka
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od listopada 2021

Tagi: Blender

Osiągaj szczyty kreatywności z Blenderem!

  •  Poznaj zaawansowane techniki modelowania 3D od podstaw
  •  Naucz się oświetlać sceny oraz dobierać materiały i tekstury
  •  Dowiedz się, na czym polegają rigging i animacja
  •  Zacznij tworzyć fotorealistyczne i artystyczne rendery

Blender to niezwykle popularne oprogramowanie do modelowania trójwymiarowego i renderowania obrazów oraz tworzenia animacji komputerowych i innych treści 3D. Użytkownicy doceniają go przede wszystkim za wachlarz możliwości, które oferuje za darmo i którymi śmiało może konkurować z rozwiązaniami komercyjnymi, kosztującymi nieraz tysiące dolarów. Nie bez znaczenia jest też kompatybilność Blendera z wieloma systemami i platformami sprzętowymi, dzięki czemu aplikacja trafia w gusta zarówno fanów Windowsa, jak i środowisk macOS, Linux, Solaris, a nawet AmigaOS.
Jeśli chcesz tanio, szybko i przyjemnie zacząć przygodę z grafiką 3D, sięgnij po książkę „Blender 2.7x dla kreatywnych. Modelowanie, rigging, animacja” . Poznasz dzięki niej sposób korzystania z programu, narzędzia do modelowania trójwymiarowego, funkcje umożliwiające oświetlanie scen i ustawianie kamer oraz metody tworzenia materiałów i teksturowania obiektów. Nauczysz się też riggować i przygotowywać animacje oraz renderować sceny w taki sposób, aby osiągnąć zamierzone efekty. Dzięki lekturze tej książki świat grafiki 3D stanie przed Tobą otworem!

  •  Modelowanie 3D — od podstaw po techniki zaawansowane (box modelling, edge modelling, modelowanie za pomocą modyfikatorów)
  • Oświetlenie — trój- i czteropunktowy system oświetlenia, HDRi i oświetlenie niebezpośrednie
  • Przygotowanie obiektów do animacji — rigging
  • Tworzenie materiałów i teksturowanie
  • Rendery i animacje fotorealistyczne — Cycles
  • Rendery i animacje kreskówkowe — Blender Internal, Freestyle
  • Podstawy animacji, automatyzacja ruchu, ułatwienia w pracy kamery

Grafika 3D? Dzięki Blenderowi to nic trudnego!

Spis treści

[ERROR]

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.