reklama - zainteresowany?

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych - Helion

W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Autor: Gary Vaynerchuk
Tłumaczenie: Rydz Agnieszka
ISBN: 978-8-3635-6640-1
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,74 zł (poprzednio: 57,36 zł)
Oszczędzasz: 22% (-12,62 zł)

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Prawy sierpowy czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Lewy prosty czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki. Tylko jak zadawać „ciosy” sprawnie, aby nie polec w walce?

Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta  oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.

Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.

„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zoobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social media.

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka W market[r]ingu. Czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.