reklama - zainteresowany?

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? - Helion

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Autor: Tomasz Karwatka
ISBN: 978-83-246-2414-0
stron: 144, Format: 158x258, okładka: miękka
Data wydania: 2009-08-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Tagi: E-biznes | Funkcjonalność stron i UX | Web Design

Wygodny jak... Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsÅ‚udze
  • ZwiÄ™kszanie rentownoÅ›ci witryn przez poprawianie ich użytecznoÅ›ci -- nawet od 100 do 400%
  • RozwiÄ…zania zaprojektowane z myÅ›lÄ… o wÅ‚aÅ›cicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydÅ‚użenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:
  • Co daje dobre usability?
  • Jakie sÄ… główne elementy konwencji i czym siÄ™ kierować, umieszczajÄ…c standardowe elementy na stronie, wybierajÄ…c typografiÄ™ oraz tworzÄ…c przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogÄ… okazać siÄ™ strzaÅ‚em w kolano?
  • Jak zwiÄ™kszać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzujÄ… siÄ™ dobre strony korporacyjne, urzÄ™dowe i sklepy internetowe?
  • Co to sÄ… testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedÅ‚ugie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl


Partnerzy merytoryczni:
"usability" "eCommerce" "konferencje"

Dodaj do koszyka Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

 

Osoby które kupowały "Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Spis treści

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Co to jest usability? (9)

  • UżytecznoÅ›ci, funkcjonalność, usability? (10)
  • Polecane źródÅ‚a wiedzy (10)
  • OkreÅ›lenie kluczowych celów usability (11)
  • Dlaczego usability jest ważne? (11)
  • Usability, budżety i biznes (12)
  • Jakie strony optymalizować? (13)
  • Ile firmy wydajÄ… na usability? (14)
  • Czy tanie usability to dobre usability? (14)
  • Podsumowanie (15)

Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17)

  • Jacy sÄ… użytkownicy? (17)
  • Niepisane standardy internetu (18)
  • Podsumowanie (18)

Rozdział 3. Budowa strony WWW (21)

  • Podstawy nawigacji (21)
  • Projektowanie nawigacji (22)
    • StaÅ‚a nawigacja (23)
    • Menu narzÄ™dziowe (23)
    • Punkty startowe (24)
    • JesteÅ› tutaj (24)
    • Problemy z rozwijanym menu (26)
    • Åšcieżka nawigacyjna (Å›cieżka powrotu, Å›cieżka okruszków) (28)
  • Projektowanie wyszukiwarki (29)
  • Podsumowanie (30)

Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31)

  • Efektywne linki (31)
  • Konstruktywne komunikaty (32)
  • Strona 404 (33)
  • Efektywne pisanie dla internetu (35)
  • Budowanie zaufania do serwisu (36)
  • Podsumowanie (38)

Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39)

  • Czego chcÄ… użytkownicy serwisów korporacyjnych? (39)
  • Nie przegap okazji (40)
  • Formularze (40)
  • Projektowanie strony głównej serwisu korporacyjnego (42)
    • Co musi znaleźć siÄ™ na stronie głównej? (42)
    • Jakie problemy napotkasz, projektujÄ…c stronÄ™ głównÄ…? (43)
    • ZwiÄ™kszanie iloÅ›ci informacji (44)
    • Efekty najazdu (44)
  • Szybkość Å‚adowania siÄ™ stron (46)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 6. E-commerce (47)

  • Co nie jest sklepem i czy to źle? (48)
  • Zanim zaczniesz mierzyć e-commerce - skuteczność i efektywność (50)
  • Współczynnik porzuceÅ„ koszyka i inne mierniki (51)
  • Jak zarabiać, gdy towar jest niedostÄ™pny? (53)
  • Zaufanie użytkowników do sklepu (53)
  • Emocje jeszcze nie klienta (54)
  • Innowacje (61)
    • Kreatywność nie jest przeznaczona dla nielicznych! (63)
    • Wysoka inteligencja nie jest wyznacznikiem kreatywnoÅ›ci (63)
    • Wiek nie gra roli (63)
    • Da siÄ™ zwiÄ™kszyć poziom kreatywnoÅ›ci (64)
    • Presja czasu zabija kreatywność, ale... nie zawsze (64)
    • PieniÄ…dze nie zmuszajÄ… do twórczego myÅ›lenia (64)
    • Kreatywność to pochodna optymizmu (64)
    • Warto zaszaleć! (65)
    • Wyraźna struktura sprzyja kreatywnoÅ›ci (65)
    • Współpraca w zespole dziaÅ‚a lepiej niż współzawodnictwo (65)
    • Jak pracujÄ… kreatywne firmy? (66)
  • Innowacje w e-biznesie (67)
  • Systemowe podejÅ›cie do rozwoju (71)
  • Podsumowanie (72)

Rozdział 7. Reklama internetowa (73)

  • Reklama, która nie irytuje (73)
  • Mów wtedy, gdy chcÄ… sÅ‚uchać (74)
  • WiÄ™cej czy mniej? (74)
  • Banner blindness i inne plagi (79)
  • Landing pages (80)
  • Wypalanie siÄ™ bannera (81)
  • Reklama z zewnÄ…trz (81)
  • Public relations i word of mouth (82)
  • Co jeszcze? (89)
  • Podsumowanie (89)

Rozdział 8. User-centered design (91)

  • Podsumowanie (96)

Rozdział 9. Badanie usability (97)

  • Dlaczego należy badać i testować? (97)
  • Testy użytecznoÅ›ci a testy grupowe (97)
  • Ocena heurystyczna (98)
  • Lista kontrolna (98)
  • Badania eye-tracking (98)
  • Statystyki ruchu w serwisie (100)
  • Badania z użytkownikami (testy z użytkownikami) (101)
    • Harmonogram testów z użytkownikami (102)
  • Testowanie (prawie) gotowego serwisu (103)
  • Podsumowanie (104)

Rozdział 10. Prototypowanie (105)

  • Jak stworzyć dobry prototyp? (105)
    • Analiza kontekstu użytkowania (105)
    • Sortowanie kart (106)
    • Persony (106)
  • Scenariusze użycia i diagramy przejść (106)
  • Struktura serwisu (108)
  • Architektura informacji (110)
  • Makiety funkcjonalne (110)
    • Test Kruga (110)
  • Dokumentacja produkcyjna (112)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115)

  • Zgodność kodu ze standardami (116)
  • Czas Å‚adowania (116)
    • DostÄ™pność serwisu (117)
  • Czytelność i przejrzystość (118)
  • Niezależność od przeglÄ…darki (118)
  • Zepsute linki (119)
  • Podsumowanie (120)

Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123)

  • Less is more (123)
  • Zdradliwa Captcha (125)
  • Zaangażowanie użytkowników (126)
  • Flash to zÅ‚o (128)
    • Jak pogodzić multimedia i Flash z wytycznymi usability? (131)
  • Dobre rady zawsze w cenie (132)
  • Podsumowanie (133)

Rozdział 13. Zakończenie (135)

Skorowidz (137)

Dodaj do koszyka Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.