SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZÄ„TKUJÄ„CYCH I NIE TYLKO - Helion
ISBN: 978-83-952843-1-1
stron: 35, Format: ebook
Data wydania: 2019-02-07
Księgarnia: Helion
Cena książki: 17,06 zł
Prawdziwy biznesowy podrÄ™cznik zawierajÄ…cy wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijÄ…c swojÄ… firmÄ™ poprzez skutecznÄ… reklamÄ™. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanaÅ‚y medialne w celu przyciÄ…gniÄ™cia bazy klientów, co przekÅ‚ada siÄ™ na wiÄ™kszÄ… sprzedaż. JeÅ›li nie wiesz jak zaczÄ…c przygodÄ™ z reklamÄ… w social media, to książka dla ciebie. Zamów dla siebie lub dla przyjaciela, na przykÅ‚ad, w celu opracowania nowoczesnych strategii marketingowych!
Osoby które kupowały "SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO", wybierały także:
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa 49,90 zł, (14,97 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon 49,00 zł, (14,70 zł -70%)
Spis treści
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO eBook -- spis treści
Spis Treści
Co to Social Media Mаrkеting?........................................................................... 5
Jak PowiÄ…zane SÄ… Sеаrсh & Sосiаl Mеdiа Mаrkеting?.......................................... 5
Sосiаl Mеdiа Mаrkеting W Marketing Land......................................................... 5
Social Mеdiа Mаrkеting: Zacznij Od Planu…………………………………………………………….6
Jak Sосiаl Mеdiа Marketing Może Pomóc Ci w OsiÄ…gniÄ™ciu Celów Marketingowych6
Porady DotyczÄ…ce Social Media Marketing ……………………………………………………………7
Planowanie TreÅ›ci Mediów SpoÅ‚ecznoÅ›ciowych................................................ 7
Świetne Treści Społecznościowe...................................................................... 7
Stała Reputacja Marki..................................................................................... 7
Promocja Treści w Mediach Społecznościowych.............................................. 7
UdostÄ™pnianie Linków Referencyjnych............................................................. 8
Åšledzenie Konkurencji..................................................................................... 8
Pomiar Sukcesu NarzÄ™dziami Analitycznymi —................................................ 8
Zarządzanie Kryzysami na Mediach Społecznościowych................................... 8
Jak Wybrać Najlepsze Platformy SpoÅ‚ecznoÅ›ciowe Do Celów Marketingowych.... 9
Wykorzystywanie Facebooka Do Marketingu Społecznościowego.................... 9
Wykorzystywanie Google+ Do Marketingu Społecznościowego...................... 10
Wykorzystywanie Pinterest Do Marketingu Społecznościowego..................... 11
Wykorzystywanie Twittera Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie LinkedIn Do Marketingu Społecznościowego...................... 12
Wykorzystywanie YouTube Do Marketingu Społecznościowego..................... 13
Narzędzia Społecznościowe Oparte na Lokalizacji.......................................... 13
Wykorzystywanie Reddita Do Marketingu Społecznościowego....................... 14
PÅ‚atne Porady DotyczÄ…ce Social Media Marketing............................................. 14
Tworzenie Skutecznych Reklam Na Facebooku.................................................. 15
Jak Tworzyć Reklamy na Twitterze.................................................................... 15
Dobre Wyniki w Reklamach na Facebooku i Twitterze....................................... 16
Wynik Istotności Facebooka.......................................................................... 16
Quality Adjusted Bid Twittera........................................................................ 16
Tweetuj Często, Promuj Tylko To Co Masz Najlepsze.................................... 16
Jak Znaleźć Tweety Którymi ZainteresujÄ… siÄ™ Ludzie........................................ 17
PÅ‚atna identyfikacja tweetów o wysokim stopniu zainteresowania.............. 17
Wykorzystaj Moc Targetingu SÅ‚ów Kluczowych oraz Hasztagów.................. 17
PÅ‚atny targeting sÅ‚ów kluczowych na Twitterze.............................................. 17
Niedorzeczna PotÄ™ga Hasztagów................................................................... 18
Zwiększ Zamiary Komercyjne Wykorzystując Segmenty Wewnątrzrynkowe... 18
Płatna publiczność na Facebooku.................................................................. 18
PÅ‚atny targeting zachowania użytkowników na Twitterze............................... 19
Targeting Demograficzny............................................................................... 19
Remarketing Społecznościowy....................................................................... 19
Płatna widoczność remarketingu społecznościowego..................................... 20
Płatna oglądalność remarketingu społecznościowego w pionie....................... 20
Płatne pozycjonowanie stron remarketingu społecznościowego.................... 20
WÅ‚asna Publika Strony na Fасеbооku............................................................ 20
Dostosowana Publika Strony na Twittеrze..................................................... 20
Reklamy Produktów na Fасеbооku………………………………………………………………….20
Własne Publiczności...................................................................................... 21
Płatne wyświetlanie reklam targetowanych................................................... 21
Płatne własne publiczności na mediach społecznościowych........................... 21
Płatny marketing społecznościowy oparty na ludziach................................... 22
Niesamowicie Potężne Nowe Formaty Reklam............................................... 22
Przyciski Zadzwoń Facebooka........................................................................ 22
Jak Wykorzystać Instagram Jako Narzędzie Marketingowe................................ 23
Po Co Używać Instagrama Do Marketingu?.................................................... 23
Sposoby Na Zmianę Instagrama W Narzędzie Marketingowe............................. 24
1. Używanie Hashtagów do ZwiÄ™kszenia ÅšwiadomoÅ›ci................................... 24
2. Trzymaj SiÄ™ Swojej Wersji, Wzmocnij MarkÄ™.............................................. 24
3. Dokonuj Interakcji z Publicznością............................................................. 25
4. Udostępniaj Treści Stworzone przez Ludzi.................................................. 25
5. Zachęcaj Do Osobistej Interakcji z Tagami Lokalizacyjnymi......................... 25
6. Reklamuj Wysoce Targetowanej Publiczności............................................. 26
OsiÄ…gnij i Poszerz swoje Cele Marketingowe na Instagramie.............................. 26
Jak Reklamować Swoją Firmę Na Instagramie................................................... 26
Po co Reklamować na Instagramie?............................................................... 27
Dotarcie Do Właściwych Ludzi.................................................................... 27
Zdobycie Więcej Kliknięć na Reklamach...................................................... 27
Stworzenie Pozytywnego DoÅ›wiadczenia Użytkownika………………………………...27
Jak Stworzyć Reklamę na Instagram.............................................................. 28
Tworzenie Konta Reklamowego Instagram..................................................... 28
Tworzenie Kampanii Reklamowej Instagram.................................................. 28
Napisy na Reklamach Instagram.................................................................... 29
Rodzaje Reklam Instagram............................................................................ 29
Reklamy Foto................................................................................................ 29
Reklamy Video.............................................................................................. 29
Reklamy Karuzela.......................................................................................... 29
Reklamy Historia........................................................................................... 30
Jak Reklamowanie na Instagramie Pomaga Twojej Firmie.................................. 30
Koszta Reklamowania na Instagramie............................................................... 30
Ile Kosztuje Reklamowanie na Instagramie?................................................... 31
Jak Działa Cennik Instagram?......................................................................... 31
Dlaczego Reklamy Instagram sÄ… Warte Swojej Ceny.......................................... 31
Zaawansowane Targetowanie....................................................................... 31
Lepsze Wskaźniki Kliknięć.............................................................................. 32
UwzglÄ™dnianie ZewnÄ™trznych Linków............................................................ 32
DÅ‚uższe Filmiki…………………………………………………………………………………………………32
Koszt Reklam Instagram................................................................................... 32
Przykłady Reklam Instagram............................................................................ 33
1. ThriveHive................................................................................................. 33
2. Purрlе Cаrrоt............................................................................................ 33
3. MM. LаFlеur.............................................................................................. 33
4. Tаwkifу..................................................................................................... 33
5. Yelp........................................................................................................... 34
6. SNHU........................................................................................................ 34
7. uBiоmе..................................................................................................... 34
8. Audiblе..................................................................................................... 34
9. Guѕtо........................................................................................................ 34
10. Stаrtuр Inѕtitutе...................................................................................... 35
11. TаlkSрасе................................................................................................ 35
12. Volkswagon 35