reklama - zainteresowany?

Unity i C#. Podstawy programowania gier - Helion

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
stron: 150, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 27,75 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,25 zł)

Dodaj do koszyka Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tagi: C# - Programowanie | Inne | Inne - Programowanie | Unity

ZdobÄ…dź pracÄ™ marzeÅ„ — zostaÅ„ programistÄ… Unity!

  • Poznaj Å›rodowisko pracy
  • Naucz siÄ™ tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

JeÅ›li marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz siÄ™, że nie uda Ci siÄ™ opanować sztuki programowania, przekonaj siÄ™, że to wcale nie jest takie trudne! DziÄ™ki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w Å›wiat tworzenia gier komputerowych za pomocÄ… jÄ™zyka C# w Å›rodowisku Unity. Szybko siÄ™ dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbÄ™dne podstawy. Za sprawÄ… dobrze przemyÅ›lanych lekcji osiÄ…gniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwiÄ… Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — wÅ‚aÅ›nie tak nauczysz siÄ™ Unity!

  • Instalacja i przeglÄ…d Å›rodowiska pracy
  • Podstawowe operacje i komponenty Unity
  • Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
  • Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
  • Podstawy programowania w jÄ™zyku C#
  • Typy danych i konstrukcje programistyczne
  • Debugowanie programu i używanie zewnÄ™trznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!


Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Dodaj do koszyka Unity i C#. Podstawy programowania gier

 

Osoby które kupowały "Unity i C#. Podstawy programowania gier", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiÄ…zywać zÅ‚ożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka Unity i C#. Podstawy programowania gier

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Unity i C#. Podstawy programowania gier

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.