reklama - zainteresowany?

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes - Helion

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes
Autor: Pola Sobczyk
ISBN: 978-83-283-7137-8
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-05-25
Księgarnia: Helion

Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)

Dodaj do koszyka Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes

Tagi: Kariera | Kompetencje osobiste

Lubisz ludzi, a najbardziej zdalnie?

Praca zdalna to przyszÅ‚ość wielu z nas. PrzyszÅ‚ość - albo już teraźniejszość, co unaoczniÅ‚a pandemia koronawirusa. ZamkniÄ™ci we wÅ‚asnych czterech Å›cianach, w home office, uÅ›wiadomiliÅ›my sobie, jak dużo zadaÅ„ możemy sprawnie realizować bez wstawania z Å‚óżka. PodpiÄ™ci do internetu, z laptopem na kolanach. Co ważne, nie tylko my, pracownicy, staliÅ›my siÄ™ Å›wiadomi faktu, że wiele zadaÅ„ nie wymaga fizycznej obecnoÅ›ci w biurze. Zdali sobie z tego sprawÄ™ także nasi pracodawcy, którzy prawdopodobnie coraz chÄ™tniej bÄ™dÄ… pozwalać nam na pracÄ™ w domu.

Kto wie, czy nie pójdÄ… dalej i zamiast zatrudniać kolejnÄ… osobÄ™ do firmy, nie zechcÄ… powierzyć nadmiarowych zadaÅ„ wirtualnym asystentkom?

Wirtualna asystentka to osoba bÄ™dÄ…ca odrÄ™bnym podmiotem gospodarczym, Å›wiadczÄ…ca firmom zewnÄ™trznym konkretne usÅ‚ugi biurowe. W zależnoÅ›ci od wÅ‚asnych preferencji i umiejÄ™tnoÅ›ci może na przykÅ‚ad zajmować siÄ™ organizowaniem pracy biura zleceniodawcy, prowadzić na jego rzecz dziaÅ‚ania marketingowe, przeprowadzać rekrutacje albo organizować eventy. Albo robić coÅ› innego - dokÅ‚adnie to, co Ty lubisz i potrafisz. Wirtualna asystentka pracuje dla wielu zleceniodawców, pozostaje wiÄ™c niezależna. Sama decyduje, jaki zakres pracy bÄ™dzie wykonywać, w jakich godzinach i gdzie - w domu, w kawiarni, na plaży na Hawajach... Byle z dostÄ™pem do internetu!

Brzmi kusząco? Zacznij więc czytać i dowiedz się, co trzeba zrobić, by zostać wirtualną asystentką!

Dodaj do koszyka Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes

Spis treści

Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes -- spis treści

  • WstÄ™p
  • Kto to ta Pola i czemu wyskakuje z lodówki?
  • Wirtualna asystentka krok po kroku. Droga, która CiÄ™ czeka
    • KROK 1: Poznanie siebie i swoich umiejÄ™tnoÅ›ci
    • KROK 2: Analiza rynku oraz analiza SWOT marki
    • KROK 3: Odpowiedz sobie: Czego potrzebujÄ… potencjalni klienci?
    • KROK 4: Ile chcÄ™ zarabiać? Jakie mam wydatki prywatne?
    • KROK 5: Jaki jest Twój obecny stan finansowy?
    • KROK 6: Szablon oferty, listy zadaÅ„ i umowy o współpracÄ™
    • KROK 7: Personal branding
    • KROK 8: Nazwa, logo, identyfikacja wizualna
    • KROK 9: Opowiadaj o sobie wszÄ™dzie
    • KROK 10: Odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest Twój idealny klient?
    • KROK 11: Darmowy produkt zbieraj potencjalne leady!
    • KROK 12: CiÄ…gÅ‚e sprawdzanie tego, co już siÄ™ zrobiÅ‚o
    • KROK 13: PR i marka osobista
  • O pracy zdalnej słów kilka
    • Dlaczego chcesz pracować zdalnie?
      • Motywacja nr 1: Mama pracujÄ…ca w domu
      • Motywacja nr 2: Praca i podróżowanie
      • Motywacja nr 3: Praca bez szefa i tych wstrÄ™tnych klientów
      • Motywacja nr 4: Zawsze chciaÅ‚aÅ› lub chciaÅ‚eÅ› pracować na swoim
  • Cechy wirtualnej asystentki
  • Co może robić wirtualna asystentka?
    • Co może robić wirtualna asystentka?
  • Etapy rozwoju WA, negocjacje i asertywność
    • Jak być asertywnym i pielÄ™gnować umiejÄ™tnoÅ›ci negocjacyjne?
  • Personal branding dla wirtualnej asystentki
    • Jak poprawić to, co mówiÄ… o Tobie w internecie?
    • Social media wirtualnej asystentki
    • Wirtualna asystentka i jej osobiste social media
    • O byciu ekspertem
    • Co jeszcze może wpÅ‚ywać na to, jak postrzegajÄ… CiÄ™ inni, a z czego możesz nie zdawać sobie sprawy?
    • Kilka słów o ocieplaniu wizerunku
      • Pokazuj siÄ™, uÅ›miechaj siÄ™.
      • Zapomnij o szybkich efektach
      • Doradzaj, ile wlezie
      • Autentyczność
      • Reklamuj siÄ™, jakbyÅ› siÄ™ nie reklamowaÅ‚a
      • Monitoruj siebie
  • Strona WWW dla wirtualnej asystentki
    • Jakie popeÅ‚niliÅ›my bÅ‚Ä™dy, tworzÄ…c stronÄ™ WWW dla BrandAssist, i jakie sÄ… z tego wnioski dla Ciebie
      • BÅ‚Ä…d pierwszy: Brak contentu przed powstaniem strony
      • BÅ‚Ä…d drugi: Wix, srix i inne drag & drop strony
      • BÅ‚Ä…d trzeci: Brak specjalizacji czy wyróżniajÄ…cej siÄ™ oferty na stronie
      • BÅ‚Ä…d czwarty: Perfekcjonizm lub obojÄ™tność
    • Cel Twojej strony to
    • Specyfika i funkcjonalnoÅ›ci strony wirtualnej asystentki. Co powinno znaleźć siÄ™ na Twojej stronie WWW?
      • Strona główna
      • O mnie
      • Oferta
      • Cennik
      • Kontakt
      • Rekomendacje
      • Jak chcesz siÄ™ nazywać?
      • Co umiem robić najlepiej? Czym siÄ™ interesujÄ™? Co dotychczas robiÅ‚am?
      • Z jakim kolorem i fontem siÄ™ identyfikujesz?
    • Garść rad odnoÅ›nie do strony WWW wirtualnej asystentki
      • Upewnij siÄ™ kilka razy, czy Twoja strona jest mobile friendly
      • BÅ‚Ä™dy jÄ™zykowe na stronie
      • Nawigacja na stronie
      • Wtyczki SM
      • Zbyt duże zdjÄ™cia na stronie albo, co gorsza, zdjÄ™cia nielegalne
      • WyglÄ…d strony w social media
      • Otwieraj w nowych oknach
  • Pierwsze kroki w dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej
  • Czy wÅ‚asna dziaÅ‚alność gospodarcza to konieczność?
    • Strona WWW i inne dziaÅ‚ania sprzedażowe oraz promocyjne dla Twojej marki
    • IstotnÄ… kwestiÄ… bÄ™dzie poduszka finansowa
    • Rzucanie pracy na etacie od razu, kiedy podejmiesz decyzjÄ™ o pracy jako wirtualna asystentka, może CiÄ™ sporo kosztować
  • PodwykonawcÄ… innej WA być
  • Nieoczywiste umiejÄ™tnoÅ›ci
  • Multitasking, motywacja i zarzÄ…dzanie czasem
  • Podstawy wiedzy o copywritingu
  • Netykieta
    • Zasada nr 1: TytuÅ‚ maila
    • Zasada nr 2. Przywitanie
    • Zasada nr 3. Hierarchia
    • Zasada nr 4. Kolokwializmy
    • Zasada nr 5. Buźki i inne emotikony
    • Zasada nr 6. ZaÅ‚Ä…czniki
    • Zasada nr 7. WiadomoÅ›ci grupowe
  • Networking
  • Mastermind wirtualnej asystentki
  • Meetnaping krótko o spotkaniach
  • Grupy docelowe, dochodowe i trochÄ™ o social mediach z tej perspektywy
    • Grupa docelowa a bÅ‚Ä™dy w social mediach
  • Różnica miÄ™dzy B2B i B2C
  • 22 prawa marketingu
  • Wypalenie zawodowe i życiowe wirtualnej asystentki
    • O przyczynach ciÄ…g dalszy
    • Dlaczego WA musi uważać bardziej niż inni?
    • Moje sposoby na wypalenie
      • Planuj
      • Dbaj o kondycjÄ™ fizycznÄ…
      • Regularnie siÄ™ badaj
      • Pij dużo wody
      • Nie bierz na siebie zbyt dużo
      • Uważaj na to, co obiecujesz sama sobie
      • Przypomnij sobie, dlaczego zaczęłaÅ›
      • Afirmacja
      • Zainwestuj w miejsce pracy
      • Celebruj zwyciÄ™stwa
      • Trzymaj siÄ™ porannej rutyny
      • Wybierz konkretne miejsce do pracy
  • Wirtualna asystentka i urlopy
  • Ile zarabia wirtualna asystentka?
    • Wycena usÅ‚ug
    • Podwyższanie cen
  • Finansowe porady dla wirtualnej asystentki
    • PrzestaÅ‚am zapamiÄ™tywać wydatki
    • WydajÄ™ mniej niż zarabiam
    • Nadwyżki hajsu
    • PrzestaÅ‚am kupować usÅ‚ugi i produkty, do których nie jestem przekonana lub których do koÅ„ca nie rozumiem.
    • OkreÅ›liÅ‚am mój cel finansowy, dziÄ™ki któremu bÄ™dÄ™ zadowolona z pracy.
    • PÅ‚acÄ™ gotówkÄ…
    • Compounding
  • Gdzie zdobywać klientów
    • LinkedIn
    • Facebook
    • Brand24
    • Twitter
    • Oferia
    • Wirtualne Media
    • Grapevine Jobs
    • Gumtree
    • Pracuj.pl
    • Product Vision
    • Eventy.pl
    • Useme
    • Freelanceria
    • Favore.pl
    • Job Square
    • Useme.eu i Homejob.pl
    • Oferteo
    • XING
    • Krop.com
    • Globtra
    • Upwork
    • PeoplePerHour
    • Freelancer
    • PRoto.pl
    • Smartmockups.com
  • Å»elazne zasady sprzedaży usÅ‚ug WA
    • Zasada 1. Zaskocz klienta
    • Zasada 2. Zasada utraty trzech klientów
    • Zasada 3. Szanuj wszystkich, każdy może być Twoim klientem
    • Zasada 4. Im szybsza odpowiedź, tym lepiej dla Ciebie
    • Zasada 5. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe
    • Zasada 6. Znajdź swojÄ… niszÄ™ w social mediach
    • Zasada 7. Opanuj prezentacjÄ™ swoich usÅ‚ug na mailu i w życiu
    • Zasada 8. Poczucie humoru
    • Zasada 9. Pracuj na swoich szablonach
    • Zasada 10. Nie obniżaj cen swoich usÅ‚ug
    • Zasada 11. Podsumowanie rozmowy telefonicznej
    • Zasada 12. Prezenty i niespodzianki
    • Zasada 13. Procesy w sprzedaży
    • Zasada 14. Daj siÄ™ sprzedać i pozwól siÄ™ ze sobÄ… skontaktować
    • Zasada 15. Sprzedaż aktywna lub cross-selling
  • ObsÅ‚uga klienta i sprzedaż dobre praktyki
  • UmiejÄ™tność zadawania pytaÅ„ kluczem do dobrej współpracy
    • Brief, czyli co?
    • Co powinien zawierać dobry brief?
  • Umowa o współpracÄ™
  • Co po sprzedaży usÅ‚ug?
    • O klientach wirtualnych asystentek i ich humorach
      • Ekspert
      • BiaÅ‚a flaga
      • Narzekacz
      • Pozytywna pozytywka
  • ZarzÄ…dzanie zmianÄ…, którÄ… jesteÅ›
    • Gdy przychodzisz z zewnÄ…trz
  • Jaki jesteÅ›, kliencie?
    • Klient nieÅ›wiadomy nic na siÅ‚Ä™, może kiedyÅ› wrócić, gdy dojrzeje
    • Klient Å›wiadomy warto pytać i konsultować
    • Klient zawiedziony ALE chce mieć dobrze zrobione, nie oszczÄ™dza
    • Klient obecny może być traktowany wyjÄ…tkowo
    • Klient wracajÄ…cy potraktuj jak każdego nowego i obecnego klienta
    • Klient niezadowolony
  • Relacja WA i klient case
  • NarzÄ™dziownia
  • ZakoÅ„czenie
  • PodziÄ™kowania

Dodaj do koszyka Wirtualna Asystentka od A do Z. Zbuduj swój zdalny biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.