Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Helion
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2035-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-02-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 37,00 zł
ISBN: 978-83-283-2035-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-02-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 37,00 zł
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe majÄ… siÄ™ do tych tradycyjnych jak maÅ‚e firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzÄ™dzia szybkie, bezpoÅ›rednie i pozbawione zadÄ™cia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracujÄ… dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamÄ™... Ale masz jednÄ…, zasadniczÄ… przewagÄ™ nad wielkÄ… korporacjÄ…, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteÅ› elastyczny! Nowe pomysÅ‚y wdrażasz zaraz po tym, jak pojawiÄ… siÄ™ w Twojej gÅ‚owie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczÄ™stować go herbatÄ…, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.JesteÅ› blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasujÄ…. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjÄ™ciami umieszczonymi na PintereÅ›cie i Instagramie. ZaproÅ› ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tÄ™ dziaÅ‚alność fortuny, bo tu liczÄ… siÄ™ Twój czas i zaangażowanie, nie pieniÄ…dze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanaÅ‚y, dlaczego tak niewiele firm umiejÄ™tnie z nich korzysta? Liczne firmy sÄ… w nich obecne, ale nie znajÄ… ich możliwoÅ›ci. Nie majÄ… pojÄ™cia, jak spektakularne efekty mogÄ… uzyskać, jeÅ›li tylko okieÅ‚znajÄ… ich moc.
BÄ…dź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce Å›wiatem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i zmuÅ› je do tego, by dla Ciebie pracowaÅ‚y!
Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw -- spis treści
Wstęp (5)
RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (13)
- Dziki Zachód (14)
- Social jest stary! (17)
- 1, 2, 3, internet (18)
- Człowiek jest najważniejszy (21)
- Nowe media dla nowego człowieka (23)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
- Social media - co jest czym? (27)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
- Marketing pod strzechy! (30)
- Najtrudniejszy1 (31)
- Komputer czy jabłko? (32)
- Naszą siłą będzie treść (32)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? (34)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
- Facebook (59)
- Twitter (84)
- YouTube i wideo (100)
- Blogosfera (116)
- Visual content (135)
- Mobile (150)
- Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dla profesjonalistów (163)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
- So-lo-mo (181)
- Hipsteryzacja (182)
- Internet rzeczy (184)
- Social biznes (185)
Podziękowania (189)