reklama - zainteresowany?

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - Helion

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
ebook
Autor: Michael Hyatt
Tytuł oryginału: Platform: Get Noticed in a Noisy World
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-246-6300-2
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2013-10-31
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Tagi: E-biznes | Social Media

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów „New York Timesa”



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD,
prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.

Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?

Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!

Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.



Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.

Dodaj do koszyka Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

 

Osoby które kupowały "Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Spis treści

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku eBook -- spis treści

  • Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)

CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)

  • 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
  • 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
  • 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
  • 4. Uwaga na przeszkody (40)
  • 5. Nie gódź się na mizerię (42)
  • 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
  • 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)

CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)

  • 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
  • 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
  • 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
  • 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
  • 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
  • 13. Skompletuj załogę (75)
  • 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
  • 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
  • 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)

CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)

  • 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
  • 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
  • 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
  • 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
  • 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
  • 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
  • 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
  • 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
  • 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
  • 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
  • 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
  • 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
  • 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
  • 30. Opracowanie stron docelowych (150)
  • 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
  • 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)

CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)

  • 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
  • 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
  • 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
  • 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
  • 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
  • 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
  • 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
  • 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
  • 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
  • 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
  • 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
  • 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
  • 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
  • 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
  • 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
  • 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
  • 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
  • 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
  • 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)

CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)

  • 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
  • 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
  • 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
  • 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
  • 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
  • 57. Monitoruj swoją markę (262)
  • 58. Broń swojego wizerunku (265)
  • 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
  • 60. Zarabianie na blogu (275)
  • WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)

  • DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
  • DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
  • Zasoby (291)
  • Podziękowania (295)
  • O autorze (297)
  • Skontaktuj się z autorem (299)

Dodaj do koszyka Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.