reklama - zainteresowany?

Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych - Helion

Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych
ebook
Autor: Avinash Kaushik
Tytuł oryginału: Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
Tłumaczenie: Mikołaj Szczepaniak
ISBN: 978-83-246-7743-6
stron: 600, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 74,25 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-24,75 zł)

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Tagi: E-biznes | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 caÅ‚kowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpÅ‚yw i wartość ekonomicznÄ… Twojej witryny na podstawie Å›cisÅ‚ych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu dziaÅ‚aÅ„ zależnych od gÅ‚osu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjaÅ‚u eksperymentów — to zaÅ› gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjÅ›cia poza ramy wÅ‚asnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjnoÅ›ci jako sposobu odkrywania mocnych oraz sÅ‚abych punktów konkurentów.

JeÅ›li chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z bÅ‚yskawicznie ewoluujÄ…cymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treÅ›ci pod kÄ…tem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi CiÄ™ przez model nowej generacji, analitykÄ™ internetowÄ… 2.0!

Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzÄ™dzi wspierajÄ…cych analitykÄ™ internetowÄ….
  • Analizy przepÅ‚ywu użytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jakoÅ›ciowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie badaÅ„ online.
  • Nowe rozwiÄ…zania w zakresie badania odczuć użytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeÅ„: uwalnianie potencjaÅ‚u testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjnoÅ›ci, ruchu na witrynach internetowych i zachowaÅ„ użytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, serwisy mobilne i treÅ›ci wideo.
  • Optymalne rozwiÄ…zania problemu ukrytych puÅ‚apek analityki internetowej.
CzÄ™sto porównujÄ™ analitykÄ™ internetowÄ… do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieÅ› w poÅ‚owie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać mojÄ… opiniÄ™.
Avinash Kaushik

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

 

Osoby które kupowały "Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Spis treści

Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych eBook -- spis treści

O autorze (17)

Wprowadzenie (19)

Rozdział 1. Nowy, odważny świat analityki internetowej 2.0 (25)

  • Stan analityki internetowej (26)
  • Stan rynku (27)
  • Nowe postrzeganie analityki internetowej - poznaj analitykÄ™ internetowÄ… 2.0 (29)
    • "Co" - przepÅ‚yw użytkowników (32)
    • "Ile" - analiza wielu wyników (32)
    • "Dlaczego" - eksperymenty i testy (33)
    • "Dlaczego" - gÅ‚os klienta (34)
    • "Co jeszcze" - analiza konkurencyjnoÅ›ci (35)
  • Zmiana - tak, możemy! (36)
    • Imperatyw strategiczny (36)
    • Zmiana taktyczna (37)
    • Analityka dodatkowa (39)

Rozdział 2. Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową (41)

  • WstÄ™pne szacowanie kryteriów przyszÅ‚ego sukcesu (42)
  • Krok 1. Trzy podstawowe pytania, które należy sobie zadać przed przystÄ…pieniem do poszukiwania narzÄ™dzi wspierajÄ…cych analitykÄ™ internetowÄ… (44)
    • Pytanie 1. ChcÄ™ raportować czy analizować? (44)
    • Pytanie 2. Dysponujemy silnym dziaÅ‚em IT, silnymi dziaÅ‚ami stricte biznesowymi czy jednym i drugim? (47)
    • Pytanie 3. Dążymy tylko do Å›ledzenia użytkowników czy do analityki internetowej 2.0? (48)
  • Krok 2. Dziesięć pytaÅ„ do producentów przed wyborem ich produktów (49)
    • Pytanie 1. Czym wasze narzÄ™dzie (rozwiÄ…zanie) różni siÄ™ od darmowych narzÄ™dzi firm Yahoo! i Google? (49)
    • Pytanie 2. Czy wasza dziaÅ‚alność polega w stu procentach na dostarczaniu usÅ‚ug aplikacyjnych (ASP), czy raczej oferujecie pewnÄ… wersjÄ™ istniejÄ…cego oprogramowania? Planujecie wydanie jakiejÅ› wersji tego oprogramowania? (50)
    • Pytanie 3. Jakie mechanizmy przechwytywania danych stosujecie? (50)
    • Pytanie 4. Czy potraficie obliczyć Å‚Ä…czny koszt posiadania (TCO) waszego narzÄ™dzia? (51)
    • Pytanie 5. Jaki rodzaj wsparcia oferujecie? Co oferujecie za darmo, a za co trzeba bÄ™dzie dopÅ‚acać? Czy darmowe usÅ‚ugi sÄ… dostÄ™pne 24 godziny na dobÄ™ 7 dni w tygodniu? (53)
    • Pytanie 6. Czy oferowane narzÄ™dzie zawiera funkcje umożliwiajÄ…ce segmentacjÄ™ danych? (54)
    • Pytanie 7. Czy oferowane narzÄ™dzie zawiera opcje eksportowania danych do naszego firmowego systemu? (54)
    • Pytanie 8. Czy oferowane narzÄ™dzie zawiera funkcje umożliwiajÄ…ce integracjÄ™ z nim danych pochodzÄ…cych z innych źródeÅ‚? (55)
    • Pytanie 9. Czy potraficie wskazać dwie nowe funkcje, narzÄ™dzia lub przejÄ™cia, które wasza firma planuje na najbliższe trzy lata, aby utrzymać lub wzmocnić pozycjÄ™ na rynku? (56)
    • Pytanie 10. Co spowodowaÅ‚o zerwanie kontraktów przez dwóch ostatnich klientów, którzy siÄ™ na to zdecydowali? Z jakich narzÄ™dzi korzystajÄ… teraz? Czy możemy siÄ™ z nimi skontaktować? (57)
  • Porównywanie producentów narzÄ™dzi analityki internetowej - zdywersyfikuj i rzÄ…dź (58)
    • Strategia trzech koszyków (59)
  • Krok 3. Identyfikacja najlepszego wsparcia dla planowanej analityki internetowej (jak efektywnie przeprowadzić program pilotażowy) (60)
  • Krok 4. Negocjowanie warunków kontraktu - dokÅ‚adnie sprawdź zapisy SLA w kontrakcie z producentem wybranego narzÄ™dzia (64)

Rozdział 3. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - miary (67)

  • Nowe spojrzenie na standardowe miary - osiem krytycznych miar witryny internetowej (69)
    • Wizyty (odwiedziny) i odwiedzajÄ…cy (69)
    • Czas spÄ™dzony na stronie i czas spÄ™dzony na witrynie (78)
  • Współczynnik odrzuceÅ„ (86)
  • Współczynnik wyjść (89)
  • Współczynnik konwersji (91)
  • Zaangażowanie (92)
  • Miary internetowe bez tajemnic (97)
    • Cztery atrybuty doskonaÅ‚ej miary (97)
    • PrzykÅ‚ad doskonaÅ‚ej miary internetowej (100)
    • Trzy życiowe lekcje Avinasha, które mogÄ… zdecydować o wielkim sukcesie (101)
  • Taktyki wyboru wÅ‚aÅ›ciwych miar internetowych przystosowane do szerszej strategii (102)
    • Diagnozowanie pierwotnej przyczyny wydajnoÅ›ci miary - konwersja (103)
    • Korzystanie z raportów niestandardowych (105)
    • Rozpoczynanie pracy od wniosków makro (110)

Rozdział 4. Wspaniały świat analizy przepływu użytkowników - rozwiązania praktyczne (115)

  • Elementarz analityki internetowej (116)
    • Opanowanie prostych wskaźników (116)
    • Odkrywanie mocnych i sÅ‚abych stron pozyskiwania odwiedzajÄ…cych (118)
    • Eliminowanie usterek i oszczÄ™dzanie pieniÄ™dzy (121)
    • Analiza gÄ™stoÅ›ci kliknięć (123)
    • Mierzenie odwiedzin prowadzÄ…cych do zakupu (126)
  • Najlepszy raport analityki internetowej (128)
    • ŹródÅ‚a ruchu (129)
    • Wyniki (130)
  • Podstawowe strategie analityczne (131)
    • Segmentuj lub daj sobie spokój z analitykÄ… (131)
    • Koncentruj siÄ™ na zachowaniach klientów, a nie ogólnych zestawieniach (138)
  • Praktyczne spojrzenie na codzienne analizy przepÅ‚ywu użytkowników (139)
    • Analiza wewnÄ™trznej wyszukiwarki (140)
    • Analiza optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (147)
    • PÅ‚acenie za klikanie i analiza pÅ‚atnego wyszukiwania (158)
    • Analiza ruchu bezpoÅ›redniego (166)
    • Analiza kampanii mailingowych (170)
    • Analiza bogatych doznaÅ„ - Flash, zapisy wideo i widgety (174)
  • Zderzenie z rzeczywistoÅ›ciÄ… - najważniejsze wyzwania zwiÄ…zane z analitykÄ… internetowÄ… (179)
    • Pliki cookies Å›ledzÄ…ce odwiedzajÄ…cych (179)
    • Próbkowanie danych - pierwsza pomoc (184)
    • Wartość danych historycznych (188)
    • Przydatność odtwarzania zapisu wideo z doznaniami klientów (192)
    • Lista czynnoÅ›ci niezbÄ™dnych do zestawienia różnych danych (195)

Rozdział 5. Klucz do sławy - mierzenie sukcesu (205)

  • Koncentruj siÄ™ na kilku krytycznych elementach (208)
  • Pięć przykÅ‚adów praktycznych wskaźników KPI wyników (210)
    • Współczynnik wykonania zadaÅ„ (210)
    • UdziaÅ‚ wyszukiwarek (211)
    • Lojalność odwiedzajÄ…cych i szybkość powrotów (212)
    • Odbiorcy kanaÅ‚u RSS (212)
    • Odsetek wartoÅ›ciowych wyjść (213)
  • WyjÅ›cie poza ramy współczynników konwersji (213)
    • Porzucanie koszyka lub formularza zamówienia (214)
    • Dni i odwiedziny przed zakupem (215)
    • Åšrednia wartość zamówienia (216)
    • Podstawowy cel odwiedzin (identyfikacja odwiedzajÄ…cych możliwych do konwersji) (217)
  • Mierzenie konwersji makro i konwersji mikro (219)
    • PrzykÅ‚ady konwersji makro i konwersji mikro (220)
  • Szacowanie wartoÅ›ci ekonomicznej (223)
  • Mierzenie sukcesu niekomercyjnej witryny internetowej (227)
    • Lojalność odwiedzajÄ…cych (227)
    • Szybkość powrotów (229)
    • DÅ‚ugość odwiedzin (230)
    • GÅ‚Ä™bokość odwiedzin (231)
  • Mierzenie sukcesu witryn B2B (232)

Rozdział 6. Rozwiązanie łamigłówki "dlaczego" - korzystanie z danych jakościowych (237)

  • Laboratoryjne studia użytecznoÅ›ci - co, dlaczego i ile (238)
    • Czym jest laboratoryjny test użytecznoÅ›ci? (238)
    • Jak przeprowadzić test (240)
    • Najlepsze praktyki laboratoryjnych studiów użytecznoÅ›ci (242)
    • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z laboratoryjnych testów użytecznoÅ›ci (243)
    • Obszary wymagajÄ…ce ostrożnoÅ›ci (244)
  • Alternatywne formy testów użytecznoÅ›ci - testy zdalne i testy online zlecane firmom zewnÄ™trznym (245)
    • Rekrutacja na żywo i zdalne badania użytkowników (245)
  • Badania - naprawdÄ™ skalowalne wsÅ‚uchiwanie siÄ™ w gÅ‚os klienta (250)
    • Rodzaje badaÅ„ (250)
    • NajwiÄ™kszy bÅ‚Ä…d popeÅ‚niany przez badajÄ…cych (255)
    • Trzy najważniejsze pytania zadawane w trakcie badaÅ„ (257)
    • Osiem wskazówek zwiÄ…zanych z wyborem dostawcy rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie badaÅ„ online (259)
  • Nowe rozwiÄ…zania w zakresie badania odczuć użytkowników (263)
    • Studia wydajnoÅ›ci na tle konkurencji (263)
    • BÅ‚yskawiczne testy użytecznoÅ›ci (263)
    • Studia online polegajÄ…ce na sortowaniu kart (264)
    • Wizualne mapy cieplne tworzone przy użyciu metod sztucznej inteligencji (265)

Rozdział 7. Szybsze odkrywanie niepowodzeń - uwalnianie potencjału testów i eksperymentów (267)

  • Elementarz opcji testowych - A/B i MVT (269)
    • Testy A/B (269)
    • Testy wielowymiarowe (271)
  • Praktyczne pomysÅ‚y na testowanie (275)
    • Poprawiaj najwiÄ™kszych przegranych - strony docelowe (276)
    • Koncentruj siÄ™ na stronach zatwierdzania zamówieÅ„, rejestracji i finalizacji transakcji (276)
    • Optymalizuj liczbÄ™ i ukÅ‚ad reklam (277)
    • Testuj różne ceny i taktyki sprzedaży (277)
    • Testuj ukÅ‚ady opakowaÅ„, okÅ‚adki DVD i inne produkty sprzedawane w tradycyjny sposób (278)
    • Optymalizuj przedsiÄ™wziÄ™cia skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na marketing wychodzÄ…cy (279)
  • Eksperymenty kontrolowane - zrób nastÄ™pny krok w swojej grze analitycznej! (279)
    • Mierzenie wpÅ‚ywu pÅ‚atnych reklam w wyszukiwarkach na sÅ‚owa kluczowe zwiÄ…zane z markÄ… i kanibalizacjÄ™ (280)
    • PrzykÅ‚ady eksperymentów kontrolowanych (283)
    • Wady i zalety eksperymentów kontrolowanych (284)
  • Tworzenie i doskonalenie kultury testowania (284)
    • Wskazówka 1. IstotÄ… Twojego pierwszego testu jest alternatywa "zrób to albo giÅ„" (285)
    • Wskazówka 2. Nie ulegaj modzie na narzÄ™dzia i konsultantów (285)
    • Wskazówka 3. Odkryj karty - wznieÅ› siÄ™ na wyżyny (286)
    • Wskazówka 4. Zacznij od hipotezy (286)
    • Wskazówka 5. SformuÅ‚uj kryteria oceny celów i decyzje, które podejmiesz na ich podstawie (287)
    • Wskazówka 6. Testuj i mierz wiele wyników (287)
    • Wskazówka 7. Testuj rozwiÄ…zania problemów sygnalizowanych przez samych klientów (288)
    • Wskazówka 8. Analizuj dane i komunikuj wyciÄ…gane wnioski (289)
    • Wskazówka 9. Dwa elementy, bez których zmiana kultury nie jest możliwa - szerzenie wiary i wiedza ekspercka (289)

Rozdział 8. Analiza konkurencyjności (291)

  • ŹródÅ‚a danych, rodzaje i sekrety analizy konkurencyjnoÅ›ci (292)
    • Dane gromadzone przez pasek narzÄ™dzi (293)
    • Dane panelowe (294)
    • Dane operatorów internetu (ISP) (296)
    • Dane wyszukiwarek internetowych (297)
    • Zestawienia oferowane przez producentów rozwiÄ…zaÅ„ w zakresie analityki internetowej (297)
    • Dane o wÅ‚asnej witrynie (299)
    • Dane hybrydowe (300)
  • Analiza ruchu na witrynach internetowych (302)
    • Porównywanie dÅ‚ugoterminowych trendów w ruchu (302)
    • Analiza zachodzenia na siebie konkurencyjnych witryn i szukanie okazji (304)
    • Analiza witryn źródÅ‚owych i docelowych (305)
  • Analiza zachowaÅ„ użytkowników wyszukiwarek i wydajnoÅ›ci słów kluczowych (306)
    • Trendy w wydajnoÅ›ci najważniejszych słów kluczowych (307)
    • Zainteresowanie wedÅ‚ug regionów geograficznych i analiza okazji (308)
    • Pokrewne i szybko zyskujÄ…ce popularność wyrażenia wpisywane w wyszukiwarkach (312)
    • Analiza udziaÅ‚u na półce (313)
    • Analiza przewagi konkurencyjnej w kontekÅ›cie słów kluczowych (315)
    • Analiza powiÄ…zanych słów kluczowych (317)
  • Identyfikacja odbiorców i analiza segmentowanych danych (318)
    • Analiza segmentacji demograficznej (319)
    • Analiza segmentacji psychograficznej (321)
    • Zachowania użytkowników wyszukiwarek i analiza segmentacji odbiorców (322)

Rozdział 9. Nowe formy analiz - portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo (325)

  • Mierzenie nowego nurtu serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych - wyzwanie zwiÄ…zane z danymi (326)
    • Ewolucyjna demokratyzacja treÅ›ci (328)
    • Rewolucja zapoczÄ…tkowana przez serwis Twitter (332)
  • Analiza doznaÅ„ klientów poza witrynÄ… (aplikacje) (333)
  • Analizowanie doznaÅ„ klientów mobilnych (335)
    • Gromadzenie mobilnych danych - możliwe rozwiÄ…zania (336)
    • Raportowanie i analiza danych mobilnych (340)
  • Mierzenie sukcesu blogów (345)
    • WkÅ‚ad autora (345)
    • Wzrost Å‚Ä…cznej liczby odbiorców (346)
    • Cytaty i współczynnik reakcji (350)
    • Koszt prowadzenia blogu (351)
    • KorzyÅ›ci (ROI) z prowadzenia blogu (352)
  • Szacowanie skutków aktywnoÅ›ci w serwisie Twitter (355)
    • Wzrost liczby zwolenników (356)
    • Wzmacnianie przekazu (357)
    • Współczynniki klikalnoÅ›ci (CTR) i konwersje (358)
    • Współczynnik konwersacji (361)
    • Nowe miary Twittera (362)
  • Analiza wydajnoÅ›ci zapisów wideo (363)
    • Gromadzenie danych dla zapisów wideo (364)
    • Najważniejsze miary i analizy zapisów wideo (366)
    • Zaawansowana analiza wideo (370)

Rozdział 10. Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej (375)

  • Celność czy precyzja? (377)
  • SzeÅ›cioetapowy proces podnoszenia jakoÅ›ci danych (378)
  • Budowa praktycznych tablic wyników (381)
    • Tworzenie wartoÅ›ciowych tablic wyników (381)
    • Skonsolidowana tablica wyników (384)
    • Pięć reguÅ‚ tworzenia tablic wyników wpÅ‚ywajÄ…cych na decyzje odbiorców (385)
  • Okazje marketingu nonline i mierzenie wydajnoÅ›ci wielokanaÅ‚owej (389)
    • Nastanie modelu marketingu nonline (389)
    • Analityka wielokanaÅ‚owa (391)
  • Oczekiwania i utrudnienia zwiÄ…zane z kierowaniem przekazu wedÅ‚ug zachowaÅ„ (394)
    • Oczekiwania zwiÄ…zane z kierowaniem przekazu wedÅ‚ug zachowaÅ„ (394)
    • RozwiÄ…zywanie podstawowych problemów analityki (395)
    • Dwa warunki kierowania przekazu wedÅ‚ug zachowaÅ„ (397)
  • Eksploracja danych o witrynie internetowej i analityka prognostyczna - wyzwania (399)
    • Rodzaj danych (400)
    • Liczba zmiennych (400)
    • Wiele głównych celów (401)
    • Wiele zachowaÅ„ podczas odwiedzin (402)
    • Brak kluczy głównych i zbiorów danych (402)
  • Droga do nirwany - kroki ewolucji ku analityce inteligentnej (404)
    • Krok 1. Znaczniki, tylko znaczniki! (405)
    • Krok 2. Konfigurowanie ustawieÅ„ narzÄ™dzia do analityki internetowej (406)
    • Krok 3. Åšledzenie kampanii i pozyskiwania klientów (407)
    • Krok 4. Przychody i zaawansowane dane (409)
    • Krok 5. Åšledzenie bogatych mediów (Flash, widgety, wideo) (410)

Rozdział 11. Jak osiągnąć perfekcję właściwą wojownikom ninja analizy (413)

  • Najważniejszy jest kontekst (414)
    • Porównywanie wartoÅ›ci najważniejszych miar w różnych okresach (414)
    • Zapewnianie kontekstu poprzez segmentacjÄ™ (416)
    • Porównywanie kluczowych miar i segmentów z wartoÅ›ciami Å›rednimi dla caÅ‚ej witryny (417)
    • Koncepcja PALM (People Against Lonely Metrics) (419)
    • Korzystanie ze statystyk w danej branży lub z danych o konkurencji (420)
    • Korzystanie z tajemnej wiedzy (422)
  • Porównywanie trendów wskaźników KPI w czasie (423)
    • Prezentacja wiedzy korporacyjnej (424)
    • Ratunkiem jest segmentacja! (425)
  • WyjÅ›cie poza ramy pierwszej dziesiÄ…tki - wykaz zmian (427)
  • Prawdziwa wartość - mierzenie dÅ‚ugotrwaÅ‚ych konwersji i zachowaÅ„ odwiedzajÄ…cych (430)
    • DÅ‚ugotrwaÅ‚e zachowania odwiedzajÄ…cego (431)
    • DÅ‚ugotrwaÅ‚e konwersje (433)
  • Cztery bezwartoÅ›ciowe techniki mierzenia wskaźników KPI (434)
    • WartoÅ›ci Å›rednie (434)
    • WartoÅ›ci procentowe (436)
    • Współczynniki (440)
    • Miary zÅ‚ożone lub miary wyliczane (441)
  • Wyszukiwanie - dochodzenie do optymalnej strategii dÅ‚ugiego ogona (444)
    • Oblicz swojÄ… gÅ‚owÄ™ i ogon (445)
    • Identyfikacja wyrażeÅ„ kluczowych marki i kategorii (447)
    • Optymalna strategia marketingu w wyszukiwarkach (449)
    • Realizacja optymalnej strategii dÅ‚ugiego ogona (451)
  • Wyszukiwanie - mierzenie wartoÅ›ci słów kluczowych z poczÄ…tku procesu dochodzenia do konwersji (453)
  • Wyszukiwanie - zaawansowana analiza kampanii PPC (457)
    • Identyfikacja okazji do poprawy wyników słów kluczowych (458)
    • Koncentrowanie uwagi na tym, co ulegÅ‚o zmianie (460)
    • Analiza wizualnego udziaÅ‚u w odsÅ‚onach i analiza utraconych przychodów (461)
    • Korzystanie z raportu o rozkÅ‚adzie stopy zwrotu z inwestycji (ROI) (463)
    • WÅ‚aÅ›ciwe dobieranie zapytaÅ„ wpisywanych przez użytkowników i opcji dopasowania słów kluczowych (464)

Rozdział 12. Zaawansowane zasady stosowane przez wojowników ninja analizy (469)

  • Analiza udziaÅ‚u kampanii wielodotykowych (470)
    • Na czym polega wielodotykowość? (470)
    • Czy problem udziaÅ‚u wystÄ™puje także w Twoim przypadku? (472)
    • Modele zakresów (474)
    • Podstawowe wyzwanie analizy udziaÅ‚u w rzeczywistym Å›wiecie (479)
    • ObiecujÄ…ce alternatywy dla analizy udziaÅ‚u (480)
    • KoÅ„cowe przemyÅ›lenia na temat kampanii wielodotykowych (483)
  • Analityka wielokanaÅ‚owa - mierzenie efektywnoÅ›ci wskazówek w Å›wiecie nonline (484)
    • Åšledzenie wpÅ‚ywu kampanii poza internetem na wyniki witryny internetowej (484)
    • Åšledzenie wpÅ‚ywu kampanii internetowych na wyniki poza internetem (493)

Rozdział 13. Kariera w świecie analityki internetowej (505)

  • Planowanie kariery analityka internetowego - możliwoÅ›ci, perspektywy zarobków i rozwój zawodowy (506)
    • Samodzielny konsultant techniczny (508)
    • Samodzielny konsultant biznesowy (509)
    • Lider zespoÅ‚u technicznego (511)
    • Lider zespoÅ‚u biznesowego (513)
  • Doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci niezbÄ™dnych do osiÄ…gniÄ™cia sukcesu w Å›wiecie analityki internetowej (515)
    • Zrób to - używaj swoich danych (516)
    • Zdobywaj doÅ›wiadczenie w pracy z różnymi narzÄ™dziami (516)
    • Odpowiadaj na potrzeby rzeczywistego Å›wiata (517)
    • ZostaÅ„ detektywem tropiÄ…cym dane (519)
    • PamiÄ™taj o matematyce - opanuj podstawy statystyki (520)
    • Zadawaj dobre pytania (521)
    • Blisko współpracuj z zespoÅ‚ami biznesowymi (521)
    • Opanuj techniki efektywnego wizualizowania i prezentowania danych (522)
    • Trzymaj rÄ™kÄ™ na pulsie - bierz udziaÅ‚ w darmowych webinariach (524)
    • Trzymaj rÄ™kÄ™ na pulsie - czytaj blogi (524)
  • Optymalny dzieÅ„ z życia wojownika ninja analizy (526)
  • Zatrudnianie najlepszych - rady dla menedżerów i dyrektorów działów analityki (529)
    • Najważniejsze cechy doskonaÅ‚ych specjalistów od analityki (529)
    • DoÅ›wiadczony czy nowicjusz - jak dokonać wÅ‚aÅ›ciwego wyboru (531)
    • Pojedynczy, najskuteczniejszy test w ramach rozmowy kwalifikacyjnej - myÅ›lenie krytyczne (531)

Rozdział 14. HiPPO, wojownicy ninja i masy - tworzenie kultury działania na podstawie danych (533)

  • Zmiana kultury firmy - jak zainteresować ludzi analitykÄ… (534)
    • Zrób coÅ› zaskakujÄ…cego - nie zarzucaj wszystkich dookoÅ‚a danymi (535)
  • Dostarczaj raporty i analizy prowokujÄ…ce do konkretnych dziaÅ‚aÅ„ (539)
    • Filtr przyciÄ…gania uwagi (541)
    • WiÄ…zanie wniosków z wÅ‚aÅ›ciwymi danymi (542)
  • Modyfikowanie definicji miar jako sposób na zmianÄ™ kultury - indeks propagatorów marki (543)
    • Poszczególne przypadki i ogólna analiza (544)
    • Problem (545)
    • RozwiÄ…zanie (546)
    • Wyniki (546)
    • Efekt (547)
    • Alternatywne wyliczenia - Å›rednia ważona (547)
    • Pointa (548)
  • Pokonaj smoka jakoÅ›ci danych - przestaÅ„ kwestionować dane, zacznij ich używać (549)
    • ZmieÅ„ szefa (550)
    • Zaskakuj swoich HiPPO praktycznymi wnioskami (552)
    • Pierwsza tajemnica - dane o gÅ‚owie mogÄ… zawierać praktyczne wnioski już po pierwszym tygodniu lub miesiÄ…cu (552)
    • Druga tajemnica - precyzja danych jest tym wiÄ™ksza, im bliżej koÅ„ca procesu (553)
    • Wdrożenie kolejnego narzÄ™dzia nie rozwiąże problemu! (554)
    • Identyfikacja malejÄ…cej kraÅ„cowej stopy zwrotu (555)
    • MaÅ‚a witryna - wiÄ™ksze problemy (555)
    • W Å›wiecie internetu porażki przychodzÄ… szybciej (557)
  • Pięć zasad przekonywania szefa do postÄ™powania na podstawie danych (557)
    • ZmieÅ„ wÅ‚asne postÄ™powanie (557)
    • Zaakceptuj niekompletność (558)
    • Dorzucaj 10 procent od siebie (558)
    • ZostaÅ„ marketingowcem (559)
    • Firma w sÅ‚użbie danych? Nigdy! (560)
    • Zaakceptuj model umysÅ‚owy analityki internetowej 2.0 (561)
  • Potrzebujesz Å›rodków? Jak zawstydzić swojÄ… organizacjÄ™ (561)
    • Zaimplementuj program eksperymentów i testów (562)
    • Przechwytuj gÅ‚os klienta (562)
    • Wyznacz punkty odniesienia (563)
    • Analiza konkurencyjnoÅ›ci - Twój nowy najlepszy przyjaciel (564)
    • Skorzystaj z zaprzyjaźnionej witryny internetowej (564)
    • JeÅ›li wszystko zawodzi... zadzwoÅ„ po mnie! (565)
  • Strategie radzenia sobie z utrudnieniami w mierzeniu witryny internetowej (566)
    • Najpierw zaskakujÄ…ce odkrycie (566)
    • Brak budżetu i (lub) zasobów (567)
    • Brak strategii (568)
    • ZamkniÄ™ta organizacja (568)
    • Brak zrozumienia (569)
    • Zbyt wiele danych (570)
    • Brak wsparcia przeÅ‚ożonych (570)
    • Niezgodność danych (571)
    • Brak zaangażowania zespoÅ‚u IT (571)
    • Brak zaufania do analityki (574)
    • Braki kadrowe (574)
    • SÅ‚aba technologia (575)
  • Kto odpowiada za analitykÄ™ internetowÄ…? (575)
    • Centralizować czy nie centralizować (576)
    • Ewolucja zespoÅ‚u (578)

Skorowidz (579)

Dodaj do koszyka Web Analytics 2.0. Åšwiadome rozwijanie witryn internetowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.