reklama - zainteresowany?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Helion

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-283-3338-3
stron: 336, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-10-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Tagi: E-biznes | Prezenty dla Niej | Social Media | Wydawnictwo Naukowe Helion

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchajÄ…ce zÅ‚oÅ›liwie w piÄ…tki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używajÄ… profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleÅ„. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekajÄ… na takÄ… okazjÄ™. Aby siÄ™ wyżyć. Dowalić. Zgrillować markÄ™ czy firmÄ™, która popeÅ‚niÅ‚a bÅ‚Ä…d. Czasem maÅ‚y, czasem wiÄ™kszy, ale przecież niecelowy - potkniÄ™cia siÄ™ zdarzajÄ…. Tylko ten siÄ™ nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczajÄ…. One z tego żyjÄ…. A z nich inspiracjÄ™ czerpiÄ… dziennikarze, gotowi w nieskoÅ„czoność podgrzewać atmosferÄ™ porażki wokóÅ‚ firmy, która nie dość szybko albo niewystarczajÄ…co mocno zareagowaÅ‚a na kryzys w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej siÄ™ wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe to wciąż bardzo skuteczne narzÄ™dzie sÅ‚użące komunikacji z klientem i nawiÄ…zywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzÄ™dzie obowiÄ…zkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekujÄ…, że ich ulubiona marka bÄ™dzie tam obecna. OczywiÅ›cie, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiÄ…zania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale siÄ™ uczyć, by nadążać za zmianami, które sÄ… jedynÄ… pewnÄ… rzeczÄ… w tym Å›rodowisku. Warto korzystać z przykÅ‚adów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla wiÄ™kszoÅ›ci dzisiejszych przedsiÄ™biorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć siÄ™ w nim pÅ‚ywać...

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Spis treści

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone -- spis treści

Wstęp do wydania drugiego (7)

Wstęp do wydania pierwszego (13)

Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji (21)

  • Pojawienie siÄ™ i rozwój mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (21)
  • Social media w biznesie (26)
  • Krajobraz social media (28)
  • Wybrane serwisy/ aplikacje spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (43)
  • Komunikacja w social media (52)
  • Użytkownicy internetu i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (55)
  • Warto doczytać (63)
  • Lista linków (64)
  • PrzykÅ‚ad 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
  • PrzykÅ‚ad 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
  • PrzykÅ‚ad 3. Herbatnikiem przez polskÄ™ - jutrzenka petit beurre (69)

Rozdział 2. Organizacja w social media (71)

  • Social media w różnych obszarach dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji (72)
  • Czy organizacje sÄ… gotowe na korzystanie z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? (81)
  • Przygotowanie do obecnoÅ›ci w social media (87)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
  • Social media - tylko dla firm? (92)
  • Czy social media sÄ… dla wszystkich? (94)
  • Warto doczytać (96)
  • Lista linków (98)
  • PrzykÅ‚ad 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
  • PrzykÅ‚ad 5. Promocja bloga - rysujÄ™ fejsbuki (102)
  • PrzykÅ‚ad 6. Kampania spoÅ‚eczna - #liniaprosta (104)

Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)

  • Planowanie w biznesie (108)
  • Strategia dziaÅ‚aÅ„ w social media (109)
  • Kilka warunków mierzenia skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ (114)
  • PrzykÅ‚ady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
  • Warto doczytać (145)
  • Lista linków (145)
  • PrzykÅ‚ad 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
  • PrzykÅ‚ad 8. Kampania spoÅ‚eczna - karmimy psiaki (149)
  • PrzykÅ‚ad 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pÄ…czkowanie (154)

Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)

  • Lejek marketingowy (160)
  • Model Dona Bartholomewa (161)
  • Model Kami Huyse (165)
  • Model Jima Sterne'a (167)
  • Model Johna Lovetta (167)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
  • Model ZMOT (172)
  • Warto doczytać (175)
  • Lista linków (177)
  • PrzykÅ‚ad 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
  • PrzykÅ‚ad 11. Marketing miejsc - maÅ‚opolska - tu mieszka szczęście. Poczuj ducha Å›wiÄ…t! (181)
  • PrzykÅ‚ad 12. Kampania spoÅ‚eczna - zdecydowaÅ‚em, #niezabieram! (184)

Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda (187)

  • Jajko czy kura? (187)
  • Badania w strategii social media (189)
  • Metody badania social media (191)
  • Warto doczytać (201)
  • Lista linków (206)
  • PrzykÅ‚ad 13. Kampania spoÅ‚eczna - #oddajserce (207)
  • PrzykÅ‚ad 14. Promocja wydarzenia - ogÅ‚oszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
  • PrzykÅ‚ad 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)

Rozdział 6. Narzędzia (215)

  • NarzÄ™dzia pomocnicze (216)
  • Jak wybrać narzÄ™dzie i wspóÅ‚pracować z dostawcÄ…? (228)
  • PrzykÅ‚adowe programy mierzenia social media (236)
  • Warto doczytać (240)
  • Lista linków (241)
  • PrzykÅ‚ad 16. ZakrÄ™cone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
  • PrzykÅ‚ad 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa żywiec (246)
  • PrzykÅ‚ad 18. Dziki sad - sprzymjeżeÅ„cy (249)

Rozdział 7. Obszar niejasności (253)

  • Aspekty etyczne (254)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da siÄ™ caÅ‚kowicie ustandaryzować? (263)
  • Problemy (266)
  • Mity pomiaru social media (271)
  • Kwestie sporne (274)
  • Warto doczytać (295)
  • Lista linków (296)
  • PrzykÅ‚ad 19. Promocja dziaÅ‚aÅ„ charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszÅ‚oÅ›ci (297)
  • PrzykÅ‚ad 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z użytkownikami (299)

Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media (301)

  • Zmiany na rynku mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (301)
  • Nowe funkcje dla biznesu (306)
  • Rozwój analityki (308)
  • Badanie różnych typów treÅ›ci (310)
  • Standaryzacja (312)
  • Nauka (312)
  • Warto doczytać (313)
  • Lista linków (313)
  • PrzykÅ‚ad 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsÅ‚ugi wiadomoÅ›ci na facebooku (315)
  • PrzykÅ‚ad 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego (317)

Zakończenie (320)

Podziękowania (321)

Bibliografia (323)

Dodaj do koszyka Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.