reklama - zainteresowany?

Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy - Helion

Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy
mp3
Autor: Andrzej Jeznach, współpraca Wojciech Eichelberger
ISBN: 978-83-283-4628-4
stron: 224, Format: mp3
Data wydania: 2018-07-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)

Dodaj do koszyka Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami IT

Jak naprawdÄ™ wyglÄ…da zarzÄ…dzanie bez zarzÄ…dzania

Turkusowy model kierowania organizacjÄ…, o którym mowa w tytule tej książki, to taki, w którym nie ma hierarchii wÅ‚adzy, a miejsce wydawania poleceÅ„ zajmuje podejmowanie samodzielnych decyzji. Odbywa siÄ™ to wedÅ‚ug nastÄ™pujÄ…cej zasady: każdy może podjąć każdÄ… decyzjÄ™, jeżeli weźmie za niÄ… odpowiedzialność i nikt nie zgÅ‚osi stanowczego weta. Sam termin oraz reguÅ‚y, zgodnie z którymi dziaÅ‚a "turkusowa organizacja", zaproponowaÅ‚ i opisaÅ‚ Frederic Laloux w sÅ‚ynnej książce Pracować inaczej. StaÅ‚a siÄ™ ona kamieniem, który poruszyÅ‚ lawinÄ™ - przez Å›wiat biznesu przetacza siÄ™ wÅ‚aÅ›nie turkusowa rewolucja.

Wszystko piÄ™knie. Åšwietnie, że sÄ… organizacje, w których pracownikom daje siÄ™ tak wiele swobody i zaufania. Z pewnoÅ›ciÄ… czujÄ… siÄ™ oni dziÄ™ki temu bardziej speÅ‚nieni. Tylko co z samÄ… firmÄ…? Co z jej wynikami ekonomicznymi? Czy ten model sprawdza siÄ™ także dla pracodawcy?

Książka, którÄ… czytelnik trzyma w rÄ™ku, jest bardzo rzadkim przykÅ‚adem "dziennika budowy" turkusowej firmy. Andrzej Jeznach dzieli siÄ™ z czytelnikami swoimi doÅ›wiadczeniami i refleksjami z przebytej drogi. Autor pisze nie tylko o sukcesach, ale też o rozterkach i wahaniach, których przecież nigdy nie da siÄ™ uniknąć. FormuÅ‚uje przy tym wiele cennych myÅ›li, mogÄ…cych stanowić drogowskaz dla adeptów turkusowego dziaÅ‚ania.

Andrzej Jacek Blikle

Business Insider Polska o książce: Jak w biznesie uczyć siÄ™ na bÅ‚Ä™dach? Warto brać przykÅ‚ad z pilotów

Dodaj do koszyka Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

 

Osoby które kupowały "Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy", wybierały także:

  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Wieczne opóźnienie. ZarzÄ…dzanie projektami IT
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

Spis treści

Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy Audiobook -- spis treści

Przedmowa (9)

Od autora (13)

Ta firma pracuje sama (15)

Czy to ma sens? (23)

Firma nie potrzebuje zarzÄ…dcy (31)

Szef jest po to, aby decydował! (41)

Kto powinien decydować, jeśli nie szef? (47)

"Na dole" znaczy "u góry" (53)

Nie chodzi o delegowanie obowiÄ…zków - przekaż caÅ‚Ä… wÅ‚adzÄ™ (57)

Dokąd dążymy? Demokracja partnerska (69)

Czasy się zmieniają, ludzie także (81)

Sens i młodzi ludzie (85)

Sens - fundament działania firmy (97)

Sens jako idea wspólna - tÄ™cza sensu (105)

Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem (115)

Mój pracownik - mój konkurent? (119)

Dlaczego pracownicy zmieniajÄ… pracodawcÄ™? (123)

Jak znaleźć dobrych ludzi? (127)

Prywatne życie pracowników - temat tabu? (133)

Konflikt pokoleń (137)

Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo (143)

Czy można żyć bez budżetu i planowania? (153)

ZarzÄ…dzanie przez cele (MBO) - sól ziemi czy sól w oku? (159)

Przywództwo przez sens (169)

Sprawiedliwa płaca (181)

Czy idea turkusowej firmy zwycięży? (191)

Posłowie (197)

Spis przypisów (217)

Dodaj do koszyka Szef, który ma czas. Ewolucja zarządzania - dziennik budowy turkusowej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.