reklama - zainteresowany?

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - Helion

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
stron: 256, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-04-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Czy da siÄ™ rozwijać biznes bez social mediów?

DwadzieÅ›cia lat temu nie istniaÅ‚y. Dziesięć lat temu przedsiÄ™biorcy korzystali z nich sporadycznie. DziÅ› prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanaÅ‚u w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje siÄ™ powoli nie wyborem, ale koniecznoÅ›ciÄ… dla każdej firmy, której klienci życzÄ… sobie mieć z niÄ… staÅ‚y kontakt. WiÄ™cej - firmy niewyrażajÄ…ce gotowoÅ›ci do takiego kontaktu narażajÄ… siÄ™ na to, że klient siÄ™ od nich odwróci. Ludzie nie spÄ™dzajÄ… dziÅ› wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukajÄ… w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. JeÅ›li szybko nie znajdÄ… tam pożądanej informacji, pójdÄ… do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. DziÅ› trzeba siÄ™ w nich poruszać bardzo Å›wiadomie, zdawać sobie sprawÄ™ z tego, jakie cele chce siÄ™ za ich poÅ›rednictwem osiÄ…gać - zwiÄ™kszyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiÄ…gnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

JeÅ›li wÅ‚aÅ›nie zakÅ‚adasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeÅ›li już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna siÄ™ stać TwojÄ… lekturÄ… do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostÄ™pnych w poszczególnych kanaÅ‚ach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysÅ‚ów na dziaÅ‚anie. Dowiesz siÄ™ z niej, jak przygotować kampaniÄ™ skrojonÄ… idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w ogóle powstaÅ‚y - do czÅ‚owieka. DziÄ™ki lekturze dowiesz siÄ™, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprzÄ…c social media do rozwijania Twoich pomysÅ‚ów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazjÄ™.

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Spis treści

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II -- spis treści

Wstęp (7)

RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (15)

  • Dziki Zachód (16)
  • Social jest stary! (19)
  • 1, 2, 3, internet (20)
  • CzÅ‚owiek jest najważniejszy (24)
  • Nowe media dla nowego czÅ‚owieka (27)
  • Nowe media (nie) sÄ… bezpÅ‚atne! (28)
  • Nie ma CiÄ™ w socialu, to znaczy, że i tak jesteÅ› w sieci (30)
  • Social media - co jest czym? (31)

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

  • Marketing pod strzechy! (36)
  • Najtrudniejszy1 (37)
  • Komputer czy jabÅ‚ko? (38)
  • NaszÄ… siÅ‚Ä… bÄ™dzie treść (39)
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? (41)
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
  • ObsÅ‚uga klienta w social mediach - jak prowadzić jÄ… efektywnie? (57)

Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

  • Facebook (70)
  • Facebook Messenger (106)
  • Twitter (114)
  • YouTube (132)
  • Blogosfera (154)
  • Mikroinfluencerzy (174)
  • Visual content (176)
  • LinkedIn (203)
  • Przydatne narzÄ™dzia socialowca (217)

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

  • So-lo-mo (226)
  • Hipsteryzacja (227)
  • Internet rzeczy (228)
  • Social biznes (229)
  • Social selling (232)
  • SpoÅ‚eczna odpowiedzialność (234)

RozdziaÅ‚ 5. #czÅ‚owiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

  • Mniej stocka, wiÄ™cej życia (238)
  • Mniejszość też ma znaczenie? (240)
  • Treść - klucz do serc i umysÅ‚ów (242)
  • DÅ‚ugi ogon nadaje ton (244)
  • Każdy z nas jest medium (246)

Podziękowania (251)

Dodaj do koszyka Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.