Turbo Pascal. Programowanie - Helion
ISBN: 83-86718-40-4
stron: 136, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 1996-08-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 10,50 zł
Jak wiesz, sam komputer jest jedynie zbiorem dość skomplikowanych układów elektronicznych, które same z siebie nie są w stanie wykonać jakiejkolwiek znaczącej operacji. Jego "inteligencja" bierze się w całości z wiedzy, którą przekazali mu programiści w postaci odpowiedniego oprogramowania. Niniejsza książka wprowadzi Cię w fascynujący świat programowania w Turbo Pascalu.
- Co to jest Problem, Metoda, Algorytm, Implementacja, Zdrowy rozsądek...?
- Jak korzystać z edytora Turbo Pascala?
- Od czego zacząć, czyli jak obliczyć pole koła za pomocą komputera?
- Czym się różni łańcuch od liczby rzeczywistej?
- Do czego służy instrukcja warunkowa?
- Jak rozwiązać dowolne równanie?
- Co się kryje pod tajemniczymi nazwami: funkcje i procedury?
- Do czego służą tablice, a do czego pętle?
- Jak zapisywać dane w pliku na dysku?
- Jak tworzyć i korzystać z modułów bibliotecznych?
- Jak uruchamiać "oporne" programy?
Szkoda czasu, żeby przegryzać się przez opasłe tomiska, aby nauczyć się podstaw programowania. Rozpocznij od tej krótkiej, ale niezwykle treściwej książki, dzięki której programowanie stanie się szybkie, łatwe i przyjemne...
Osoby które kupowały "Turbo Pascal. Programowanie", wybierały także:
- Od matematyki do programowania. Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien 69,00 zł, (34,50 zł -50%)
- Turbo Pascal. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami 19,90 zł, (9,95 zł -50%)
- Od matematyki do programowania. Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien 69,00 zł, (41,40 zł -40%)
- Wstęp do programowania z przykładami w Turbo Pascalu 109,00 zł, (65,40 zł -40%)
- Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III 29,00 zł, (21,75 zł -25%)
Spis treści
Turbo Pascal. Programowanie -- spis treści
- Po co mi programowanie?
- Co to jest programowanie?
- Jak to się robi naprawdę?
Problem
Metoda
Algorytm
Projekt
Implementacja
Uruchomienie
Zdrowy rozsądek
- Narzędzie
Zaawansowane funkcje edytora
- Pierwszy program
- Nic nie jest doskonałe...
- Ulepszamy dalej
- Wyrażenia
- Instrukcja warunkowa
- Rozwiązujemy dowolne równanie
- Funkcje i procedury
- Jak program porozumiewa się z funkcją?
- Programowanie na poważnie
- Typy strukturalne, czyli jak przechować więcej danych
- Struktura programu
- Typy i stałe
- Do dzieła!
- Pliki, czyli jak uchronić dane przed zgubą
- Łańcuchy
- Więcej pamięci!
- Pożyteczne drobiazgi, czyli moduły biblioteczne
- Moduły własne
- Jak uruchamiać oporne programy
- Literatura