reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III - Helion

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-7026-5
stron: 280, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,85 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-17,15 zł)

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Åšwiat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - sÄ… już z nami tak dÅ‚ugo, że niemal wszyscy zdążyliÅ›my siÄ™ do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykÅ‚y element naszej codziennoÅ›ci. Wszyscy, a wiÄ™c także przedsiÄ™biorcy. WydawaÅ‚oby siÄ™ wiÄ™c, że każdy z nas potrafi z nich w wiÄ™kszym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich dziaÅ‚ania, znamy ich możliwoÅ›ci i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobÄ… niosÄ…. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykÅ‚adowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje siÄ™, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników dziaÅ‚ów marketingu i PR mniejszych i wiÄ™kszych przedsiÄ™biorstw wciąż nie porusza siÄ™ swobodnie w zauÅ‚kach rozlegÅ‚ego Å›wiata mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. I nic w tym dziwnego - ten Å›wiat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rÄ™kÄ™ na pulsie, nieustannie siÄ™ doksztaÅ‚cać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by siÄ™ rozwijać jako social media ninja, ale po to, by siÄ™ w nich móc w miarÄ™ swobodnie, a wiÄ™c i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Å»ukowski wÅ‚aÅ›nie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swojÄ… najÅ›wieższÄ…, najlepszÄ… wiedzÄ… zawsze siÄ™ chÄ™tnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Spis treści

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III -- spis treści

 

Wstęp 7

 

RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych 19

  • Dziki Zachód 20
  • Social jest stary! 23
  • 1, 2, 3, internet 25
  • CzÅ‚owiek jest najważniejszy 29
  • Nowe media dla nowego czÅ‚owieka 33
  • Nowe media (nie) sÄ… bezpÅ‚atne! 34
  • Nie ma CiÄ™ w socialu, to znaczy, że i tak jesteÅ› w sieci 36
  • Social media - co jest czym? 37

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39

  • Marketing pod strzechy! 42
  • Najtrudniejszy... 43
  • Komputer czy jabÅ‚ko? 44
  • NaszÄ… siÅ‚Ä… bÄ™dzie treść 45
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? 47
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
  • ObsÅ‚uga klienta w social mediach - jak prowadzić jÄ… efektywnie? 64

Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77

  • Facebook 78
  • Facebook Messenger 117
  • Twitter 125
  • YouTube 143
  • Blogosfera, a może influencer marketing? 167
  • Mikroinfluencerzy 189
  • Visual content 192
  • LinkedIn 227
  • Przydatne narzÄ™dzia socialowca 241

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249

  • So-lo-mo 250
  • Hipsteryzacja 251
  • Internet rzeczy 252
  • Social biznes 254
  • Social selling 257
  • SpoÅ‚eczna odpowiedzialność 259

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263

  • Mniej stocka, wiÄ™cej życia 264
  • Mniejszość też ma znaczenie? 266
  • Treść - klucz do serc i umysÅ‚ów 268
  • DÅ‚ugi ogon nadaje ton 270
  • Każdy z nas jest medium 272
  • Pandemiczne postscriptum 275

Podziękowania 279

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.