reklama - zainteresowany?

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - Helion

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
ebook
Autor: Paweł Sala
ISBN: 978-8-3811-9127-2
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 15,71 zł (poprzednio: 34,15 zł)
Oszczędzasz: 54% (-18,44 zł)

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Tagi: Marketing


„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł.

Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło wiele nowych możliwości i szans dla emial marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć swoje osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie sięgnąć.

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Regu

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.