reklama - zainteresowany?

Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury - Helion

Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury
ebook
Autor: George Taskos
Tytuł oryginału: Xamarin Cross Platform Development Cookbook
TÅ‚umaczenie: Andrzej Watrak
ISBN: 978-83-283-3538-7
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,49 zł (poprzednio: 58,98 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,49 zł)

Dodaj do koszyka Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury

Tagi: C# - Programowanie

Platforma Xamarin.Forms jest wszechstronnym narzÄ™dziem dla nowoczesnych programistów. Umożliwia budowanie aplikacji w jÄ™zyku C#, wÅ‚Ä…czajÄ…c w to interfejsy graficzne dla urzÄ…dzeÅ„ macOS, Android i Windows Phone. UÅ‚atwia budowanie niestandardowych widoków, ukÅ‚adów i kontrolek. Xamarin pozwala również na tworzenie wÅ‚asnych uniwersalnych wtyczek i udostÄ™pnianie ich w systemie NuGet. Obecnie Xamarin.Forms zdobywa coraz wiÄ™kszÄ… popularność. W wielu dużych firmach stanowi standard budowy oprogramowania dla urzÄ…dzeÅ„ mobilnych.

W tej książce opisano zasady programowania aspektowego przy tworzeniu architektury aplikacji, która dziaÅ‚a efektywnie na każdej platformie i korzysta z wbudowanego lokalizatora usÅ‚ug. Przedstawiono dobre praktyki tworzenia i dostosowywania kontrolek Xamarin.Forms ListView, grupowania elementów, list szybkiego dostÄ™pu i niestandardowych komórek. Opisano również procedury testowania interfejsu użytkownika, zarówno lokalnie, jak i za pomocÄ… Xamarin Test Cloud. Czytelnik dowie siÄ™ również, w jaki sposób monitorować aplikacjÄ™ za pomocÄ… usÅ‚ugi Xamarin Insights, a także jak przygotować aplikacjÄ™ do udostÄ™pnienia i umieÅ›cić jÄ… w sklepie internetowym.

W książce między innymi:

  • rozpoczÄ™cie pracy na platformie Xamarin.Forms
  • tworzenie interfejsu użytkownika i wyÅ›wietlanie widoków
  • budowa kodu wielokrotnego użytku
  • tworzenie animacji i obsÅ‚uga gestów użytkownika
  • tworzenie uniwersalnych komponentów wspóÅ‚pracujÄ…cych z bazÄ… SQLite i usÅ‚ugÄ… REST
  • testowanie aplikacji, w tym za pomocÄ… platformy Calabash i terminala REPL

Xamarin.Forms — twórz aplikacje idealne dla urzÄ…dzeÅ„ mobilnych!


George Taskos programuje od dzieciÅ„stwa. W 2005 roku zajÄ…Å‚ siÄ™ profesjonalnym tworzeniem aplikacji. TworzyÅ‚ wieloserwerowe aplikacje oparte na różnych technologiach, m.in. Windows Forms, WPF, ASP.NET MVC, SOAP i REST. Od kilku lat rozwija aplikacje dla systemów iOS i Android, wykorzystujÄ…c technologiÄ™ Xamarin Cross Platform Mobile. W 2009 roku Taskos uzyskaÅ‚ tytuÅ‚y Microsoft Certified Solutions Developer i Xamarin Certified Mobile Developer. Mieszka w Nowym Jorku. W wolnym czasie angażuje siÄ™ we wspieranie rozwoju nowych firm.

Dodaj do koszyka Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury

 

Osoby które kupowały "Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury", wybierały także:

  • C# 9.0 w piguÅ‚ce
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • ASP.NET Core 6. Kurs video. Rozwijaj aplikacje webowe z Entity Framework Core
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Testowanie automatyczne w .NET. Kurs video. Zastosowania frameworka nUnit

Dodaj do koszyka Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury

Spis treści

Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury eBook -- spis treści

O autorze (9)

O korektorze merytorycznym (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Jeden pierścień, by rządzić wszystkimi (19)

  • Wprowadzenie (19)
  • Tworzenie uniwersalnego rozwiÄ…zania (20)
  • Tworzenie uniwersalnego ekranu logowania (29)
  • Korzystanie ze wspólnych funkcjonalnoÅ›ci systemów (35)
  • Uwierzytelnianie użytkowników za pomocÄ… serwisów Facebook i Google (43)

Rozdział 2. Raz deklaruj, wszędzie wizualizuj (53)

  • Wprowadzenie (53)
  • Tworzenie uniwersalnej aplikacji z interfejsem zakÅ‚adkowym (54)
  • Kodowanie bloków funkcjonalnych interfejsu użytkownika i wyzwalaczy (61)
  • Umieszczanie w pliku XAML wartoÅ›ci wÅ‚aÅ›ciwych dla danego systemu (70)
  • Stosowanie wÅ‚asnych mechanizmów do zmiany wyglÄ…du kontrolek (75)

Rozdział 3. Natywne kontrolki urządzeń i ich funkcjonowanie (81)

  • Wprowadzenie (81)
  • WyÅ›wietlanie natywnych stron za pomocÄ… wizualizatorów (82)
  • ObsÅ‚uga gestów na różnych urzÄ…dzeniach (91)
  • Wykonywanie zdjęć w aplikacji za pomocÄ… natywnej kontrolki aparatu fotograficznego (95)

RozdziaÅ‚ 4. Różne pojazdy, ten sam silnik (109)

  • Wprowadzenie (109)
  • Sposoby tworzenia uniwersalnego kodu dla różnych systemów (110)
  • Korzystanie z lokalizatora zależnoÅ›ci (118)
  • Korzystanie z zewnÄ™trznego kontenera wstrzykiwanych zależnoÅ›ci (122)
  • Wzorzec projektowy MVVM aplikacji (127)
  • Korzystanie z komunikatora zdarzeÅ„ (136)
  • Globalizowanie aplikacji (138)

Rozdział 5. Hej, gdzie są moje dane? (147)

  • Wprowadzenie (147)
  • Kodowanie uniwersalnego dostÄ™pu do bazy danych SQLite (148)
  • Wykonywanie operacji CRUD na bazie SQLite (155)
  • Korzystanie z internetowych usÅ‚ug REST (161)
  • Korzystanie z natywnych bibliotek REST i wydajne wysyÅ‚anie zapytaÅ„ przez sieć (168)

Rozdział 6. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego (177)

  • Wprowadzenie (177)
  • Tworzenie uniwersalnych wtyczek (178)
  • Robienie zdjęć i nagrywanie filmów (185)
  • Odczytywanie danych GPS (190)
  • WyÅ›wietlanie i wysyÅ‚anie lokalnych powiadomieÅ„ (195)

Rozdział 7. Wiązanie danych (201)

  • Wprowadzenie (201)
  • WiÄ…zanie danych w kodzie C# (202)
  • WiÄ…zanie danych w kodzie XAML (204)
  • Dwukierunkowe wiÄ…zanie danych (206)
  • Korzystanie z konwerterów wartoÅ›ci (211)

Rozdział 8. Lista do wglądu (217)

  • Wprowadzenie (217)
  • WyÅ›wietlanie kolekcji danych i zaznaczanie wiersza listy (218)
  • Tworzenie, usuwanie i odÅ›wieżanie elementów listy (222)
  • Dostosowywanie szablonu wiersza (228)
  • Grupowanie elementów i tworzenie listy nawigacyjnej (233)

Rozdział 9. Gesty i animacje (239)

  • Wprowadzenie (239)
  • Definiowanie detektorów gestów w jÄ™zyku XAML (240)
  • ObsÅ‚uga gestów za pomocÄ… natywnych wizualizatorów (242)
  • Definiowanie uniwersalnych animacji (249)

Rozdział 10. Koniecznie przetestuj aplikację (255)

  • Wprowadzenie (255)
  • Definiowanie testów jednostkowych (256)
  • Definiowanie testów akceptacyjnych za pomocÄ… platformy Xamarin.UITest (262)
  • Testowanie interfejsu użytkownika za pomocÄ… terminala Xamarin.UITest REPL (269)
  • PrzesyÅ‚anie definicji testów do usÅ‚ugi Xamarin Test Cloud i ich uruchamianie (279)

Rozdział 11. Trzy, dwa, jeden - start i kontrola (291)

  • Wprowadzenie (291)
  • Korzystanie z usÅ‚ugi Xamarin Insights (292)
  • Publikowanie aplikacji dla systemu iOS (302)
  • Publikowanie aplikacji dla systemu Android (307)
  • Publikowanie aplikacji dla Windows Phone (316)

Skorowidz (321)

Dodaj do koszyka Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.