Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - Helion
ISBN: 978-8-3811-9127-2
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-28
Księgarnia: Helion
Cena książki: 15,71 zł (poprzednio: 34,15 zł)
Oszczędzasz: 54% (-18,44 zł)
„Åšwieże podejÅ›cie do e-mail marketingu. Wydanie II” PawÅ‚a Sali to obowiÄ…zkowa pozycja dla każdego email marketera .
Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeÅ›li nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. PaweÅ‚ Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejÄ™tny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swojÄ… listÄ™ subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zÅ‚ w 3 796 zÅ‚.
Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treÅ›ci wymagaÅ‚y aktualizacji, na rynek wpÅ‚ynęło wiele nowych możliwoÅ›ci i szans dla emial marketerów, którzy dziÄ™ki temu poradnikowi bÄ™dÄ… w stanie znacznie zwiÄ™kszyć swoje osiÄ…gniÄ™cia i wydajność w pracy. Do książki doÅ‚Ä…czony jest dodatek poÅ›wiÄ™cony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”.
Jak korzystać z możliwoÅ›ci, które dajÄ… nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejÄ™tnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiÄ™kszyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytaÅ„ odnajdziemy w poradniku pod tytuÅ‚em „Åšwieże podejÅ›cie do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie siÄ™gnąć.
Osoby które kupowały "Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II", wybierały także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)