reklama - zainteresowany?

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych - Helion

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych
ebook
Autor: David J. Bland, Alexander Osterwalder
Tytuł oryginału: Testing Business Ideas
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-6802-6
stron: 346, Format: ebook
Data wydania: 0000-00-00
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,50 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-44,50 zł)

Dodaj do koszyka Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Tagi: E-biznes | Kompetencje osobiste | Start-up

Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysÅ‚ w życie. Choćby w teorii wydawaÅ‚ siÄ™ najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj!

Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej

  • Specjalnie dla innowatorów z korporacji, zaÅ‚ożycieli start-upów i przedsiÄ™biorców
  • OdwoÅ‚uje siÄ™ do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup
  • Zawiera niesamowitÄ…, rozbudowanÄ… bibliotekÄ™ technik szybkich eksperymentów

Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą mistrzowskiej metodologii!

SpoÅ›ród milionów Å›miaÅ‚ych idei zaledwie niewielka część przynosi imponujÄ…cy sukces, sÅ‚awÄ™ i wielkie pieniÄ…dze. PozostaÅ‚e odchodzÄ… w niepamięć. W bestsellerze Tworzenie modeli biznesowych opisano rewolucyjne narzÄ™dzia pracy dla wizjonerów. Książka zawiera techniki skutecznej weryfikacji trafnoÅ›ci pomysÅ‚u na biznes i wyjaÅ›nia caÅ‚y proces testowania, poczÄ…wszy od zaplanowania pierwszego eksperymentu. Dowiesz siÄ™ z niej także, jak ksztaÅ‚tować pożądane postawy zespoÅ‚u: wypracujesz jÄ™zyk i ceremoniaÅ‚ organizacji nastawionej na eksperyment.

Najwyższy czas przestać ograniczać się do opinii i zdobyć niepodważalne dane!

A zatem pojawił pomysł i jest szansa na sukces. Być może w przeszłości udało Ci się dokonać kilku niezłych wdrożeń. Teraz jednak chcesz wejść na wyższy poziom i nauczyć się testować pomysły, aby uniknąć oczywistych porażek. W tej książce znajdziesz najnowsze skuteczne rozwiązania praktyczne, oparte na sprawdzonych koncepcjach Steve'a Blanka: metodologiach Customer Development oraz "w teren!".

Koniec z utartymi schematami i przestarzałymi rozwiązaniami!

Skorzystaj z wiedzy i doÅ›wiadczenia najsÅ‚ynniejszych praktyków i strategów tej dziedziny, aby nauczyć siÄ™ stosowania niezwykÅ‚ych technik eksperymentów! Przed TobÄ… nowoczesny przewodnik po Å›wiecie szybkich testów, dziÄ™ki którym znajdziesz drogÄ™ do dziaÅ‚alnoÅ›ci na dużą skalÄ™. Wybieraj spoÅ›ród 44 praktycznych testów, z których każdy może przynieść Ci niemaÅ‚y dochód!

Do dzieła! Przetestuj, zanim wdrożysz!

  • PrzystÄ™pnie podana praktyczna i potrzebna wiedza
  • Liczne Å‚atwe do zapamiÄ™tania rysunki i schematy
  • RozszerzajÄ…ce biznesowÄ… Å›wiadomość przykÅ‚ady i komentarze

Dodaj do koszyka Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

 

Osoby które kupowały "Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Spis treści

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych eBook -- spis treści

CZĘŚĆ I. Projektowanie

  • 1.1. Dobór zespoÅ‚u (3)
  • 1.2. FormuÅ‚owanie pomysÅ‚u (15)

CZĘŚĆ II. Testowanie

  • 2.1. Hipoteza (27)
  • 2.2. Eksperyment (41)
  • 2.3. Wnioski (49)
  • 2.4. Decyzja (59)
  • 2.5. ZarzÄ…dzanie (65)

CZĘŚĆ III. Eksperymenty

  • 3.1. Wybór eksperymentu (91)
  • 3.2. Rozpoznanie (101)
  • 3.3. Potwierdzenie informacji (231)

CZĘŚĆ IV. Nastawienie

  • 4.1. Na co uważać podczas realizacji eksperymentu? (313)
  • 4.2. Rola lidera w dziaÅ‚alnoÅ›ci eksperymentalnej (317)
  • 4.3. Organizacja nastawiona na eksperymenty (323)

Posłowie (329)

Dodaj do koszyka Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.