Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III - Helion
ISBN: 978-83-283-7026-5
stron: 280, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)
Åšwiat, w którym pewna jest tylko zmiana
Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - sÄ… już z nami tak dÅ‚ugo, że niemal wszyscy zdążyliÅ›my siÄ™ do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykÅ‚y element naszej codziennoÅ›ci. Wszyscy, a wiÄ™c także przedsiÄ™biorcy. WydawaÅ‚oby siÄ™ wiÄ™c, że każdy z nas potrafi z nich w wiÄ™kszym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich dziaÅ‚ania, znamy ich możliwoÅ›ci i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobÄ… niosÄ…. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykÅ‚adowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje siÄ™, że jednak niekoniecznie tak jest.
Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników dziaÅ‚ów marketingu i PR mniejszych i wiÄ™kszych przedsiÄ™biorstw wciąż nie porusza siÄ™ swobodnie w zauÅ‚kach rozlegÅ‚ego Å›wiata mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. I nic w tym dziwnego - ten Å›wiat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rÄ™kÄ™ na pulsie, nieustannie siÄ™ doksztaÅ‚cać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by siÄ™ rozwijać jako social media ninja, ale po to, by siÄ™ w nich móc w miarÄ™ swobodnie, a wiÄ™c i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Å»ukowski wÅ‚aÅ›nie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swojÄ… najÅ›wieższÄ…, najlepszÄ… wiedzÄ… zawsze siÄ™ chÄ™tnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.
Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III -- spis treści
Wstęp 7
RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych 19
- Dziki Zachód 20
- Social jest stary! 23
- 1, 2, 3, internet 25
- Człowiek jest najważniejszy 29
- Nowe media dla nowego człowieka 33
- Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
- Social media - co jest czym? 37
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39
- Marketing pod strzechy! 42
- Najtrudniejszy... 43
- Komputer czy jabłko? 44
- Naszą siłą będzie treść 45
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? 47
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64
Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77
- Facebook 78
- Facebook Messenger 117
- Twitter 125
- YouTube 143
- Blogosfera, a może influencer marketing? 167
- Mikroinfluencerzy 189
- Visual content 192
- LinkedIn 227
- Przydatne narzędzia socialowca 241
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249
- So-lo-mo 250
- Hipsteryzacja 251
- Internet rzeczy 252
- Social biznes 254
- Social selling 257
- Społeczna odpowiedzialność 259
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263
- Mniej stocka, więcej życia 264
- Mniejszość też ma znaczenie? 266
- Treść - klucz do serc i umysÅ‚ów 268
- DÅ‚ugi ogon nadaje ton 270
- Każdy z nas jest medium 272
- Pandemiczne postscriptum 275
Podziękowania 279