reklama - zainteresowany?

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - Helion

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
ebook
Autor: Paweł Sala
ISBN: 978-8-3811-9127-2
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 15,71 zł (poprzednio: 34,15 zł)
Oszczędzasz: 54% (-18,44 zł)

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Tagi: Marketing


„Åšwieże podejÅ›cie do e-mail marketingu. Wydanie II” PawÅ‚a Sali to obowiÄ…zkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeÅ›li nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. PaweÅ‚ Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejÄ™tny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swojÄ… listÄ™ subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zÅ‚ w 3 796 zÅ‚.

Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treÅ›ci wymagaÅ‚y aktualizacji, na rynek wpÅ‚ynęło wiele nowych możliwoÅ›ci i szans dla emial marketerów, którzy dziÄ™ki temu poradnikowi bÄ™dÄ… w stanie znacznie zwiÄ™kszyć swoje osiÄ…gniÄ™cia i wydajność w pracy. Do książki doÅ‚Ä…czony jest dodatek poÅ›wiÄ™cony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.

Jak korzystać z możliwoÅ›ci, które dajÄ… nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejÄ™tnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiÄ™kszyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytaÅ„ odnajdziemy w poradniku pod tytuÅ‚em „Åšwieże podejÅ›cie do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie siÄ™gnąć.

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.