Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - Helion

ISBN: 978-8-3811-9127-2
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-28
Księgarnia: Helion
Cena książki: 15,71 zł (poprzednio: 34,15 zł)
Oszczędzasz: 54% (-18,44 zł)
„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .
Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł.
Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło wiele nowych możliwości i szans dla emial marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć swoje osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.
Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie sięgnąć.
Osoby które kupowały "Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II", wybierały także:
- Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (20,65 zł -65%)
- Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa 49,89 zł, (17,46 zł -65%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (20,65 zł -65%)