reklama - zainteresowany?

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - Helion

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
mp3
Autor: Steve Blank, Bob Dorf
Tytuł oryginału: The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-3909-5
stron: 680, Format: mp3
Data wydania: 2018-12-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,00 zł (poprzednio: 93,33 zł)
Oszczędzasz: 85% (-79,33 zł)

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Tagi: E-biznes | Start-up

Książka zostaÅ‚a wyróżniona w kwartalnym przeglÄ…dzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglÄ…du nowoÅ›ci wydawniczych


Twój startup - instrukcja obsÅ‚ugi

Ta książka nie jest lekturÄ… do poduszki na jednÄ…, bezsennÄ… noc. Nie należy pochÅ‚aniać jej bezrefleksyjnie, by nastÄ™pnie odÅ‚ożyć na póÅ‚kÄ™ i już do niej nie wrócić. WrÄ™cz przeciwnie - jeÅ›li chcesz skorzystać z tego niezwykÅ‚ego podrÄ™cznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie siÄ™ Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesiÄ™cy... ponieważ wÅ‚aÅ›nie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsiÄ™wziÄ™ciu, by staÅ‚o siÄ™ rentownÄ… firmÄ…, zdolnÄ… do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla uÅ‚atwienia pracy z podrÄ™cznikiem zostaÅ‚ on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz siÄ™, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować siÄ™ startupy przystÄ™pujÄ…ce do wdrażania tej metodologii zarzÄ…dzania, opracowanej specjalnie dla nich. NastÄ™pna część opisuje proces przeÅ‚ożenia wizji zaÅ‚ożycielskiej na szablon modelu biznesowego, a nastÄ™pnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje siÄ™ opis programu testów pozwalajÄ…cych zorientować siÄ™, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postÄ™pów na kolejnych etapach zwiÄ…zanych z realizacjÄ… procesu Customer Development.

 

 

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. II: oglÄ…daj

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. III: oglÄ…daj


 

Patroni wydania:



Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

 

Osoby które kupowały "Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguÅ‚ rozwoju biznesu, dziÄ™ki którym wzrastaÅ‚ Amazon
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Spis treści

Podrêcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Audiobook -- spis tre¶ci

Jak czytaæ tê ksi±¿kê? (7)

Wstêp (15)

Z my¶l± o kim powsta³a ta ksi±¿ka? (19)

Wprowadzenie (25)

I. POCZ¡TEK

Rozdzia³ 1.

Przepis na katastrofê - startup nie jest ma³± wersj± du¿ej firmy (37)

Rozdzia³ 2.

Droga do objawienia - model Customer Development (59)

Manifest Customer Development (73)

II. ETAP PIERWSZY - ROZPOZNANIE RYNKU

Rozdzia³ 3.

Wprowadzenie do rozpoznania rynku (99)

Rozdzia³ 4.

Rozpoznanie rynku, faza pierwsza - zdefiniuj hipotezy dotycz±ce modelu biznesowego (117)

Rozdzia³ 5.

Rozpoznanie rynku, faza druga - udaj siê w teren i przetestuj problem: "Czy ludzi to interesuje?" (245)

Rozdzia³ 6.

Rozpoznanie rynku, faza trzecia - udaj siê w teren i przetestuj rozwi±zanie (287)

Rozdzia³ 7.

Rozpoznanie rynku, faza czwarta - zweryfikuj model biznesowy, a potem wykonaj zwrot lub kontynuuj prace (323)

III. ETAP DRUGI - WERYFIKACJA RYNKU

Rozdzia³ 8.

Wprowadzenie do weryfikacji rynku (345)

Rozdzia³ 9.

Weryfikacja rynku, faza pierwsza - przygotuj siê do sprzeda¿y (361)

Rozdzia³ 10.

Weryfikacja rynku, faza druga - udaj siê w teren i sprzedawaj! (435)

Rozdzia³ 11.

Weryfikacja rynku, faza trzecia - opracuj pozycjonowanie produktu i firmy (499)

Rozdzia³ 12.

Weryfikacja rynku, faza czwarta - najtrudniejsze pytanie: wykonaæ zwrot czy kontynuowaæ prace? (517)

Podrêcznik w³a¶ciciela startupu - mapa strony (561)

Dodatek A. Listy kontrolne (565)

Dodatek B. S³owniczek (639)

Dodatek C. Jak zbudowaæ internetowy startup - krótki przegl±d (653)

Podziêkowania (661)

O autorach (667)

Skorowidz (671)

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.