Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - Helion
ISBN: 978-83-283-4224-8
stron: 256, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-04-03
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Czy da siÄ™ rozwijać biznes bez social mediów?
DwadzieÅ›cia lat temu nie istniaÅ‚y. Dziesięć lat temu przedsiÄ™biorcy korzystali z nich sporadycznie. DziÅ› prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanaÅ‚u w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje siÄ™ powoli nie wyborem, ale koniecznoÅ›ciÄ… dla każdej firmy, której klienci życzÄ… sobie mieć z niÄ… staÅ‚y kontakt. WiÄ™cej - firmy niewyrażajÄ…ce gotowoÅ›ci do takiego kontaktu narażajÄ… siÄ™ na to, że klient siÄ™ od nich odwróci. Ludzie nie spÄ™dzajÄ… dziÅ› wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukajÄ… w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. JeÅ›li szybko nie znajdÄ… tam pożądanej informacji, pójdÄ… do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. DziÅ› trzeba siÄ™ w nich poruszać bardzo Å›wiadomie, zdawać sobie sprawÄ™ z tego, jakie cele chce siÄ™ za ich poÅ›rednictwem osiÄ…gać - zwiÄ™kszyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiÄ…gnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
JeÅ›li wÅ‚aÅ›nie zakÅ‚adasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeÅ›li już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna siÄ™ stać TwojÄ… lekturÄ… do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostÄ™pnych w poszczególnych kanaÅ‚ach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysÅ‚ów na dziaÅ‚anie. Dowiesz siÄ™ z niej, jak przygotować kampaniÄ™ skrojonÄ… idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w ogóle powstaÅ‚y - do czÅ‚owieka. DziÄ™ki lekturze dowiesz siÄ™, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprzÄ…c social media do rozwijania Twoich pomysÅ‚ów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazjÄ™.
Osoby które kupowały "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II -- spis treści
Wstęp (7)
RozdziaÅ‚ 1. Panorama mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (15)
- Dziki Zachód (16)
- Social jest stary! (19)
- 1, 2, 3, internet (20)
- Człowiek jest najważniejszy (24)
- Nowe media dla nowego człowieka (27)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
- Social media - co jest czym? (31)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)
- Marketing pod strzechy! (36)
- Najtrudniejszy1 (37)
- Komputer czy jabłko? (38)
- Naszą siłą będzie treść (39)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie sÄ… moi odbiorcy? (41)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (45)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (57)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)
- Facebook (70)
- Facebook Messenger (106)
- Twitter (114)
- YouTube (132)
- Blogosfera (154)
- Mikroinfluencerzy (174)
- Visual content (176)
- LinkedIn (203)
- Przydatne narzędzia socialowca (217)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)
- So-lo-mo (226)
- Hipsteryzacja (227)
- Internet rzeczy (228)
- Social biznes (229)
- Social selling (232)
- Społeczna odpowiedzialność (234)
RozdziaÅ‚ 5. #czÅ‚owiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)
- Mniej stocka, więcej życia (238)
- Mniejszość też ma znaczenie? (240)
- Treść - klucz do serc i umysÅ‚ów (242)
- DÅ‚ugi ogon nadaje ton (244)
- Każdy z nas jest medium (246)
Podziękowania (251)