reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Helion

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2035-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-02-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe majÄ… siÄ™ do tych tradycyjnych jak maÅ‚e firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzÄ™dzia szybkie, bezpoÅ›rednie i pozbawione zadÄ™cia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracujÄ… dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamÄ™... Ale masz jednÄ…, zasadniczÄ… przewagÄ™ nad wielkÄ… korporacjÄ…, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteÅ› elastyczny! Nowe pomysÅ‚y wdrażasz zaraz po tym, jak pojawiÄ… siÄ™ w Twojej gÅ‚owie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczÄ™stować go herbatÄ…, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

JesteÅ› blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasujÄ…. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjÄ™ciami umieszczonymi na PintereÅ›cie i Instagramie. ZaproÅ› ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tÄ™ dziaÅ‚alność fortuny, bo tu liczÄ… siÄ™ Twój czas i zaangażowanie, nie pieniÄ…dze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanaÅ‚y, dlaczego tak niewiele firm umiejÄ™tnie z nich korzysta? Liczne firmy sÄ… w nich obecne, ale nie znajÄ… ich możliwoÅ›ci. Nie majÄ… pojÄ™cia, jak spektakularne efekty mogÄ… uzyskać, jeÅ›li tylko okieÅ‚znajÄ… ich moc.
BÄ…dź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rzÄ…dzÄ…ce Å›wiatem mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i zmuÅ› je do tego, by dla Ciebie pracowaÅ‚y!

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw -- spis treści

Wstęp (5)

RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (13)

  • Dziki Zachód (14)
  • Social jest stary! (17)
  • 1, 2, 3, internet (18)
  • CzÅ‚owiek jest najważniejszy (21)
  • Nowe media dla nowego czÅ‚owieka (23)
  • Nowe media (nie) sÄ… bezpÅ‚atne! (25)
  • Nie ma CiÄ™ w socialu, to znaczy, że i tak jesteÅ› w sieci (26)
  • Social media - co jest czym? (27)

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)

  • Marketing pod strzechy! (30)
  • Najtrudniejszy1 (31)
  • Komputer czy jabÅ‚ko? (32)
  • NaszÄ… siÅ‚Ä… bÄ™dzie treść (32)
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? (34)
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
  • ObsÅ‚uga klienta w social mediach - jak prowadzić jÄ… efektywnie? (48)

Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)

  • Facebook (59)
  • Twitter (84)
  • YouTube i wideo (100)
  • Blogosfera (116)
  • Visual content (135)
  • Mobile (150)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dla profesjonalistów (163)

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)

  • So-lo-mo (181)
  • Hipsteryzacja (182)
  • Internet rzeczy (184)
  • Social biznes (185)

Podziękowania (189)

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.