reklama - zainteresowany?

Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP - Helion

Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP
ebook
Autor: Henning Wolf
Tytuł oryginału: Agile Projekte mit Scrum, XP und Kanban im Unternehmen durchführen
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz, Bartosz Sałbut, Dawid Zieliński
ISBN: 978-83-246-8846-3
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami IT

Klasyczna organizacja też może być zwinna!

Dynamika zmian w dzisiejszym Å›wiecie IT wymaga niezwykÅ‚ej elastycznoÅ›ci i bÅ‚yskawicznego adaptowania siÄ™ do nowych warunków. Klasyczne techniki zarzÄ…dzania projektami nie sÄ… w stanie podoÅ‚ać takiemu wyzwaniu, dlatego rynek zdobywajÄ… techniki zwinne — Scrum, Kanban i XP. Już dawno udowodniÅ‚y one swÄ… skuteczność i sÄ… Å›wiadomie wybierane przy nowych projektach. Zastanawiasz siÄ™, czy możesz wprowadzić te techniki w Twojej organizacji? Szukasz skutecznego sposobu realizacji tego zadania? Na te i dziesiÄ…tki innych trudnych pytaÅ„ odpowiada ta niezwykÅ‚a książka!

Znajdziesz w niej liczne studia przypadków, przygotowane przez ekspertów z bogatym doÅ›wiadczeniem w codziennej pracy nad zwinnymi projektami. W trakcie lektury poznasz puÅ‚apki, jakie na Ciebie czyhajÄ…, oraz dowiesz siÄ™, jak sprytnie je ominąć. Ponadto przekonasz siÄ™, jak wprowadzić Scruma do klasycznej organizacji lub projektu z ustalonym budżetem. Poznasz również takie problemy, w przypadku których Kanban sprawdzi siÄ™ wyÅ›mienicie. Zwróć także uwagÄ™ na rozdziaÅ‚ poÅ›wiÄ™cony przejrzystoÅ›ci w organizacji — to ona leży u podstaw sukcesu zwinnych metodyk. Książka ta jest obowiÄ…zkowÄ… lekturÄ… dla wszystkich osób interesujÄ…cych siÄ™ zarzÄ…dzaniem projektami, majÄ…cych ambicjÄ™ lub obowiÄ…zek wprowadzenia zwinnych technik w swojej organizacji.

Dzięki tej książce:

  • poznasz ciekawe przypadki wykorzystania Scruma, Kanbana i XP
  • wybierzesz wÅ‚aÅ›ciwy sposób zarzÄ…dzania w startupie
  • poznasz podstawy Scruma, Kanbana i XP
  • wprowadzisz zwinne metodyki w Twojej organizacji

ZarzÄ…dzaj zwinnie projektami!

Dodaj do koszyka Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP

 

Osoby które kupowały "Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP", wybierały także:

  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Wieczne opóźnienie. ZarzÄ…dzanie projektami IT
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP

Spis treści

Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP eBook -- spis treści

Przedmowa (9)

1. Wstęp (13)

  • 1.1. Jak czytać tÄ™ książkÄ™ (13)
  • 1.2. Studia projektów (13)
  • 1.3. Dodatek (15)

2. Zwinny projekt to nie bułka z masłem (17)

  • 2.1. Pobudka (17)
  • 2.2. ZespóÅ‚ siÄ™ formuje (18)
  • 2.3. WÅ‚aÅ›ciwe zlecenie (19)
  • 2.4. Od partyzantki do zwinnoÅ›ci (20)
  • 2.5. Kompleks Scruma (21)
  • 2.6. ZwyciÄ™stwa i porażki (22)
  • 2.7. Planowanie Sprintu (część I) (23)
  • 2.8. Planowanie Sprintu (część II) (24)
  • 2.9. Codzienny MÅ‚yn (25)
  • 2.10. Sprint to prÄ™dkość wzglÄ™dna (27)
  • 2.11. Planowanie wymiarowe (29)
  • 2.12. PrzeglÄ…d Sprintu (29)
  • 2.13. Instrukcja pielÄ™gnacji oczekiwaÅ„ (30)
  • 2.14. Retrospekcja Sprintu (33)
  • 2.15. Metaretrospekcja (klasycznie: podsumowanie) (34)
  • 2.16. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (36)

3. Wprowadzanie Scruma u dostawcy usług internetowych - życie i praca Mistrza Młyna (37)

  • 3.1. Szerszy kontekst (37)
  • 3.2. Bliższe otoczenie (37)
  • 3.3. Dlaczego Scrum? (38)
  • 3.4. Cele wprowadzania Scruma (39)
  • 3.5. Sytuacja w chwili wymiany trenera (39)
  • 3.6. Planowanie Sprintu (40)
  • 3.7. Projektowanie (42)
  • 3.8. Stosunki spoÅ‚eczne (44)
  • 3.9. Mistrz MÅ‚yna (46)
  • 3.10. NarzÄ™dzia (48)
  • 3.11. ZarzÄ…dzanie wieloma projektami (49)
  • 3.12. Podsumowanie (51)
  • 3.13. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (52)

4. Wprowadzanie Scruma w ImmobilienScout24 (53)

  • 4.1. Opis sytuacji (53)
  • 4.2. Wprowadzenie Scruma (54)
  • 4.3. PrzeglÄ…d Sprintu (57)
  • 4.4. Scrum 2.0 (58)
  • 4.5. Kanban i spóÅ‚ka (60)
  • 4.6. Podsumowanie (61)
  • 4.7. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (62)

5. (Niemalże) zwinni w dużym przedsiębiorstwie (63)

  • 5.1. Klient (63)
  • 5.2. Sytuacja wyjÅ›ciowa (64)
  • 5.3. Nowy model obsÅ‚ugi dostaw (65)
    • 5.3.1. Faza wstÄ™pna projektu (65)
    • 5.3.2. Przebieg projektu (66)
  • 5.4. Wprowadzanie zwinnoÅ›ci (66)
  • 5.5. Usprawnienia (67)
  • 5.6. TrudnoÅ›ci w nowym modelu obsÅ‚ugi dostaw (70)
  • 5.7. DoÅ›wiadczenia zebrane w toku projektu (71)
    • 5.7.1. DoÅ›wiadczenie: uzgodnienie celów czÄ…stkowych z zarzÄ…dem (71)
    • 5.7.2. DoÅ›wiadczenie: umocowanie WÅ‚aÅ›ciciela Produktu (71)
    • 5.7.3. DoÅ›wiadczenie: niska jakość spowalnia (72)
    • 5.7.4. DoÅ›wiadczenie: radykalny kontra przyrostowy proces wprowadzania innowacji (73)
  • 5.8. Podsumowanie (74)
  • 5.9. Zwinne wartoÅ›ci w organizacji produktu (75)

6. Powrót na zwinny tor (od mikrozarzÄ…dzania do Scruma) (77)

  • 6.1. Sytuacja wyjÅ›ciowa (77)
  • 6.2. Misja (78)
  • 6.3. WÅ‚aÅ›ciwy projekt (78)
  • 6.4. Naprzód (79)
  • 6.5. Pierwsze spojrzenie (80)
  • 6.6. Analiza (82)
  • 6.7. Pierwszy Sprint (84)
  • 6.8. Szacowanie (84)
  • 6.9. Planowanie Sprintu (84)
  • 6.10. Codzienny MÅ‚yn (85)
  • 6.11. Przebieg Sprintu (85)
  • 6.12. PrzeglÄ…d Sprintu (86)
  • 6.13. Retrospekcja Sprintu (86)
  • 6.14. Kilka tygodni później... (86)
  • 6.15. Kilka miesiÄ™cy później... (87)
  • 6.16. Podsumowanie (87)
  • 6.17. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (88)

7. Programowanie zwinne jako zasadniczy element przedsiębiorstwa (89)

  • 7.1. Gracze (89)
  • 7.2. Ekipa formuje siÄ™ (89)
    • 7.2.1. Wizja: dokÄ…d prowadzi droga? (90)
    • 7.2.2. Efekty spotkania (90)
  • 7.3. Przygotowania (92)
  • 7.4. Pierwsze tygodnie (92)
    • 7.4.1. Bomba w górÄ™: powstanie zespoÅ‚u (92)
    • 7.4.2. PrzeglÄ…d i Retrospekcja Sprintu (93)
    • 7.4.3. Rezultaty Sprintu i szybkość pracy (94)
    • 7.4.4. Rutyna i przepÅ‚yw (95)
    • 7.4.5. Otoczenie (95)
  • 7.5. TrudnoÅ›ci (96)
  • 7.6. Ponad brzegiem talerza (98)
    • 7.6.1. Wymagania niefunkcjonalne (98)
    • 7.6.2. Zależność od czynników zewnÄ™trznych i wspóÅ‚praca (99)
  • 7.7. Retrospekcja i podsumowanie (100)
  • 7.8. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (101)

8. Odnoszenie sukcesów w projektach o staÅ‚ym budżecie (103)

  • 8.1. Przed rozpoczÄ™ciem projektu (103)
  • 8.2. PoczÄ…tek projektu (104)
    • 8.2.1. Role (104)
    • 8.2.2. Praca w zespole (104)
    • 8.2.3. Nadgodziny (105)
  • 8.3. Realizacja projektu (106)
    • 8.3.1. Problematyczne planowanie wersji dystrybucyjnych (106)
    • 8.3.2. Pokój (106)
    • 8.3.3. PodejÅ›cie do problemów (106)
    • 8.3.4. Testy (107)
    • 8.3.5. Wersje dystrybucyjne (108)
    • 8.3.6. Dwóch nowych deweloperów (108)
  • 8.4. ZakoÅ„czenie projektu (108)
  • 8.5. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (110)

9. Kanban - poczÄ…tek przygody dla administratorów systemu (111)

  • 9.1. Ziarno kanbana zostaje zasiane (111)
  • 9.2. Przygotowanie propozycji dla zespoÅ‚u (113)
    • 9.2.1. A mówimy o tym zespole... (113)
    • 9.2.2. Wprowadzenie kanbana - czas rozdzielić role (113)
    • 9.2.3. Lista narzÄ™dzi (114)
    • 9.2.4. Plan spotkania z zespoÅ‚em (114)
  • 9.3. Zaprezentowanie propozycji zespoÅ‚owi (114)
  • 9.4. Startuje nowy zespóÅ‚ kanbanowy (118)
  • 9.5. PoczÄ…tki zespoÅ‚u - podsumowanie (120)
  • 9.6. Nasze doÅ›wiadczenia (120)
  • 9.7. Administratorzy pracujÄ… dalej jako zespóÅ‚ kanbanowy (132)
  • 9.8. Nasze doÅ›wiadczenia (132)
  • 9.9. Podsumowanie (132)
  • 9.10. Otoczenie (132)
  • 9.11. Zwinne wartoÅ›ci w projekcie (133)

10. Zwinne mobile.de (135)

  • 10.1. TrochÄ™ historii (135)
  • 10.2. PoczÄ…tek - nagÅ‚e wprowadzenie Scruma (136)
    • 10.2.1. Nowe cele (137)
    • 10.2.2. Nowe rozwiÄ…zania - Scrum (137)
    • 10.2.3. Outsourcing, offshoring (137)
    • 10.2.4. Projekty strategiczne - biegi (138)
    • 10.2.5. Wprowadzanie Scruma pod okiem trenera (138)
    • 10.2.6. Proces i technika (139)
    • 10.2.7. Koordynacja (140)
    • 10.2.8. Role (141)
    • 10.2.9. Podsumowanie (141)
  • 10.3. Przecież jest jeszcze kanban (141)
  • 10.4. A co z wartoÅ›ciami? (144)
  • 10.5. Kanban portfelowy (144)
  • 10.6. Organizacja (146)
    • 10.6.1. Nowe cele (147)
    • 10.6.2. Procesy oparte na zaufaniu (147)
  • 10.7. Epilog (148)

11. Zwinność w start-upach internetowych (149)

  • 11.1. Uwagi ogólne (149)
  • 11.2. Typowa krzywa wzrostu start-upu (150)
  • 11.3. Jak uwolnić siÄ™ od chaosu - zwinne tworzenie oprogramowania czy metoda wodospadowa (153)
  • 11.4. PodobieÅ„stwa miÄ™dzy kulturÄ… start-upu a kulturÄ… zwinnego tworzenia oprogramowania (154)
  • 11.5. Nie ma tak lekko, czyli klasyczne problemy start-upów ze stosowaniem zwinnych praktyk (158)
  • 11.6. JesteÅ›my zwinni - szesnaÅ›cie godzin na dobÄ™ (158)
  • 11.7. Problem podwójnych funkcji (159)
  • 11.8. Scrum kontra kanban - kontra XP (161)
  • 11.9. Automatyczne testy i refaktoryzacja (163)
  • 11.10. DÅ‚ugość Sprintów (164)
  • 11.11. Wszystko naraz czy polityka maÅ‚ych kroków (165)
  • 11.12. Podsumowanie (165)

12. Przejrzystość (167)

  • 12.1. ŹródÅ‚em przejrzystoÅ›ci jest informacja zwrotna (167)
  • 12.2. Wczesne rozwiÄ…zywanie problemów (168)
  • 12.3. Architektura ewolucyjna (170)
  • 12.4. Tempo prac rozwojowych (171)
  • 12.5. Informacje zwrotne od klientów (173)
  • 12.6. Zaufanie (174)
  • 12.7. Podsumowanie - skuteczne wdrażanie zwinnego modelu pracy (175)

13. Zwinność w it-agile - zasada wyciągania w sprzedaży i zarządzaniu (177)

  • 13.1. Zmianban (177)
  • 13.2. DoÅ›wiadczenia (179)
  • 13.3. Kanban sprzedaży (181)

ŹródÅ‚a (187)

Autorzy (191)

Skorowidz (195)

Dodaj do koszyka Zwinne projekty w klasycznej organizacji. Scrum, Kanban, XP

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.