reklama - zainteresowany?

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone - Helion

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
Autor: Grzegorz Kubera
ISBN: 978-83-283-6478-3
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2021-02-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Tagi: E-biznes | Start-up

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!

Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawiÅ‚ siÄ™ po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzowaÅ‚ Å›wiat. Wówczas do tej kategorii zaliczaÅ‚o siÄ™ czterdzieÅ›ci firm. DziÅ› stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzÄ…cych siÄ™ przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzajÄ… wyobraźniÄ™ i marzenia biznesowych wizjonerów na caÅ‚ym Å›wiecie, wciąż pozostajÄ… tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu.

Ta książka jest adresowana wÅ‚aÅ›nie do Ciebie. Bo masz pomysÅ‚ i czujesz, że mógÅ‚byÅ› go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzÄ… z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokóÅ‚ siebie zespóÅ‚ projektowy. Bo wierzysz w siÅ‚Ä™ idei, ciężkÄ… pracÄ™, skuteczność uporu i w to, że na koÅ„cu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którÄ… pozna caÅ‚y technologiczny Å›wiat, wdziÄ™czność korzystajÄ…cych z niej ludzi i pieniÄ…dze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A wÅ‚aÅ›ciwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo siÄ™ dowiedzieć, miÄ™dzy innymi:

  • Czym charakteryzujÄ… siÄ™ najwiÄ™ksze jednorożce i w czym warto je naÅ›ladować
  • O czym trzeba pamiÄ™tać przy budowaniu jednorożca
  • Gdzie szukać sprzymierzeÅ„ców na trudnej drodze do sukcesu i pieniÄ™dzy
  • Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać
  • Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzÄ™dzia sÄ… do tego niezbÄ™dne

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone -- spis treści

 

Wprowadzenie 7

 

Wprowadzenie DO WYDANIA II 11

  • Uwierz w siebie, ale zejdź na ziemiÄ™ 12

CZĘŚĆ I. WIEDZA I PRACA

Rozdział 1. Jednorożce istnieją 15

  • Nie liczÄ… siÄ™ zasoby, tylko zaradność 15
  • Narodziny jednorożców 17
  • Å»yj w przyszÅ‚oÅ›ci 19
  • Wpadnij w naÅ‚óg dziaÅ‚ania 22
  • Nie zatrzymuj siÄ™ na aplikacji 23
  • Rozważ stworzenie platformy 25
  • Startup to nie zabawa 27

Rozdział 2. Motywacja do działania i szukanie problemu 31

  • Zdobywanie wiedzy w XXI wieku 31
  • Wzoruj siÄ™ na innych 33
  • Zdefiniuj swój problem 41
  • Dlaczego warto tworzyć platformy 46
  • Pora na twój startup musi być dobra idealna 51
  • Dobry biznes nie jest zÅ‚y 54
  • To jak stworzyć ten model biznesowy? 67

Rozdział 3. Nigdy nie uważaj się za eksperta 75

  • Ucz siÄ™ na czyichÅ› bÅ‚Ä™dach 75
  • BÄ…dź w czymÅ› autentycznie dobry 77
  • Zatrudniaj swoje sÅ‚aboÅ›ci 79
  • Co takiego daje wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel? 80
  • Na co trzeba uważać? 82
  • GÅ‚ówne kompetencje trzymaj w domu 83
  • Nie musisz tego znać i umieć. Ale możesz 84
  • Gdzie rozszerzać wiedzÄ™? 89
  • Wystarczy siÄ™gnąć 91

CZĘŚĆ II. EKSPERYMENTY I NARZĘDZIA

Rozdział 4. Jak wygrać z konkurencją, czyli marketing mix 95

  • OsiÄ…gnąć dużo maÅ‚ym kosztem 95
  • Do kogo skierować przekaz marketingowy? 97
  • Czego marketingowiec ci nie zdradzi 99
  • NarzÄ™dzia, narzÄ™dzia i jeszcze raz pomiary 101
  • SEO, czyli pozwól siÄ™ znaleźć 104
  • E-mail marketing, czyli z klientem "na ty" 115
  • Referral marketing, czyli "kupiÅ‚em to i polecam!" 137
  • Pozyskiwanie leadów, czyli "skÄ…d wziąć klientów" 145
  • Conversion rate optimization, czyli "poprawianie wyniku" 162
  • O wszystkim i tak zdecyduje cena 165
  • Gospodarka cyfrowa - tu rozpocznij 173

Rozdział 5. Wykorzystaj społeczność, ale zacznij od siebie 175

  • WiÄ™cej za mniej 175
  • Jak tworzyć biznes - nastawienie zaradnego przedsiÄ™biorcy 177
  • SpoÅ‚eczność w roli twojego pracownika 187
  • Czy jesteÅ› gotów na skalowanie? 199
  • VC niezbÄ™dne w tworzeniu jednorożca 209

CZĘŚĆ III. ODWAGA I SKALOWANIE

Rozdział 6. Tworzenie jednorożca 213

  • Pomówmy o pieniÄ…dzach 213
  • Jednorożec? Raczej zebra! 220
  • Ile za ile? 225
  • Istotne formalnoÅ›ci 228
  • Co zrobić z pieniÄ™dzmi? 232

RozdziaÅ‚ 7. Urojenia jednorożców 235

  • Ważna lekcja, czyli czego NIE robić 235
  • Pierwsza rzecz: koszty 238
  • Druga rzecz: uwzglÄ™dnij to, co nieoczekiwane 253
  • Trzecia rzecz: gÅ‚ównie ciężka praca, a nie "fun" 257
  • Zapraszam do wspóÅ‚pracy 261

Od autora. Wystarczy mieć rację tylko raz 263

Dodatek. Polecane źródÅ‚a i narzÄ™dzia 267

  • Newslettery 267
  • Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów 268
  • Blogi dla inwestorów i przedsiÄ™biorców 268
  • NarzÄ™dzia marketingowe, SEO, dla startupów 269
  • Zestawy startowe dla przedsiÄ™biorców 269
  • Budowanie linków SEO 269
  • Dodatkowe porady 270

Bibliografia 271

  • Część I. Wiedza i praca 271
  • Część II. Eksperymenty i narzÄ™dzia 274
  • Część III. Odwaga i skalowanie 278

Dodaj do koszyka Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.