reklama - zainteresowany?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - Helion

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
ebook
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-246-7235-6
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2013-02-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Tagi: E-biznes | Social Media

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z caÅ‚ego Å›wiata, traci pozÅ‚otÄ™. Google+ nie przeÅ›cignÄ…Å‚ Facebooka, Facebook nie odniósÅ‚ spektakularnego sukcesu podczas gieÅ‚dowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno Å›wiÄ™ciÅ‚o triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzÄ…ce profile medialne dużych klientów okazujÄ… siÄ™ nie tak profesjonalne, jak miaÅ‚y być, a mniejsze firmy dziaÅ‚ajÄ… na wÅ‚asnÄ… rÄ™kÄ™ i czÄ™sto wykazujÄ… siÄ™ caÅ‚kowitym niezrozumieniem zasad obowiÄ…zujÄ…cych w marketingu relacji. Czas wÅ‚ożony w aktywność w sferze mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby baÅ„ka pÄ™kÅ‚a?

Autorka tej książki stawia tezÄ™, że jednym z powodów rozczarowania tÄ… sferÄ… jest brak możliwoÅ›ci rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, ale nie ogranicza siÄ™ do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdÄ™ pomóc Czytelnikom rozwiÄ…zać problemy wiążące siÄ™ z ich obecnoÅ›ciÄ… w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Wychodzi od podstaw. UÅ›wiadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada dziaÅ‚ania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na czÄ™sto pojawiajÄ…ce siÄ™ pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagÄ™ na narzÄ™dzia marketingowe sprawdzajÄ…ce siÄ™ w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty dziaÅ‚aÅ„ oraz jakie trendy pojawiajÄ… siÄ™ w badaniach skutecznoÅ›ci strategii SM.

 

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

 

Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Spis treści

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty eBook -- spis treści

Wprowadzenie (7)

1. Social media jako narzędzie komunikacji (15)

  • Historia social media (15)
  • Social media w biznesie (18)
  • Krajobraz social media (20)
  • Komunikacja w social media (31)
  • Użytkownicy - demografia (32)

2. Organizacja w social media (51)

  • Social media w różnych obszarach dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji (52)
  • Różne rodzaje dojrzaÅ‚oÅ›ci organizacji do social media (62)
  • Przygotowanie do obecnoÅ›ci w social media (67)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (70)
  • Social media - tylko dla firm? (75)
  • Czy social media sÄ… dla wszystkich? (79)

3. Bez planu nie ma pomiaru (85)

  • Planowanie w biznesie (86)
  • Strategia dziaÅ‚aÅ„ w social media (87)
  • Kilka warunków mierzenia skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ (91)
  • PrzykÅ‚ady dobrze zmierzonych kampanii w social media (111)

4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (117)

  • Lejek marketingowy (118)
  • Model Dona Bartholomewa (119)
  • Model Kami Huyse (123)
  • Model Jima Sterne'a (125)
  • Model Johna Lovetta (125)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (126)
  • Model Lecinskiego (130)

5. W tym szaleństwie jest metoda (135)

  • Jajko czy kura? (135)
  • Badania w strategii social media (137)
  • Metody badania social media (139)

6. Narzędzia (155)

  • NarzÄ™dzia pomocnicze (156)
  • Jak wybrać narzÄ™dzie i wspóÅ‚pracować z dostawcÄ…? (172)
  • PrzykÅ‚adowe programy mierzenia social media (175)

7. Obszar niejasności (181)

  • Aspekty etyczne (182)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (184)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da siÄ™ caÅ‚kowicie ustandaryzować? (192)
  • Problemy (194)
  • Mity pomiaru social media (200)
  • Kwestie sporne (203)

8. Nowe trendy w badaniach social media (227)

  • PrzyszÅ‚ość social media (227)
  • Trendy technologiczne i przyszÅ‚ość rozwiÄ…zaÅ„ do mierzenia social media (231)
  • Dojrzewanie rynku (235)
  • WÅ‚Ä…czenie social media w obszar badaÅ„ naukowych (236)

Zakończenie (239)

Podziękowania (241)

Bibliografia (243)

  • Pozycje książkowe (243)
  • Raporty (244)
  • MateriaÅ‚y z konferencji (245)
  • ŹródÅ‚a online (245)
  • Różne (248)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.