Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - Helion
ISBN: 978-83-246-7235-6
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2013-02-20
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Social media? Porozmawiajmy poważnie!
Co jest nie tak ze sferÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z caÅ‚ego Å›wiata, traci pozÅ‚otÄ™. Google+ nie przeÅ›cignÄ…Å‚ Facebooka, Facebook nie odniósÅ‚ spektakularnego sukcesu podczas gieÅ‚dowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno Å›wiÄ™ciÅ‚o triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzÄ…ce profile medialne dużych klientów okazujÄ… siÄ™ nie tak profesjonalne, jak miaÅ‚y być, a mniejsze firmy dziaÅ‚ajÄ… na wÅ‚asnÄ… rÄ™kÄ™ i czÄ™sto wykazujÄ… siÄ™ caÅ‚kowitym niezrozumieniem zasad obowiÄ…zujÄ…cych w marketingu relacji. Czas wÅ‚ożony w aktywność w sferze mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych dla wielu marketerów jest czasem straconym… Czyżby baÅ„ka pÄ™kÅ‚a?
Autorka tej książki stawia tezÄ™, że jednym z powodów rozczarowania tÄ… sferÄ… jest brak możliwoÅ›ci rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, ale nie ogranicza siÄ™ do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdÄ™ pomóc Czytelnikom rozwiÄ…zać problemy wiążące siÄ™ z ich obecnoÅ›ciÄ… w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Wychodzi od podstaw. UÅ›wiadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada dziaÅ‚ania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na czÄ™sto pojawiajÄ…ce siÄ™ pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagÄ™ na narzÄ™dzia marketingowe sprawdzajÄ…ce siÄ™ w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty dziaÅ‚aÅ„ oraz jakie trendy pojawiajÄ… siÄ™ w badaniach skutecznoÅ›ci strategii SM.
Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,14 zł, (12,90 zł -86%)
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty eBook -- spis treści
Wprowadzenie (7)
1. Social media jako narzędzie komunikacji (15)
- Historia social media (15)
- Social media w biznesie (18)
- Krajobraz social media (20)
- Komunikacja w social media (31)
- Użytkownicy - demografia (32)
2. Organizacja w social media (51)
- Social media w różnych obszarach dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji (52)
- Różne rodzaje dojrzaÅ‚oÅ›ci organizacji do social media (62)
- Przygotowanie do obecności w social media (67)
- Czy rozmiar ma znaczenie? (70)
- Social media - tylko dla firm? (75)
- Czy social media sÄ… dla wszystkich? (79)
3. Bez planu nie ma pomiaru (85)
- Planowanie w biznesie (86)
- Strategia działań w social media (87)
- Kilka warunków mierzenia skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ (91)
- Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (111)
4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (117)
- Lejek marketingowy (118)
- Model Dona Bartholomewa (119)
- Model Kami Huyse (123)
- Model Jima Sterne'a (125)
- Model Johna Lovetta (125)
- Model Powella, Grovesa i Dimosa (126)
- Model Lecinskiego (130)
5. W tym szaleństwie jest metoda (135)
- Jajko czy kura? (135)
- Badania w strategii social media (137)
- Metody badania social media (139)
6. Narzędzia (155)
- Narzędzia pomocnicze (156)
- Jak wybrać narzÄ™dzie i wspóÅ‚pracować z dostawcÄ…? (172)
- Przykładowe programy mierzenia social media (175)
7. Obszar niejasności (181)
- Aspekty etyczne (182)
- Brak standardów i pierwsze próby regulacji (184)
- Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (192)
- Problemy (194)
- Mity pomiaru social media (200)
- Kwestie sporne (203)
8. Nowe trendy w badaniach social media (227)
- Przyszłość social media (227)
- Trendy technologiczne i przyszłość rozwiązań do mierzenia social media (231)
- Dojrzewanie rynku (235)
- Włączenie social media w obszar badań naukowych (236)
Zakończenie (239)
Podziękowania (241)
Bibliografia (243)
- Pozycje książkowe (243)
- Raporty (244)
- Materiały z konferencji (245)
- ŹródÅ‚a online (245)
- Różne (248)