reklama - zainteresowany?

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - Helion

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych
ebook
Autor: John Lovett
Tytuł oryginału: Social Media Metrics Secrets
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-6464-1
stron: 400, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 37,95 zł (poprzednio: 67,77 zł)
Oszczędzasz: 44% (-29,82 zł)

Dodaj do koszyka Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Tagi: E-biznes | Social Media

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Spis treści

Sekrety pomiarw w mediach spoecznociowych eBook -- spis treci

O autorze (7)

O redaktorze technicznym (9)

Podzikowania (11)

Przedmowa (13)

Zacznij od tego (15)

Cz I Dylematy dotyczce danych z mediw spoecznociowych (23)

Rozdzia 1. Profesjonalne podejcie do mediw spoecznociowych (25)

  • Miary w mediach spoecznociowych - bez tajemnic (27)
  • Poza etap prb i bdw (34)
  • Poza miary oparte na zliczaniu (46)
  • Podsumowanie (51)

Rozdzia 2. Na fali danych z mediw spoecznociowych - przeksztacanie danych w informacje (53)

  • Jak poradzi sobie z lawin danych? (54)
  • Szeroka perspektywa (72)
  • Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
  • Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
  • Podsumowanie (100)

Rozdzia 3. Aktywowanie biznesu w mediach spoecznociowych (101)

  • Bra udzia i skupia si na ludziach (102)
  • Organizowanie biznesu pod ktem mediw spoecznociowych (127)
  • Uspoecznianie firmy (139)
  • Szybkie wprowadzenie do miar w mediach spoecznociowych (141)
  • Podsumowanie (151)

Cz II Zarzdzanie mediami spoecznociowymi na podstawie analiz (153)

Rozdzia 4. Wprowadzanie analityki spoecznej (155)

  • Wprowadzenie do analityki spoecznej (156)
  • Dostosowywanie celw w mediach spoecznociowych do celw korporacji (171)
  • Identyfikowanie wsplnych celw biznesowych w obszarze mediw spoecznociowych (176)
  • Tworzenie kluczowych wskanikw efektywnoci (187)
  • Podsumowanie (191)

Rozdzia 5. Stosowanie systemu analityki spoecznej (193)

  • Przejcie od strategii do wykonania (194)
  • Wzory na wskaniki KPI (204)
  • Przedstawianie wynikw (222)
  • Podsumowanie (228)

Rozdzia 6. Wdraanie procesu cigej optymalizacji (231)

  • Optymalizowanie strategii pomiarw w mediach spoecznociowych (232)
  • Nieoficjalne reguy optymalizacji mediw spoecznociowych (237)
  • Zmiana kanaw w celu optymalizacji dziaa w mediach spoecznociowych (252)
  • Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
  • Podsumowanie (261)

Cz III Wielkie zyski w mediach spoecznociowych (263)

Rozdzia 7. ledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach spoecznociowych (265)

  • Pokazywanie efektw w zotwkach i zdrowy rozsdek (266)
  • Wyrzu lejek sprzeday (287)
  • Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
  • Podsumowanie (303)

Rozdzia 8. W wiecie korporacji (305)

  • Spektrum technologii spoecznociowych (306)
  • Wybr dostawcy usug z zakresu analityki spoecznej (319)
  • Ocena wasnej gotowoci do wdroenia pomiarw w mediach spoecznociowych (334)
  • Za wszelk cen chroni prywatno (338)
  • Podsumowanie (351)

Rozdzia 9. Planowanie pod ktem spoecznociowej przyszoci (353)

  • Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
  • Wane trendy przyszoci (367)
  • Pomiar najwaniejszej miary - oddziaywania (385)
  • Podsumowanie (389)

Skorowidz (391)

Dodaj do koszyka Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.