reklama - zainteresowany?

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - Helion

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Autor: Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk
ISBN: 978-83-246-5155-9
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-09-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Tagi: E-biznes | Start-up

Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.
Paweł Tkaczyk,
autor książki Zakamarki marki
To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.
Przemysław Pająk,
redaktor naczelny Spider’s Web

Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!

  • Dowiedz siÄ™, jak realizować swoje pomysÅ‚y biznesowe
  • Naucz siÄ™ zdobywać fundusze na rozwój przedsiÄ™biorstwa
  • Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarzÄ…dzania firmÄ…
  • Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami

Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!

Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.

Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!

  • PomysÅ‚ na skuteczny e-biznes
  • Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie Å›rodków
  • Wybór odpowiedniego typu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej
  • ZarzÄ…dzanie wizerunkiem i markÄ… firmy
  • Dobór pracowników i zarzÄ…dzanie kadrami
  • PR, komunikacja i marketing
  • Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków

Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?



Kamila MikoÅ‚ajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzieÅ„ doradza firmom w planowaniu dziaÅ‚aÅ„ wizerunkowych, budowaniu Å›wiadomoÅ›ci marki oraz dziaÅ‚aniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiÅ‚owania personal shopperka i szkoleniowiec dress code’u w biznesie.

Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach.


Patroni medialni:


Dodaj do koszyka Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

 

Osoby które kupowały "Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Spis treści

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes -- spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Pomysł i jego weryfikacja (13)

  • DzieÅ„ dobry, Kolumbie (13)
  • Dlaczego zakÅ‚adam firmÄ™? (14)
  • Kim jestem? (16)
  • PomysÅ‚ a rynek (18)
  • Dla nieprzekonanych (23)
  • Weryfikacja pomysÅ‚u (24)
  • Elementy biznesplanu (27)
  • Podsumowanie (32)
  • Case study: tubyliÅ›my.pl (33)
  • Case study: ÅšwieżoPalona.pl (35)
  • Rady praktyków: Sara Blakely (37)
  • Rady praktyków: Janusz Å»ebrowski (39)

RozdziaÅ‚ 2. ŹródÅ‚a finansowania (41)

  • Kredyty i pożyczki (42)
  • Inwestor (44)
  • Fundusze inwestycyjne (45)
  • Venture capital (46)
  • Inkubatory przedsiÄ™biorczoÅ›ci (51)
  • AnioÅ‚y biznesu (53)
  • Fundusze europejskie (58)
  • Europejski Fundusz SpoÅ‚eczny i inni (61)
  • Jak zwiÄ™kszyć swoje szanse na dofinansowanie? (64)
  • Jakie dokumenty dobrze jest gromadzić, gdy ubiegamy siÄ™ o dofinansowanie? (65)
  • Sfera socjalnego otoczenia (65)
  • Podsumowanie (66)
  • Rady praktyków: Janusz Å»ebrowski (67)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (67)

Rozdział 3. Formalizacja przedsiębiorstwa (69)

  • Jednoosobowa dziaÅ‚alność gospodarcza (70)
  • SpóÅ‚ka cywilna (72)
  • SpóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… (72)
  • SpóÅ‚ka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna, czyli coÅ› dla przedsiÄ™biorców, którzy chcÄ… dziaÅ‚ać na wiÄ™kszÄ… skalÄ™ (74)
  • Plusy i minusy form dziaÅ‚alnoÅ›ci prawnej dla start-upów (76)
  • Jednoosobowa dziaÅ‚alność gospodarcza - zakÅ‚adanie firmy krok po kroku (78)
  • SpóÅ‚ka cywilna - zakÅ‚adanie firmy krok po kroku (81)
  • SpóÅ‚ka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… - zakÅ‚adanie firmy krok po kroku (82)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Wizerunek, branding i naming (87)

  • Bez wizji i misji ani rusz (87)
  • Jak ciÄ™ widzÄ…, tak ciÄ™ piszÄ… (90)
  • Nazwa rzecz Å›wiÄ™ta (95)
  • Jak zaprojektować logo? (97)
  • Pracownik, nasz bohater (100)
  • Twarz firmy w internecie (100)
  • MateriaÅ‚y marketingowe (102)
  • Podsumowanie (105)
  • Case study: YouThink.pl (106)
  • Case study: Nextur.pl (107)
  • Rady praktyków: Janusz Å»ebrowski (109)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (110)

Rozdział 5. Zasoby ludzkie (111)

  • Wszystko sami? (111)
  • Bez pasji ani rusz (113)
  • Gdzie szukać ludzi? (114)
  • Odpowiedni czÅ‚owiek, czyli kto? (116)
  • Odpowiedni pracownik, czyli kto? (119)
  • Motywacja - rzecz ważna (125)
  • Budowanie zespoÅ‚u (126)
  • Warto siÄ™ szkolić (128)
  • Podsumowanie (130)
  • Rady praktyków: Janusz Å»ebrowski (131)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (131)

Rozdział 6. Zarządzanie marketingowe (133)

  • ZarzÄ…dzanie markÄ… (133)
  • Badanie marki (134)
  • Mapa percepcji (136)
  • Wyróżnij siÄ™ lub zgiÅ„ (141)
  • Reklama dźwigniÄ… handlu (143)
  • Badanie reklamy (147)
  • Jak ustalić cenÄ™ produktu? (149)
  • Jaki model sprzedaży wybrać? (154)
  • KanaÅ‚y sprzedaży, czyli co dla nas najlepsze? (156)
  • Wizerunek marki a Å›rodki pieniężne przeznaczone na jego wzmocnienie (158)
  • Podsumowanie (160)
  • Case study: NetPress (161)
  • Case study: militaria.pl (162)
  • Rady praktyków: Janusz Å»ebrowski (163)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (164)

Rozdział 7. Public relations, komunikacja w internecie i social media (165)

  • Public relations, czyli co? (165)
  • Media relations, czyli zaprzyjaźnij siÄ™ z dziennikarzami (170)
  • Zasady przygotowania notatki prasowej (175)
  • Social media, czyli zaprzyjaźnij siÄ™ z internetem (177)
  • e-PR, czyli co? (181)
  • Jak zorganizować konferencjÄ™ prasowÄ…? (186)
  • Eventy i konferencje (188)
  • Badania i ocena dziaÅ‚aÅ„ PR na wszystkich polach (190)
  • Z etykÄ… za pan brat (195)
  • Ciekawostki (196)
  • Podsumowanie (197)
  • Case study: nagroderek.pl (197)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (199)

Rozdział 8. Reklama (201)

  • Pozycjonowanie strony WWW (201)
  • Google AdWords (204)
  • Display (205)
  • Social media (207)
  • Prasa drukowana (208)
  • Mierzenie efektywnoÅ›ci (209)
  • Na czym bazuje i jak dziaÅ‚a reklama? (210)
  • Etapy oddziaÅ‚ywania reklamy (213)
  • Co mówić w reklamie? (215)
  • Jak planować kampaniÄ™ reklamowÄ…? (217)
  • Reklama to nie promocja sprzedaży (220)
  • Ciekawostki (220)
  • Podsumowanie (221)
  • Case study: dietadukan.pl (221)
  • Case study: Lay's prosto z pieca (222)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (224)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (224)

Rozdział 9. Na zakończenie (225)

Rozdział 10. Gdzie szukać dodatkowej wiedzy? (227)

  • Książki (227)
  • Magazyny, czasopisma i gazety (228)
  • Strony WWW (228)

O autorach (231)

Dodaj do koszyka Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.