reklama - zainteresowany?

Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych - Helion

Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
Tytuł oryginału: The Invincible Company: How to Constantly Reinvent Your Organization with Inspiration From the World's Best Business Models
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-283-7370-9
stron: 368, Format: 240x190, okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,90 zł (poprzednio: 86,77 zł)
Oszczędzasz: 69% (-59,87 zł)

Dodaj do koszyka Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Tagi: E-biznes | Inne | Kariera | ZarzÄ…dzanie projektami IT

Miejsc na szczytach rankingów przedsiÄ™biorstw nie zajmujÄ… przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart dziaÅ‚ania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do Å‚atwych zagadnieÅ„. JeÅ›li jednak chcesz zbudować wybitnÄ…, niepokonanÄ… firmÄ™, nie masz wyjÅ›cia - potrzebujesz sprawdzonych narzÄ™dzi.

To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. SkorzystajÄ… z niej przedsiÄ™biorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu opisy kluczowych narzÄ™dzi pozwalajÄ…cych budować modele biznesowe odporne na destabilizacjÄ™, zarzÄ…dzać portfelem przedsiÄ™wzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturÄ™ innowacyjnoÅ›ci. WyjaÅ›niono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniaÅ‚y swoje branże i wprowadzaÅ‚y innowacje we wÅ‚asnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usÅ‚ug oraz wyciÄ…gania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężonÄ… firmÄ™!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • zbudować niezawodnÄ… strategiÄ™ rozwoju
  • nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencjÄ™
  • dziaÅ‚ać wedÅ‚ug najlepszych modeli biznesowych Å›wiata
  • oceniać modele biznesowe i wÅ‚asnÄ… gotowość do innowacji

Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!

Dodaj do koszyka Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

 

Osoby które kupowały "Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Spis treści

Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych -- spis treści

1. Narzędzie

  • Mapa portfela (10)
  • Eksploracja (14)
  • Eksploatacja (27)
  • Eksploracja a eksploatacja (37)

2. ZarzÄ…dzaj

  • Wyznaczanie kierunku (50)
  • ZarzÄ…dzanie portfelem przyszÅ‚ych przedsiÄ™wzięć (70)
  • ZarzÄ…dzanie portfelem aktualnych przedsiÄ™wzięć (109)

3. Twórz nowe

  • Innowacje w obszarze propozycji wartoÅ›ci (142)
  • Innowacje w obszarze zasobów (162)
  • Innowacje w obszarze formuÅ‚y zysków (188)
  • Pytania diagnostyczne dla liderów (212)

4. Ulepszaj

  • Zmiany dotyczÄ…ce propozycji wartoÅ›ci (230)
  • Zmiany dotyczÄ…ce klienta (242)
  • Zmiany w obszarze zasobów (254)
  • Zmiany dotyczÄ…ce formuÅ‚y zysków (266)
  • Pytania dla liderów (280)

5. Kultura

  • Mapa kultury (296)
  • Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308)
  • Ocena kultury innowacyjnoÅ›ci (314)

Dodaj do koszyka Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.